Inderdaad en iedereen heeft nu duidelijkheid over de rol van Jane. Dat kun je ook als winst zien in het spel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:40 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere keren aangegeven haar niet te vertrouwen maar Matti, Jolien en Keanu wilde er niet aan. Maargoed Matti kan zijn redding hebben gebruikt en nu dus twee van het kartel heeft moeten laten zitten en zit Pootje of Sharice er alsnog naast.
maar die van Sharice betekend ''een door een ander ingezette Gamechanger ongedaan maken'' ze wordt dus sws opgeroepen, want er zijn gamechangers ingezet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet, want dan zou sharice naar de dbk geroepen zijn..
ja maar dievan Sharice heft die van MAttie weer opquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:40 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere keren aangegeven haar niet te vertrouwen maar Matti, Jolien en Keanu wilde er niet aan. Maargoed Matti kan zijn redding hebben gebruikt en nu dus twee van het kartel heeft moeten laten zitten en zit Pootje of Sharice er alsnog naast.
Ik zou er niet om lachen dan zit er volgende week altijd een van die andere erop en met hoe de populariteit nu is vliegt die er zo uit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:40 schreef Ireth het volgende:
Op advies van jane hebben ze dus al hun GC's bewaard voor volgende week [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ga sowieso voor Keanu blijven als het die bank wordtquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:42 schreef mazaru het volgende:
Van mij mag Jolien wieberen als Jordy niet gaat.
jane heeft ze toch verraden kan je echt niet ontkennen hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:40 schreef mazaru het volgende:
LOL nou doen ze net alsof Jane ze heeft verraden. Jane heeft er nooit bij gehoord. Die zouden ze gierend van de lach genomineerd hebben. Wat een schijnheiligen zeg.
Ze hebben haar ook alleen maar gebruikt..quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:40 schreef Rhosyn het volgende:
Ja sukkels dan hadden jullie haar weg moeten sturen maar jullie dachten van haar ook info te krijgen en daarom lieten jullie haar er bij staan.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:40 schreef rinardo het volgende:
Jane zei gister, ik ga morgen kleur bekennen.
Door Jane haar dubbelspel is dit nu gebeurd, wat een speler!!! die heeft gewoon in haar 1tje voor een giga bom gezorgd, dit is nou wat ik noem, het Bigbrotherspel goed spelen
Ze heeft gewoon de pest is nu het kwartje valt dat Jane slimmer is dan ze dacht.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voelt ze zich ook gewoon verraden...
Jordy heeft ze boel vaak genoeg verraden , het blijft een spelquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jane heeft ze toch verraden kan je echt niet ontkennen hoor
Moet ze die wel inzetten. Daarnaast heeft het kartel de GC dan nog en kan Sharice geen moer meer aan doen. Dan zitten volgende week Axel, Jane en Pootje op de bank.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dievan Sharice heft die van MAttie weer op
Ik lig er finaal om in een deuk!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:43 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zou er niet om lachen dan zit er volgende week altijd een van die andere erop en met hoe de populariteit nu is vliegt die er zo uit.
Ook goed, als het maar 1 van dit arrogante jatgroepje is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga sowieso voor Keanu blijven als het die bank wordt
Wat heeft Jordy verraden dan?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy heeft ze boel vaak genoeg verraden , het blijft een spel
Jordy of Jolien eruitquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook goed, als het maar 1 van dit arrogante jatgroepje is.
En blind ook. Ze zien toch ook dat Jane steeds lol heeft met Axel en Pootje?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:45 schreef Hznootje het volgende:
Volgens Jolien speelt Jane valsOf je luistert niet goed naar wat ze je al die tijd al zegt
Arrogant zijn ze bij de andere kant.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook goed, als het maar 1 van dit arrogante jatgroepje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |