Dat. Dit is gewoon het spel en dat maakt het leuk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:34 schreef greysbones het volgende:
Jordy heeft tactisch het meeste inzicht
van heel het huis
als Jane geen dubbelspel had gespeeld was de andere kant er met boter en suiker in gegaan
dat anderen dan naar hem luisteren maakt ze geen minions
zelfs de andere kant wil weten wat het plan van Jordy is
zijn zij dan ook minions?
Komt nog..quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk heel niet zo dramatisch??? Meer verrassend en verbaasd?
Hij heeft meerdere keren aangegeven haar niet te vertrouwen maar Matti, Jolien en Keanu wilde er niet aan. Maargoed Matti kan zijn redding hebben gebruikt en nu dus twee van het kartel heeft moeten laten zitten en zit Pootje of Sharice er alsnog naast.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik was even buitenshuis, maar wat ik nu van de stream meekrijg:
Het kartel werd een mes in de rug gestoken door Jane en staan nu met hun allen (of toch 3/4) op de bank?
Ik vind het hilarisch, hoe ze zich door Jane hebben laten beetnemen. Wat een tactisch genie, die Jordy, zeg!
Die pakt het gewoon heel sportief op. Hij ziet het ook gewoon als een spel en kan het makkelijk scheiden van het persoonlijke. In tegenstelling tot een andere zure clown daar die zich nu oppermachtig waant. Maar zijn beurt komt nog wel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:37 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt wij deden hetzelfde vorige week bij hun. Hij is heel realistisch
ohhhh zo hahahquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk ook meer op hoe Jane zich morgen gaat gedragen. Overal proberen in te likken gok ik..
Met minions bedoelde ik meer. Ze kunnen amper zelf goed nadenken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:34 schreef greysbones het volgende:
Jordy heeft tactisch het meeste inzicht
van heel het huis
als Jane geen dubbelspel had gespeeld was de andere kant er met boter en suiker in gegaan
dat anderen dan naar hem luisteren maakt ze geen minions
zelfs de andere kant wil weten wat het plan van Jordy is
zijn zij dan ook minions?
Dat denk ik dus niet, want dan zou sharice naar de dbk geroepen zijn..quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:40 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere keren aangegeven haar niet te vertrouwen maar Matti, Jolien en Keanu wilde er niet aan. Maargoed Matti kan zijn redding hebben gebruikt en nu dus twee van het kartel heeft moeten laten zitten en zit Pootje of Sharice er alsnog naast.
Waarschijnlijk voelt ze zich ook gewoon verraden...quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:41 schreef mazaru het volgende:
Vooral Jolien is al tijden bezig om Jane zwart te maken. En nu doen alsof ze verraden is door haar.
Ze kunnen zelf toch ook nadenken? Hoezo gingen ze luisteren naar Jane.. ik geloof er niks. vanquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:40 schreef Ireth het volgende:
Op advies van jane hebben ze dus al hun GC's bewaard voor volgende week [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |