Ze maakt natuurlijk zelf keuzes maar ze was zeker beïnvloed door Milena en beiden haalden het slechtste in elkaar naar boven.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eensch, ze is nu niet "die van Milena" maar gewoon zichzelf.
Niks aan gelogenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:48 schreef Puzzie het volgende:
Fan feest vandaag zegt Jane., en dan wil je niet zoals Jordy in je zwembroek staan zegt ze tegen Axel
Ik ook niet. 9 van de 10 keer ligt er ook water op mijn aanrecht en dan zou ik een natte kont krijgenquote:
Die zal wel lichtelijk gepusht worden door BB om hem in te zettenquote:
Tot Pootje er vrijdag uitvliegt dan zitten ze weer in volle onbegrip te zoeken naar het waarom.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
ze wanen hun oppermachtig Team Jaxel overdreven vrolijk doen
Hij zei gisteren dat hij hem als het even kan nog wilde bewaren (tot volgende week)quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Yep, hij is de enige die na alle nominaties elke keer wordt geroepen, omdat hij de beslissende stem heeft, ik denk dat hij die deze keer gaat inzetten
[ link | afbeelding ]
Zou mij niet verbazenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus alleen in het abattoir: "Shit shit shit"
Zou ie weer iets doms gedaan hebben?
Oh oh! Krijgt ie straks ook nog op z'n kloot'n!quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen![]()
Mattie is niet zo tactical
Mattheus loopt al weken in de camera te roepen dat ze op hem moeten stemmen als winnaar. Dat is gewoon gekscherend bedoelt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:49 schreef Joyce-43 het volgende:
oh hoor ze nou gatverdamme
dat heb ik Jordy niet horen doen hoor richting de camera dat ze gaan winnen
Team Jaxel voor de win in de camera roepen bah![]()
![]()
als het tegen zit is het huis te klein zegt Axel over Jordy
wie loopt nou vanaf gisteren al te janken over een vragenlijstje![]()
![]()
Huh? Snap ik niks van.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef rinardo het volgende:
Als ik goed gerekend heb dan wordt het een complete kartel bank 😱
Keanu 7 stemmen
Jolien 5 stemmen
Jordy 4 stemmen
En denk dat Matti dan Jordy ruilt voor iemand
nou ik betwijfel hetquote:
Terwijl als iemand dat weet is het Jordy.....de rest heeft misschien hiervoor nooit geen BB gevolgd of een paar afleveringenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:40 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik ga toch stuk, want zij denken niet op diezelfde manier natuurlijk met uitgerekend 2 nederlandse en 2 belgen in hun ‘milena-kartel’ xD
wat een vertoning weer
Denk dat ie niks gedaan heeft en nu baalt van de bankquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
Zal dat niet zijn omdat hij net tegen jane uitgesproken te hebben voor jolien gaatquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ik heb overal bovenkasten, dus zit sowieso niet lekkerquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. 9 van de 10 keer ligt er ook water op mijn aanrecht en dan zou ik een natte kont krijgen
Dat mag toch deze keer.. ze hebben en een leuke week gehad.. beiden een vrijstelling gewonnen feestje gehad en ze hebben voor nu een veilig gevoel want ze gaan nog niet naar huis. Niet zo raar dat ze vrolijk zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
ze wanen hun oppermachtig Team Jaxel overdreven vrolijk doen
heeft hij elke keer gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:57 schreef Kodiak100 het volgende:
En nu wachten tot morgenochtend eens kijk of mattie zijn mond gaat houden
Hoe kom je op deze telling? Nieuwsgierig!quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef rinardo het volgende:
Keanu 7 stemmen
Jolien 5 stemmen
Jordy 4 stemmen
Hou op hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gelukkig met schoenen en niet met zijn blote schimmel pootjes
Eens ik ben gewoon benieuwdquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft hij elke keer gedaan
in tegenstelling tot enkele anderen
Dit ja, ze hebben allebei het meest hun best gedaan met de DIY opdrachtquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat mag toch deze keer.. ze hebben en een leuke week gehad.. beiden een vrijstelling gewonnen feestje gehad en ze hebben voor nu een veilig gevoel want ze gaan nog niet naar huis. Niet zo raar dat ze vrolijk zijn.
Matti doet dat amper. Axel zie ik dat haast dagelijks doen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mattheus loopt al weken in de camera te roepen dat ze op hem moeten stemmen als winnaar. Dat is gewoon gekscherend bedoelt.
Misschien zitten er wel 2 van zijn boevenclub op de bankquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb overal bovenkasten, dus zit sowieso niet lekker
ja vind dat ook stront vervelend iedere keer van hem, hij is de eerste 2 weken van het huis vergeten zeker toen was meneer niet zo geliefdquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:51 schreef marky het volgende:
[..]
Axel doe dat continu dat praten naar de camera en oproepen om te stemmen. Hij waant zich nog steeds de populairste bewoner. Ze zijn het vertrek van Elsa alweer volledig vergeten.
Ik denk eerder dat zowel Jordy als Matti er bij stonden... en dan kan ie er 1 redden of kiezen voor geen 1. Beide klote scenario's in zijn hoofd...quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef rinardo het volgende:
Keanu 7 stemmen
Jolien 5 stemmen
Jordy 4 stemmen
ik heb matti dit niet horen roepenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:59 schreef marky het volgende:
[..]
Matti doet dat amper. Axel zie ik dat haast dagelijks doen.
Dat valt best mee en je moet niet ieder grapje gelijk zo serieus nemen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:59 schreef marky het volgende:
[..]
Matti doet dat amper. Axel zie ik dat haast dagelijks doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |