heb mij beetje verkeerd uitgedrukt, bedoelde is de enige van het kartel die een gun spel mssn zou kunnen winnen door niet af te gevenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaa zoveel ruggengraat dat hij niet op de bank durft..van te voren wel stoer roepen zet mij er maar op maar als het zover is zich terug trekken
Andersom ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
Dat klopt dat axel obsessief is over jordy
Hij is geen spraakwaterval en praat niet over zichzelf zei hij verschillende malen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu voelt zichzelf een sterkte speler omdat hij weet wat hij heeft gedaan een bereikt
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane Kiki ik heb je echt graag
Jane blijf wel onthouden dat iedereen zijn eigen spel speelt hier
Je zult op een moment tegen het kartel in moeten gaan
Ik denk niet eens dat het een act is... volgens mij is hij gewoon echt zo...quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Jordy heeft echt een act van zichzelf gemaakt en dat is jammer.
dan weten ze al wie hem krijgtquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:30 schreef Ireth het volgende:
Vind het trouwens ook wel bijzonder dat er tijdens "fanweek" nog zo'n "we moeten het elkaar gunnen" spel komt...![]()
Laat de kijker maar eens gunnen! Geen GC, geen vrijstelling, geen targets, gewoon allemaal vogelvrij genomineerd en stemmen maar door de kijkers, dus iedereen als optie!
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:30 schreef czvt het volgende:
[..]
Hij is geen spraakwaterval en praat niet over zichzelf zei hij verschillende malen.
ik vind Jane meer een act dan Jordyquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat het een act is... volgens mij is hij gewoon echt zo...
en steeds als ze het moeten gunnen, zit er 1 team kartel en meerdere team rijst. rarara hoe zou het lopenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:30 schreef Ireth het volgende:
Vind het trouwens ook wel bijzonder dat er tijdens "fanweek" nog zo'n "we moeten het elkaar gunnen" spel komt...![]()
Laat de kijker maar eens gunnen! Geen GC, geen vrijstelling, geen targets, gewoon allemaal vogelvrij genomineerd en stemmen maar door de kijkers, dus iedereen als optie!
Ik heb wel respect voor die ingesteldheid.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
Ach die Keanu..hij wil daar niet zijn als hij de minst populaire is. Hij wil wel graag blijven maar niet als hij de minst populaire is..
Bijzonder wel dat hij dat denkt. Ik begin al geirriteerd te worden door zijn gepraat overzichzelf nuquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:30 schreef czvt het volgende:
[..]
Hij is geen spraakwaterval en praat niet over zichzelf zei hij verschillende malen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |