het zal niet maar pootje had er 2 toch stukjes?quote:
Ik denk dat Jordy zijn karakter aan het ontwikkelen is, en er zitten wat nare randjes aan die ontwikkeling.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:34 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy is gewoon een feestje aan het maken van zijn verblijf daar. Ik geloof werkelijk dat het geld hem geen moer kan schelen en dat alleen het spel hem boeien kan. Ik denk dat als hij 1 op 1 gesprekken voert over het leven buiten dat je dan de echte Jordy krijgt te zien.
En hij heeft weer gelijk. Axel is obsessief met Jordy bezig.
helaas met Jane erbijquote:
Gaan ze denk ik ook wel doen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Axel en Jane kunnen nu beter geen GC inzetten zodat zij die volgende week kunnen gebruiken.
?quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Axel en Jane kunnen nu beter geen GC inzetten zodat zij die volgende week kunnen gebruiken.
Nee 1 en Mattheus ook 1 en Axel 2.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het zal niet maar pootje had er 2 toch stukjes?
dat mag ik eindelijk hopen jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:37 schreef Koos1958 het volgende:
Zo dom jane die valt hierna keihard door de mand
Tweede ronde is toch volgende weekquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
?
Alleen nog vandaag met de eerste en tweede ronde dacht ik.
oh aha ja vandaarquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee 1 en Mattheus ook 1 en Axel 2.
(en Jane 4)
dus komt het van haar nog niet uit?quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:40 schreef Verity het volgende:
Jane wilt eventueel haar dubbele stem in zetten, maar het kartel vindt dat ze dat niet moet doen. Ze is namelijk vrijgesteld en kan het beter bewaren voor volgende week.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:41 schreef mazaru het volgende:
Nu in het goede topic![]()
Geweldig! Zowel Jane als Axel vrijstelling![]()
![]()
Zat je in het kletshoek topicquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:41 schreef mazaru het volgende:
Nu in het goede topic![]()
Geweldig! Zowel Jane als Axel vrijstelling![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |