Jolien zei: ja, er mogen wel mensen weg. Pootje heb ik niet echt iets mee (schouderophalend).quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt niemand wil toch iemand weg. Nou zegt jordy ik wel voor het spel en de sfeer hier. Dus weer eerlijk daarin. Jolien zegt ook ik wil David weg
Dat weet ik niet ik denk dat de kijker liever een Sharice of Pootje ziet gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan ligt ze door dit spelletje eruit ook vermoed ik
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
'De kijker' is pro Jordy dus ja die doen alles voor hun idool
Dan zegt Jordy ik wist het al, en de rest is dan naief en verrastquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:53 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat volgende week BB via Peter de groep gaat laten weten dat er iemand een dubbel spel speelt. Gewoon om wat sensatie voor de uitzending te krijgen.
Dat is een houding.....omdat ze zich erg blufferig erin heeft gewerkt en steeds meer blijkt dat ze niet goed in een spel is niks echt durft en vaak de mist in gaat heeft ze het altijd verkeerd begrepen of niet goed verstaan met een houding het interesseerd me niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze lijkt het sowieso allemaal niet zo serieus te nemen, als het mislukt lacht ze erom.
Dat onderonsje gisteren met Sharice over die gare ranking was ook grappig
Ze neemt het ook niet zo serieus. Als ze weg moet zal haar dat ook een zorg zijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is een houding.....omdat ze zich erg blufferig erin heeft gewerkt en steeds meer blijkt dat ze niet goed in een spel is niks echt durft en vaak de mist in gaat heeft ze het altijd verkeerd begrepen of niet goed verstaan met een houding het interesseerd me niet.
Ze hebben al uitgesproken dat ze haar niet vertrouwen, maar wel een beetje info krijgen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan zegt Jordy ik wist het al, en de rest is dan naief en verrast
hij zegt juist dat hij het niet isquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy toont ook niet echt de ballen om er zelf op te gaan zitten.
Hij waant zich onschendbaar
Bewijs het dan
Is mijn gedachte en mening
Heeft voor gesteld buiten maar keanu en jolien wilde dat niet. Beter volgende week. En vorige week heeft jordy mattie en jolien gered van de bank.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewijs het dan
Zegt die datquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewijs het dan
quote:
Beetje lol ipv dat gedoequote:Op woensdag 5 maart 2025 11:02 schreef Hznootje het volgende:
Jordy maakt er weer even een toneelstukje van, als strijder en voorzitter van het kartel
Keanu nu doet hem stoerder hahahquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:59 schreef Puzzie het volgende:
De bandana als voorbeeld voor de strijd van het kartel WTF![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |