Jordy een ruggengraat? Een bord voor zijn hoofd bedoel jequote:Op woensdag 5 maart 2025 10:21 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
van het kartel heeft alleen Jordy een ruggengraat, de rest is een natte dweil
Nee zonde van de stem bij de eertste de beste bieding loopt hij het huis uit. Van mij mag hij vrijdag lekker gaan.quote:
Jaaa zoveel ruggengraat dat hij niet op de bank durft..van te voren wel stoer roepen zet mij er maar op maar als het zover is zich terug trekkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:21 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
van het kartel heeft alleen Jordy een ruggengraat, de rest is een natte dweil
dat ook, maar is de enige van het kartel die een gun spel zou kunnen winnen door niet af te gevenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy een ruggengraat? Een bord voor zijn hoofd bedoel je
En steeds een overacte lach.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy een ruggengraat? Een bord voor zijn hoofd bedoel je
ze hebben allemaal GCquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:26 schreef spapaars het volgende:
Als de groep met Axel op 2 personen gaan van de andere groep die niets hebben om iets te veranderen, heb je 4 genomineerden.
En dan kijken wie wat inzet om nog iets te veranderen.
Matt heeft alleen een 'grote bek' als hij met het kartel praat over anderen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
Matti vind het niet kunnen om opmerkingen te maken over mensen die zich niet kunnen verdedigen daar
begin dan over mij
Ja Jordy heeft echt een act van zichzelf gemaakt en dat is jammer.quote:
Daar lijkt het wel op.quote:
mijn mening is andersquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:27 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Matt heeft alleen een 'grote bek' als hij met het kartel praat over anderen.
Maar zelf naar iemand toestanden doet hij niet.
is mijn mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |