Het eerst zinnige wat hij sinds dat hij uit de GR terug isquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:16 schreef greysbones het volgende:
Matti was toch verloren zak
ik stond met 3 tegen 1
En als het de dubbele stem is, uiteraard 2 stemmen, want dat is 1 !!! gamechangerquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Axel zijn censuur kan 1 stem weghalen
Hij maakte al de opmerking van mij moet je niets creatiefs verwachten want dat ben ik niet. Het was van al het schilderwerk wel een van de strakste.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tja, als Jordy uren de tijd krijgt om 3 pootjes met 3 plankjes te schilderen en de onderkant van die plankjes niet meeneemt, moet je niet verwachten dat dat zal worden beloond met een kwart vrijstelling.
De soort van beloning zag hij vast niet aankomen.
Dus als jordy 2x dubbele stem inzet = 4 stemmen totaal min de censuur van Axel.= 3 stemmen over? Zoiets?quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Axel zijn censuur kan 1 stem weghalen
Zoiets had ie al geroepen met die vogelhuisjes...quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Hij maakte al de opmerking van mij moet je niets creatiefs verwachten want dat ben ik niet. Het was van al het schilderwerk wel een van de strakste.
Maar wel half af.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Hij maakte al de opmerking van mij moet je niets creatiefs verwachten want dat ben ik niet. Het was van al het schilderwerk wel een van de strakste.
ik vermoed dat er dan 2 overblijven, ik vermoed dat de censuur de hele gamechanger ''dubbele stem '' mag weghalen, maar BB kan dit natuurlijk veranderen wanneer hij wilquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus als jordy 2x dubbele stem inzet = 4 stemmen totaal min de censuur van Axel.= 3 stemmen over? Zoiets?
dat is ook de slimste om er heen te sturenquote:
Peppie & Kokkie niveauquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is ook de slimste om er heen te sturen![]()
jane is net ietsje slimmerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |