Ze maakt natuurlijk zelf keuzes maar ze was zeker beïnvloed door Milena en beiden haalden het slechtste in elkaar naar boven.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eensch, ze is nu niet "die van Milena" maar gewoon zichzelf.
Niks aan gelogenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:48 schreef Puzzie het volgende:
Fan feest vandaag zegt Jane., en dan wil je niet zoals Jordy in je zwembroek staan zegt ze tegen Axel
Ik ook niet. 9 van de 10 keer ligt er ook water op mijn aanrecht en dan zou ik een natte kont krijgenquote:
Die zal wel lichtelijk gepusht worden door BB om hem in te zettenquote:
Tot Pootje er vrijdag uitvliegt dan zitten ze weer in volle onbegrip te zoeken naar het waarom.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
ze wanen hun oppermachtig Team Jaxel overdreven vrolijk doen
Hij zei gisteren dat hij hem als het even kan nog wilde bewaren (tot volgende week)quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Yep, hij is de enige die na alle nominaties elke keer wordt geroepen, omdat hij de beslissende stem heeft, ik denk dat hij die deze keer gaat inzetten
[ link | afbeelding ]
Zou mij niet verbazenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus alleen in het abattoir: "Shit shit shit"
Zou ie weer iets doms gedaan hebben?
Oh oh! Krijgt ie straks ook nog op z'n kloot'n!quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen![]()
Mattie is niet zo tactical
Mattheus loopt al weken in de camera te roepen dat ze op hem moeten stemmen als winnaar. Dat is gewoon gekscherend bedoelt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:49 schreef Joyce-43 het volgende:
oh hoor ze nou gatverdamme
dat heb ik Jordy niet horen doen hoor richting de camera dat ze gaan winnen
Team Jaxel voor de win in de camera roepen bah![]()
![]()
als het tegen zit is het huis te klein zegt Axel over Jordy
wie loopt nou vanaf gisteren al te janken over een vragenlijstje![]()
![]()
Huh? Snap ik niks van.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef rinardo het volgende:
Als ik goed gerekend heb dan wordt het een complete kartel bank 😱
Keanu 7 stemmen
Jolien 5 stemmen
Jordy 4 stemmen
En denk dat Matti dan Jordy ruilt voor iemand
nou ik betwijfel hetquote:
Terwijl als iemand dat weet is het Jordy.....de rest heeft misschien hiervoor nooit geen BB gevolgd of een paar afleveringenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:40 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik ga toch stuk, want zij denken niet op diezelfde manier natuurlijk met uitgerekend 2 nederlandse en 2 belgen in hun ‘milena-kartel’ xD
wat een vertoning weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |