Nee dat mag niet van Pootje weet je nog...quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:29 schreef Waterwork het volgende:
ik hoop dat Jane langs Jordy loopt en roept TOPDAG
Tis niet zo dat Jordy het niet geprobeerd heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, ze hebben nu voornamelijk als kippen zonder kop naar Jane geluisterd
Daar hoorde ik Jolien net over , die trui met plottwisterquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
Gejat van twitter; Jane zou nu de trui van Sharice moeten aantrekken, die met 'plottwister' erop
Ik vind ze eigenlijk heel niet zo dramatisch??? Meer verrassend en verbaasd?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nu de hele dag net zo blijven zeiken als wat Axel van de week deed volgens hun over het gestolen geldZullen ze ook zo zuur zijn
Jaaaa gelukkig morgen niks opstaan. Gaan leuke streams worden hoop ikquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:30 schreef Ireth het volgende:
Ze beseffen nu dat het geen 5-3 maar 4-4 is...
Jolien: "ze geeft mij zelf aangeraden om geen GC in te zetten..."
Dat wordt me toch een TOPsfeertje morgen als die nominaties bekend gemaakt worden
nou zoals JOrdy nu reageerd dat ze goed gespeeld hebben denk ik wel dat dat mee zal vallenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:30 schreef Ireth het volgende:
Ze beseffen nu dat het geen 5-3 maar 4-4 is...
Jolien: "ze geeft mij zelf aangeraden om geen GC in te zetten..."
Dat wordt me toch een TOPsfeertje morgen als die nominaties bekend gemaakt worden
Ik zeker op jordy want die brengt er nog spel in.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:35 schreef Tascha071 het volgende:
Wat n topspel!!! Jordy pakt t wel goed op! Maar ik ga op kenau stemmen en Jolien. Want Duyvis n topspel en gun het zijn kaartjes thuis. Papa en mamma hebben goed hun best gedaan
Doelde eigenlijk ook meer op hoe Jane zich morgen gaat gedragen. Overal proberen in te likken gok ik..quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zoals JOrdy nu reageerd dat ze goed gespeeld hebben denk ik wel dat dat mee zal vallen
Dat hebben Jolien en Keanu gisteren verteld.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
In zijn hoofd is hij woedend op zijn kartel haha.
Wist ie al dat de GC van Keanu en Jolien dat een dubbele stem was.
Dat maakt niet uit, deze momenten zijn goudquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:35 schreef marky het volgende:
[..]
Totdat er morgen toch een van die andere erbij staat dan gaat die eraan vrijdag.
Alsof dat iets uit zal maken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:36 schreef Tascha071 het volgende:
Voor t eerst ga ik denk ik op t laatste moment stemmen. Jordy mag eruit
zoveel betere speler als Axelquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:33 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt nogmaals eerlijk is eerlijk goed gespeeld.
Wie?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:37 schreef Tascha071 het volgende:
Nou ik ben benieuwd wat de andere gaan doen zonder hun grote smurf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |