Ja, klopt ook geen klote van dit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:07 schreef Sestra666 het volgende:
lees ik dat goed?? axel een vrijstelling ?
sharice moet nog ff bljivenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:07 schreef greysbones het volgende:
het scheelt dat Jane er een nog groter zooitje van maakt
door allerlei info te geven
en sharice heeft weer andere info
Wisselvallige jongen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die wil niet in angst leven daar
en daarom wil hij er nu wel op
(10 minuten geleden was het nog andersom)
Wel verdiend met twee kwartjes vrijstellingquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:07 schreef Sestra666 het volgende:
lees ik dat goed?? axel een vrijstelling ?
He heb ik dat gemist niet gehoordquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:07 schreef greysbones het volgende:
Sharice over het boudoir
dat ze niet welkom was
vieze verdraaier
Jolien had gezegd dat zij en matti hegt meest populair waren
Ja, dat hebben ze gisteravond verteldquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:58 schreef KangaP het volgende:
Weten de overige bewoners dat Jolien en Kaneau
over een GC dubbele stem beschikken
is ook niet zoquote:
Aansteller ze hebben gewoon met haar gepraat toen de anderen weg warenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:08 schreef greysbones het volgende:
Sharice wilde niet bij de 'anderen'
ze voelde zich heel alleen![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:09 schreef Verity het volgende:
Vind het wel grappig, kijkers zeuren maar dat het Kartel uit elkaar moet en te sterk zijn. Maar toch krijgen de anderen het geld en vrijstellingen.
Ik ben het toevallig wel eens met die kijkers.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:09 schreef Verity het volgende:
Vind het wel grappig, kijkers zeuren maar dat het Kartel uit elkaar moet en te sterk zijn. Maar toch krijgen de anderen het geld en vrijstellingen.
Ook niet slim van hemquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:10 schreef Ireth het volgende:
Axel zet censuur in op jordy...
(En maakt dat ook zijn gc dan weg? Of alleen zijn stem?? Ik snap geen klote van die GC)
en ik nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben het toevallig wel eens met die kijkers.
Juist wel teken van vriendschap hoe dom is hijquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:12 schreef Verity het volgende:
Axel: Als dit wordt uitgezonden, dat ze zichzelf willen opofferen, dat gaat ook niet goed doen bij de kijkers.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
Axel
dat mensen zich op gaan offeren gaat het ook niet goed doen bij de kijkers
Axel jij bent de kijkers al kwijt
die heb je gisteren al voor alles uitgemaakt
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:10 schreef Ireth het volgende:
Axel zet censuur in op jordy...
(En maakt dat ook zijn gc dan weg? Of alleen zijn stem?? Ik snap geen klote van die GC)
Charice, pootje, keanu/jolien gok ik, en dan gaat iedereen met GC strooien en ben ik alles weer kwijt...quote:
echt hequote:Op woensdag 5 maart 2025 10:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Charice, pootje, keanu/jolien gok ik, en dan gaat iedereen met GC strooien en ben ik alles weer kwijt...
ik geloof niet dat ze GC wilde inzetten (kartel)quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Charice, pootje, keanu/jolien gok ik, en dan gaat iedereen met GC strooien en ben ik alles weer kwijt...
Als jordy 2x dubbele stem doet, en Axel de censuur op jordy, zijn dan alle stemmen van jordy pleite? Zijn zijn GC's dan pleite?quote:
Axel zijn hoogmoed kent geen grenzen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
Axel
dat mensen zich op gaan offeren gaat het ook niet goed doen bij de kijkers
Axel jij bent de kijkers al kwijt
die heb je gisteren al voor alles uitgemaakt
Tactisch onbenul die Axelquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Juist wel teken van vriendschap hoe dom is hij
Tja, als Jordy uren de tijd krijgt om 3 pootjes met 3 plankjes te schilderen en de onderkant van die plankjes niet meeneemt, moet je niet verwachten dat dat zal worden beloond met een kwart vrijstelling.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:09 schreef Verity het volgende:
Axel zijn censuur kan 1 stem weghalenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als jordy 2x dubbele stem doet, en Axel de censuur op jordy, zijn dan alle stemmen van jordy pleite? Zijn zijn GC's dan pleite?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |