wisten wij welke?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy we hebben een risico genomen omdat we niet weten wat de 2 changer van axel is
Sorry maar dat is ook geen licht hè.. hij snapt vaak dingen niet of ziet het nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:22 schreef Puzzie het volgende:
Mattie denkt dat er meer GC in het spel waren![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:24 schreef Kissingbird het volgende:
Denk toch steeds meer dat er alleen kartel op de bank zit nu
Hij snapt gewoon niet hoe het spel werktquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sorry maar dat is ook geen licht hè.. hij snapt vaak dingen niet of ziet het niet
Dat is niet duidelijk. Hij zegt echt niets. Hij legt alleen uit dat Sharice te horen zou krijgen dat de redding is ingezet en wie hem heeft ingezet.quote:
had hij voorgesteld Keanu wilde graag zelfquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:21 schreef Kinga het volgende:
Ik zie net een filmpje waar Keanu zichzelf wilde opofferen? Whahahahhaha Jordy heeft ze echt whipped hoor. Wat een dombo. Jordy vindt zichzelf toch oh zo populair, dan toon ballen en ga zelf op die bank zitten. Je blijft er toch in.
ligt eraan tegen wiequote:Op woensdag 5 maart 2025 12:27 schreef Waterwork het volgende:
als het hele kartel erop staat is Keanu sowieso weg
Mwah... die kunnen we missen...quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:27 schreef Waterwork het volgende:
als het hele kartel erop staat is Keanu sowieso weg
Eindelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:26 schreef Kissingbird het volgende:
He he het besef dringt door dat jane dubbel spel speelt
van mijn ook!quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:26 schreef Ireth het volgende:
Matti: "van mij mag de uitslag nu meteen komen!"
Ja van mij ook
Maar er wel naar luisterenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:29 schreef Puzzie het volgende:
Jordy zei het meteen al , 'die vertrouw ik niet'
In zijn hoofd is hij woedend op zijn kartel haha.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:29 schreef Kissingbird het volgende:
ze hadden ook naar Jordy moeten luisteren
niet te vertrouwen, hij dacht het al
Hij zegt nu dat als het echt zo gaat zijn dat de andere kant het heel goed heeft gespeeldquote:
En dat is jordy.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij zegt nu dat als het echt zo gaat zijn dat de andere kant het heel goed heeft gespeeld
Jolien ook wel. Weer zegt jordy hebben jullie echt goed gespeeld.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:31 schreef Droopie het volgende:
Jordy is niet voor niets de leider van dat kartel.
T zijn echt minions zonder veel inzicht.
ik zie een rustig pratende Jordyquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
In zijn hoofd is hij woedend op zijn kartel haha.
Wist ie al dat de GC van Keanu en Jolien dat een dubbele stem was.
Mjah, ze hebben nu voornamelijk als kippen zonder kop naar Jane geluisterdquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:31 schreef Droopie het volgende:
Jordy is niet voor niets de leider van dat kartel.
T zijn echt minions zonder veel inzicht.
Benieuwd of ze nu de hele dag net zo blijven zeiken als wat Axel van de week deed volgens hun over het gestolen geldquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ze doen wel dramatisch he...
Dat is wel typisch kneuzenkartel gedrag.
Wat je geeft krijg je terug , hopelijk krijgen ze morgen wat ze hebben gegevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |