Ze weet niet van de 2 extraquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:43 schreef Joyce-43 het volgende:
oh Jane er zitten 6 gamechangers in deze groep?
die info gaat naar de andere groep
kijken met welke smoes ze nu na de andere toe gaat
Was je gisteren als fan in het huis?quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:43 schreef Joyce-43 het volgende:
balen dat ik gisteren niet meer mocht schreeuwen hahah ( ik heb wel voor een SL gezorgt![]()
)
Jolien en Kenau hun dubbele stem is nog geheim voor Jane geloof ik
Kom op zeg ik heb geen echte nare kanten gezien. Ik zie iemand die sociaal wat ongemakkelijk is maar verder weinig kwaad doet. Hij houdt van het spel en dat speelt hij tot nu toe nog steeds met open vizier. Hij is geen Jane met haar dubbelspel of een Axel en Sharice met hun persoonlijke haat.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy zijn karakter aan het ontwikkelen is, en er zitten wat nare randjes aan die ontwikkeling.
Maar ik geloof oprecht wel, stel dat ie een weekend gaat babbelen met een Niels, die nare kantjes stap voor stap verdwijnen.
Alleen in zo'n huis, wat sowieso een aparte omgeving is, heb je weinig aan die ja-knikkers.
Dat ie maar snel thuis aan zijn persoonlijke ontwikkeling mag gaan werken
nee heb buiten staan schreeuwen ( staat in kletstopic)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
Toch jammer dat De Dief, De Wraak en De Verzamelaar nooit gebruikt zijn
Sowieso ook jammer dat iedereen zo goed als weet wie wat heeft.ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt helemaal niet opquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:46 schreef Joyce-43 het volgende:
hup na de andere en die alles vertellen
Wat heb je uitgespooktquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:43 schreef Joyce-43 het volgende:
balen dat ik gisteren niet meer mocht schreeuwen hahah ( ik heb wel voor een SL gezorgt![]()
)
Jolien en Kenau hun dubbele stem is nog geheim voor Jane geloof ik
Ooh, jammer dat je het niet hebt gedaan! Dan ga ik daar zo eens lezen. Was daar nog niet aan toegekomen, streams zijn leuk om te volgen deze ochtend.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee heb buiten staan schreeuwen ( staat in kletstopic)
staat in slowchat voor offtopic hahaha niet echt veel 1x Mattie geschreeuwd)quote:
Ik vind het ook wel vermakelijkquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:49 schreef Hznootje het volgende:
Haha ik lig dubbel om Jane..Zo grappig dit dubbel spel.
Grappig ook dat het kennelijk niet duidelijk is dat ze buiten gewoon weten wat ze aan het doen isquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:49 schreef Hznootje het volgende:
Haha ik lig dubbel om Jane..Zo grappig dit dubbel spel.
Het is super opvallend dat maakt het komisch. En ze weet ook wel dat ze er uiteindelijk niet mee weg komtquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Grappig ook dat het kennelijk niet duidelijk is dat ze buiten gewoon weten wat ze aan het doen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |