Voor de verandering Thuisbezorgd en eten aan je desk...quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:17 schreef Droopie het volgende: Als zelfs BB niet gaat lunchen, dan is er echt wat aan de hand
![]()
Ja Jane haar dubbelspel..Het heeft gewerktquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:20 schreef Puzzie het volgende:
Mattie denkt dat morgen heel veel duidelijk gaat worden![]()
De ondergang van het Kartel en de ondergang van Janequote:Op woensdag 5 maart 2025 12:20 schreef Puzzie het volgende:
Mattie denkt dat morgen heel veel duidelijk gaat worden![]()
Ja maar morgen is het wel klaar voor haar danquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja Jane haar dubbelspel..Het heeft gewerkt
Volgens mij weten ze niet dat het een dubbele stem was.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Huh? Ze wisten toch gewoon wat de 2e GC van Axel was.
De Censuur wisten ze, die kocht ie tegelijk met Jolien
De Dubbele Stem kreeg ie bij het spel waar Jordy er 2 kreeg.
Jane gaat nergens heenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
De ondergang van het Kartel en de ondergang van Jane
Weet ze ook wel, maar dan heeft het kartel er in ieder geval eentje minderquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar morgen is het wel klaar voor haar dan
Neuh, maar er zal veel duidelijkheid komen over haar spel gok ik...quote:
verplaatsen zeg ik, verplaatsen kan niet anders hahaquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:12 schreef Hznootje het volgende:
Kak! ik moet morgenochtend naar de tandarts..Wortelkanaal dus ook niet snel klaar. Ik wil de nominatie zien
en dat gaat haar duur komen te staanquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, maar er zal veel duidelijkheid komen over haar spel gok ik...
Sowieso ,maar ze heeft het goed gespeeldquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, maar er zal veel duidelijkheid komen over haar spel gok ik...
Blijkbaar! Ze hebben er wel over gespeculeerd, dacht dat ze het zeker wisten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze niet dat het een dubbele stem was.
Die kans is wel aanwezigquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:23 schreef Droopie het volgende:
Van de buitenkant is het makkelijk praten, maar ik snap echt niet dat ze nu denken dat ze door Jane genakt zijn.
Maar ja, ik leef niet in die bubbel
Neu, dan is het nog 3 tegen 4quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat gaat haar duur komen te staan
Zo benieuwd naarquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar morgen is het wel klaar voor haar dan
das niet waar ze hebben allemaal samen overlegt vooral JOlien heeft ook argumenten en zo gegevenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:16 schreef Hznootje het volgende:
Ze zijn ook niet zo slim in het kartel. Ze gaan blind mee in de voorstellen die Jordy doet. Niemand denkt echt zelf na of het wel goed zou komen dan. Dus niet
dat gaat net als deze week de febo wel een stokje voor stekenquote:
En zijn hun in de meerderheidquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Weet ze ook wel, maar dan heeft het kartel er in ieder geval eentje minder
Nee ze dachten dat ze wel sterk stondenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:24 schreef Waterwork het volgende:
Heeft Jolien haar dubbele stem niet ingezet dan
Ik hoop het zo ergquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:24 schreef Kissingbird het volgende:
Denk toch steeds meer dat er alleen kartel op de bank zit nu
zolang hij niks zegt wat hij niet mag zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:25 schreef Ireth het volgende:
Valt me mee dat er nog geen ZC is geweest... ze zeggen veel met weinig woorden..
Ze wilden volgende week gaan vlammenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:25 schreef Ireth het volgende:
Valt me mee dat er nog geen ZC is geweest... ze zeggen veel met weinig woorden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |