Heel sportief zoals ze het opvattenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:59 schreef Puzzie het volgende:
Jordy kan niet meer normaal doen![]()
Hij is bang dat ze vandaag of morgen ruzie krijgen
Vooral Sharice had een belangrijke en sterke gcquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.... dat wij het wisten en zagen gebeuren komt door de streams
Het kartel had dat niet hé? Dus hoezo stom dat zij het niet zagen gebeuren?
Dat gevoel heb ik ook hoor, sommige kartels houden mond en deuren gesloten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.... dat wij het wisten en zagen gebeuren komt door de streams
Het kartel had dat niet hé? Dus hoezo stom dat zij het niet zagen gebeuren?
Ik moet je helaas teleurstellen, denk niet dat ie naar huis gaatquote:
TOPSTREAMS!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:02 schreef Kinga het volgende:
Verheug me al op de ruzie/climax tussen Jane en Jordy. Allebei gebekt genoeg. VUURWERK.
TOP STREAMS.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:56 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het trouwens supersportief van die andere groep dat ze het nu niet keihard in komen wrijven die zuurpruimen. Ik zou de hele dag zingen en dansen en een bepaalde frase brullen
Als je met stelen doelt op de achtergehouden snoepjes. Die heeft Keanu betaald in de DR met zijn eigen geld dus dat punt is subjectief. En ze komen daar qua eten en lekkernij niets tekort hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee hoor, stelen van je bewoners kan je stemmen kosten en het spel slim spelen kan je juist stemmen opleveren.
Betaald ok, maar ze hadden het ook voor de groep kunnen kopen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:04 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Als je met stelen doelt op de achtergehouden snoepjes. Die heeft Keanu betaald in de DR met zijn eigen geld dus dat punt is subjectief. En ze komen daar qua eten en lekkernij niets tekort hoor.
Het is toch steeds een beetje om en om....als je ziet wie er al uit liggen zijn het van beide kanten elke keer.quote:
Ze hadden het ook kunnen laten staan??quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Betaald ok, maar ze hadden het ook voor de groep kunnen kopen.
Dat weten we allemaal toch?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is toch steeds een beetje om en om....als je ziet wie er al uit liggen zijn het van beide kanten elke keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |