Ze is heel tactisch en slim bezig. Ze zorgt ervoor dat op deze manier niet de focus op haar ligt.quote:
Houden zo kost haar na donderdag haar kopquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane weet nog steeds niet dat Keanu en Jolien een dubbele stem hebben
Ik vind het ook best dapper. gewoon er bij komen staan..quasi nonchalantquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:49 schreef Hznootje het volgende:
Haha ik lig dubbel om Jane..Zo grappig dit dubbel spel. Ze weet heel goed dat ze er niet mee weg komt, maar de manier waarop is zo obvious
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Houden zo kost haar na donderdag haar kop
Hopelijk lukt dat haar nog evenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze is heel tactisch en slim bezig. Ze zorgt ervoor dat op deze manier niet de focus op haar ligt.
Voor deze week daarna valt ze door de mand.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze is heel tactisch en slim bezig. Ze zorgt ervoor dat op deze manier niet de focus op haar ligt.
Ja dat liegt ze.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Axel zou haar niet vertrouwen LIegt ze toch neem ik aan?
Ze weet heel goed dat ze het niet heel lang kan volhouden..maar het is to obvious, daarom komischquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Voor deze week daarna valt ze door de mand.
Ik denk dat volgende week BB via Peter de groep gaat laten weten dat er iemand een dubbel spel speelt. Gewoon om wat sensatie voor de uitzending te krijgen.quote:
volgende week op de bankquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Houden zo kost haar na donderdag haar kop
Dat gaat sowieso een keer gebeuren , kan haast niet andersquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:53 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat volgende week BB via Peter de groep gaat laten weten dat er iemand een dubbel spel speelt. Gewoon om wat sensatie voor de uitzending te krijgen.
Ze lijkt het sowieso allemaal niet zo serieus te nemen, als het mislukt lacht ze erom.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het is super opvallend dat maakt het komisch. En ze weet ook wel dat ze er uiteindelijk niet mee weg komt
is dat tijdens die tafelronde vertelt? ik heb dat ook gemist wat er besproken is zou @DKG_Tegengas dat gesprek hebbenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
Pootje had op het examen allerlei zaken opgeschreven over Jolien
dingen die hij zelf niet eens wilde uitspreken
Dit! En de buitenwereld buitelt over elkaar heen om het af te keuren..quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze lijkt het sowieso allemaal niet zo serieus te nemen, als het mislukt lacht ze erom.
Dat onderonsje gisteren met Sharice over die gare ranking was ook grappig
dan ligt ze door dit spelletje eruit ook vermoed ikquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Sowieso zit Jane volgende week op de bank
Als de stemming van de kijker verloopt zoals verwacht
'De kijker' is pro Jordy dus ja die doen alles voor hun idoolquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Sowieso zit Jane volgende week op de bank
Als de stemming van de kijker verloopt zoals verwacht
Ze kan niet goed overeen met David, met de rest wel..Niet perse dat David weg Moetquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt niemand wil toch iemand weg. Nou zegt jordy ik wel voor het spel en de sfeer hier. Dus weer eerlijk daarin. Jolien zegt ook ik wil David weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |