Ik hoor het hem nu pas zeggen loop ik zo eind achter of zegt hij het voor de tweede keerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
Axel wil de sauna in. FF de alcohol er uit zweten.
Keanu zit nu ook in de suite.
Geen idee. Ik weet wel als je het geluid op mute zet te lang ga je achter lopen. Dat heb ik vaak.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor het hem nu pas zeggen loop ik zo eind achter of zegt hij het voor de tweede keer
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:19 schreef Willewa het volgende:
Ik snap dit weer niet eigenlijk. Nachtopdrachten combineren met en feest en drank tussendoor. Bewonertjes uitputten zodat we komende dagen weer futloze chagrijnige streams hebben met vermoeide geïrriteerde mensen, zoals eerst?
Spannend, vraag mij ook af hoe het nomineren gaat deze weekquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
Matteus vraagt voor de 2e keer de sauna aan voor hem en Axel maar de sauna gaat niet aan en daarom denken ze dat er iets aan komt.
Ik denk via een ranking van de kijkers en onderste 3 genomineerdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend, vraag mij ook af hoe het nomineren gaat deze week
Zijn nog geen targets verdiend of heb ik iets gemist?
Morgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
Matteus vraagt voor de 2e keer de sauna aan voor hem en Axel maar de sauna gaat niet aan en daarom denken ze dat er iets aan komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het wel lachen hoe hij er mee bezig wasquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kiki weer over zijn gitaar.Wat een prutser
Tis geen ponykamp hè.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het wel lachen hoe hij er mee bezig was![]()
Jordy alleen de afwas aan het doen, ze hebben dus geen vaatwasser in de keuken zitten.
Nou je zou denken van welquote:
Hij zei nog iets toch, die heb ik niet verstaanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
Deze bewoner is zoveel
Met het spel bezig
Hij vergeet gewoon te genieten Echt irritant
Gaat denk over axel en 2e over pootjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
Deze bewoner is zoveel
Met het spel bezig
Hij vergeet gewoon te genieten Echt irritant
Nieuwe plek te gaan liggen verstond ik ook. Wat daarvoor gezegd werd nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
Matti zegt (?)
Deze bewoner beweegt alleen maar om op een nieuwe plek te gaan liggen
Jepquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat denk over axel en 2e over pootje
Zij denken Matt, maar dat zal toch echt wel Pootje zijn gok ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
Matti zegt (?)
Iets met Matti dacht ikquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nieuwe plek te gaan liggen verstond ik ook. Wat daarvoor gezegd werd niet
Nee Peter zei iets van .. Matti zegtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zij denken Matt, maar dat zal toch echt wel Pootje zijn gok ik.
Pootje hahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
Matti zegt (?)
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice kan er maar 1 ongedaan maken heeft ze gehoord. Pootje zegt zoveel geld voor 1
Ja is echt kudt, en peter is al zo slecht te verstaanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iets met Matti dacht ik
Maar ze lulden er allemaal doorheen
Hij gaat over pootjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:34 schreef Gust.F het volgende:
Duidelijk over Matt, die loopt ook de ganse dag met zijn handen in zijn zakken. Luier de lui
En wat had meneer bedacht?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
Axel gister heel plan uitgedacht met de gc van sharice. Die wil ze dus nog niet inzetten. Pootje zegt ook gewoon voor jezelf gebruiken
Peter met zijn spraakgebrek.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Peter zei iets van .. Matti zegt
Daarom zei jordy
Oooohhh Matti
En dat had Matti gezegd .. zoietsquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Peter met zijn spraakgebrek.
Volgens mij zegt ie, en dat ie had gezegd?
Zou de eerste opmerking zijn gegaan over een bewoner en dat die bewoner iets over een andere bewoner gezegd.
[ x ]
En wat had meneer bedacht?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
Axel gister heel plan uitgedacht met de gc van sharice. Die wil ze dus nog niet inzetten. Pootje zegt ook gewoon voor jezelf gebruiken
Hij loopt tenminste in tegenstelling tot Pootje die ligt de hele dag en dat werd gezegdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:34 schreef Gust.F het volgende:
Duidelijk over Matt, die loopt ook de ganse dag met zijn handen in zijn zakken. Luier de lui
Ben ook zo klaar met dat gebral van Axelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Denk dat Keanu intussen al hoger dan Axel staat
Op s1 wat Matt gaat doen een optiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ook zo klaar met dat gebral van Axel
Met wat hij wel even gaat doen
Ik snap hier niets van?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Op s1 wat Matt gaat doen een optiez en zonder fohn
he he eindelijk duidelijkheid hieroverquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice kan er maar 1 ongedaan maken heeft ze gehoord. Pootje zegt zoveel geld voor 1
In principe staat het er ook gewoon zo opquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
he he eindelijk duidelijkheid hierover![]()
En goedemorgen COS'rs
Stemmen jordy ongedaan maken en de dubbele stemmen van kartel door sharice ongedaan maken. Kartel wilde ook stemmen axel ongedaan maken.quote:
is dat dan niet gewoon hetzelfde van beide kanten?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Stemmen jordy ongedaan maken en de dubbele stemmen van kartel door sharice ongedaan maken. Kartel wilde ook stemmen axel ongedaan maken.
Klopt maar BB zou BB niet zijn om ergens een twist aan te geven zoals afgelopen week met de speciale gc'rs.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
In principe staat het er ook gewoon zo op
Tis al dinsdagquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt maar BB zou BB niet zijn om ergens een twist aan te geven zoals afgelopen week met de speciale gc'rs.
Dinsdag al.. benieuwd of we deze week kunnen nomineren (zonder targets) of hoe ze het nu weer gaan aanpakken.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
maar sharice heeft die GC toch fysiek in bezit? er staat toch letterlijk op “EEN ingezette gamechanger (enkelvoud) ongedaan maken”quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Stemmen jordy ongedaan maken en de dubbele stemmen van kartel door sharice ongedaan maken. Kartel wilde ook stemmen axel ongedaan maken.
Dat heeft met de terugkaatser van Jordy toen te makenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar sharice heeft die GC toch fysiek in bezit? er staat toch letterlijk op “EEN ingezette gamechanger (enkelvoud) ongedaan maken”
hoe kunnen ze dan denken dat het kan bij meer dan één xD
Jolien vroeg : "hebben ze al om uitleg gevraagd aan u?"quote:
Stel iemand zet de dief, een ander de saboteuer en een anderen2x dubbele stem in, zou het in idd een beetje raar zijn dat je ze allemaal ongeldig maaktquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar sharice heeft die GC toch fysiek in bezit? er staat toch letterlijk op “EEN ingezette gamechanger (enkelvoud) ongedaan maken”
hoe kunnen ze dan denken dat het kan bij meer dan één xD
ja maar buiten dat het raar zou zijn staat het nut van de GC letterlijk op dat ding geschreven xD hoe leest niemand dat, dat snap ik nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stel iemand zet de dief, een ander de saboteuer en een anderen2x dubbele stem in, zou het in idd een beetje raar zijn dat je ze allemaal ongeldig maakt
We gaan straks 8 dingen veranderenquote:
Geen idee Lednquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jolien vroeg : "hebben ze al om uitleg gevraagd aan u?"
Jordy : "Ik mag er niets over zeggen"
Waar zou dat over gaan?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
Neeeee Jordy
Gewoon even je klep dicht
Sharice ligt in bed te slapen en axel in de sauna. Die mogen wel en jordy werd gister gelijk uit bed getrommeld.quote:
Gezel mozzarelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
ah op s1 axel weer eens in de sauna
of de fohnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
Ik zou jordy echt een sok in zijn waffeltje stoppen
Ik gooide gelijk hoorapparaat eruit. Maar wel leuk hoe hij doet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
Leuk dat hij vrolijk is
Maar echt volume iets minder mag ook
Ik vind dit vreselijk irritantquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik gooide gelijk hoorapparaat eruit. Maar wel leuk hoe hij doet.
Met dquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
Snap echt niet waarom er onderscheit wordt gemaakt tussen bewoners wat betreft slapen.
Zou me ook niet verbazen dat BB het groter maakt, dan dat het is. Ben wel benieuwd of ze dan één, meerdere of alle GC's ongedaan kan maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef Verida het volgende:
De gamechanger die charise heeft gekocht, werd toen de "machtigste" gc genoemd, de zwarte gc (volgens mij)
was ook reteduur ze heeft er 3.500 euro voor betaald (volgens mij)
ik kan me dan niet voorstellen dat het nu ineens een simpele GC zou zijn die 1 andere ongedaan zou kunnen maken.
1quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:03 schreef Verity het volgende:
[..]
Zou me ook niet verbazen dat BB het groter maakt, dan dat het is. Ben wel benieuwd of ze dan één, meerdere of alle GC's ongedaan kan maken.
Ik had al een edit toegevoegdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:03 schreef Verity het volgende:
[..]
Zou me ook niet verbazen dat BB het groter maakt, dan dat het is. Ben wel benieuwd of ze dan één, meerdere of alle GC's ongedaan kan maken.
Ik hoop dat ze het bonnetje nog heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef Verida het volgende:
De gamechanger die charise heeft gekocht, werd toen de "machtigste" gc genoemd, de zwarte gc (volgens mij)
ik kan me dan niet voorstellen dat het nu ineens een simpele GC zou zijn die 1 andere ongedaan zou kunnen maken.
edit ik heb even bij @:Kinkijan gekeken en het is toch maar 1 gamechanger die ongedaan kan worden gemaakt
Dat is dan wel een hele dure geweest
Dan is 3k wel heel veel voor een GC. Als ie hij wel sterk als Mattheus erop komt, zijn GC inzet, Sharice deze ongedaan maakt.quote:
BB heeft zelf gezegdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het bonnetje nog heeft.![]()
idd veel geld vergeleken met de 2 GC die Jordy van de week bijna in zijn schoot geworden kreeg voor 'maar' 2500
Lijkt wel of je jezelf naar de finale kan kopen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had al een edit toegevoegd
@:KinkiJan heeft een topic waar de gamechangers staan en inderdaad die van sharise kan 1 andere ongedaan maken. Ze heeft er dan, vind ik , wel heel erg veel geld voor neer moeten leggen.
maar het is ook een krachtige.. je kan ELKE GC (buiten de saboteurs) ongedaan makenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef Verida het volgende:
edit ik heb even bij @:Kinkijan gekeken en het is toch maar 1 gamechanger die ongedaan kan worden gemaakt
Veel kermis is hier niet aan op de stream in belgiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
ALWEER EEN WINNAAR , GRIJP HIER UIT PLUCHEN KNUFFELS x 10
Keanu: heb je ooit op de kermis gewerkt?
Jordy; nee maar lijkt me leuk.. zou bij de botsauto's willen staan en dan: LEKKER WE GAAN LEKKER BOTSEN, BOTSEN LEKKER BOTSEN , BOTSEN
SCHIETEN KOM ALLEMAAL LEKKER SCHIETEN.. OWWW ALWEER EEN WINNAAR...
DRAAI UW RONDJES IN DE BOOSTER , BOOOOOSTERRRRRR, BOOOOOOSTERRRRRRRR
LEKKER BOTSEN LEKKER LEKKER BOTSEN
Hij heeft echt zin in de dag
ja maar Jordy MOEST hem dezelfde week inzetten.. Sharice zou die van haar technische gezien kunnen bewaren tot de laatste week om zich veilig te houden en zo een finaleweek in te kunnen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het bonnetje nog heeft.![]()
idd veel geld vergeleken met de 2 GC die Jordy van de week bijna in zijn schoot geworden kreeg voor 'maar' 2500
Is het wel ja.. je kunt jezelf langer in het spel houden door je gewonnen geld.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt wel of je jezelf naar de finale kan kopen.
Je kunt Axel goed bestuderen zo in zijn natuurlijke habitatquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Veel kermis is hier niet aan op de stream in belgie
[ afbeelding ]
Er is niks eerlijksquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:11 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt 1x een leuk grapje met die 1300. Hij zegt geld wordt hier niet altijd eerlijk verdeeld ook niet met een spel. Het geld met contracten verdelen is ook niet eerlijk gegaan.
Ja dat is 3x niks een slapende Axel in de sauna. Althans.. denk dat hij slaapt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Veel kermis is hier niet aan op de stream in belgie
[ afbeelding ]
Maar wel met die 10000 dat jolien er geen kans op had omdat het haar niet gegund werd door axel en haar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is 3x niks een slapende Axel in de sauna. Althans.. denk dat hij slaapt.
Op s2 stream nog op het boudoir. Jordy, Keanu, Matthie, Jolien en Jane hebben het nu over eerlijkheid in het spel.
Over het geld in het spel.. en hoe dat verdeeld / gewonnen wordt.. hoe het gaat met het geld als iemand eruit gaat.
Jane geeft aan dat ze het niet grappig vindt wat Jordy heeft gedaan met het geld (allemaal zelf gepakt).
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:03 schreef Verity het volgende:
[..]
Het blijft wel vaag. Uiteindelijk kan BB er zelf toch wel weer een andere invulling aan geven. Net als dat ze die ineens niet kon gebruiken op die saboteurs.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had al een edit toegevoegd
@:KinkiJan heeft een topic waar de gamechangers staan en inderdaad die van sharise kan 1 andere ongedaan maken. Ze heeft er dan, vind ik , wel heel erg veel geld voor neer moeten leggen.
de ondertiteling is van Bigbrother zelfquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
jordy moest hem inzetten, maar charise mocht hem niet inzetten in die week.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:10 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja maar Jordy MOEST hem dezelfde week inzetten.. Sharice zou die van haar technische gezien kunnen bewaren tot de laatste week om zich veilig te houden en zo een finaleweek in te kunnen bijvoorbeeld
Mijn spelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het blijft wel vaag. Uiteindelijk kan BB er zelf toch wel weer een andere invulling aan geven. Net als dat ze die ineens niet kon gebruiken op die saboteurs.
Toen ze 'm kocht zei hij 'iedere andere gamechanger', maar op dat ding zelf staat 'een ingezette gamechanger'.
Bij De terugkaatser zei hij dat het om 'alle stemmen' ging, maar op dat ding stond 'een stem',
Dan is de vraag nog of 'iedere andere' dan ook 'alle andere' betekent, of 'elke andere soort gamechanger'.
Gameschanger niet gamechangerSquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het blijft wel vaag. Uiteindelijk kan BB er zelf toch wel weer een andere invulling aan geven. Net als dat ze die ineens niet kon gebruiken op die saboteurs.
Toen ze 'm kocht zei hij 'iedere andere gamechanger', maar op dat ding zelf staat 'een ingezette gamechanger'.
Bij De terugkaatser zei hij dat het om 'alle stemmen' ging, maar op dat ding stond 'een stem',
Dan is de vraag nog of 'iedere andere' dan ook 'alle andere' betekent, of 'elke andere soort gamechanger'.
Daarom zal ik ook nooit ergens voor stemmen want het is allemaal BS en het wordt zo gedraaid en aangepast zoals het programma wil. Het is toch allang duidelijk welke finale BB voor ogen heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
BB is nog nooit eerlijk geweest
Dan had Keanu al thuis geweest
BB bepaalt
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
Axel zit rechtop
De Belgen zien weer actie![]()
En hij ligt weerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
Axel zit rechtop
De Belgen zien weer actie![]()
Werd vorig jaar ook gezegd. Klopte toen ook niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom zal ik ook nooit ergens voor stemmen want het is allemaal BS en het wordt zo gedraaid en aangepast zoals het programma wil. Het is toch allang duidelijk welke finale BB voor ogen heeft.
Vertelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom zal ik ook nooit ergens voor stemmen want het is allemaal BS en het wordt zo gedraaid en aangepast zoals het programma wil. Het is toch allang duidelijk welke finale BB voor ogen heeft.
Wie zit nu niet te springenquote:
Toch vreemd. Er is een filmpje ergens dat er toen aan Milena werd uitgelegd door BB dat dat voor alle gc zou gelden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef Verida het volgende:
Heel die vergelijking met dat contract slaat ook nergens op. Hij zegt dat dat niet eerlijk verdeeld is. Maar die 10k ging hoe dan ook in het geheel naar 1 van de 3 en kon op geen enkele wijze verdeeld worden, in tegenstelling tot die 1300..quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:14 schreef lojanda het volgende:
Is natuurlijk weer onzin wat Jordy nu zegt.. als ik vrijdag naar huis ga hebben jullie alsnog die 1300 euro. Hij beweerd dat het geld altijd in het spel zal blijven maar het is tot nu toe altijd opgegaan aan GC.
het ligt mij ook bij dat er ooit zoiets is gezegd, maar kan het niet terughalenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Toch vreemd. Er is een filmpje ergens dat er toen aan Milena werd uitgelegd door BB dat dat voor alle gc zou gelden.
De finale zal waarschijnlijk gaan tussen Jolien Mattheus Jordy en Jane en ik schat in dat het of Jolien of Mattheus gaat worden.quote:
en in zijn groepje was er verder geen probleem over de verdeling, Hij had zijn contract verbroken voor zijn kaarten en Pootje voor de brief, dus het geld ging automatisch naar keanuquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heel die vergelijking met dat contract slaat ook nergens op. Hij zegt dat dat niet eerlijk verdeeld is. Maar die 10k ging hoe dan ook in het geheel naar 1 van de 3 en kon op geen enkele wijze verdeeld worden, in tegenstelling tot die 1300..
Team van Axel/ pootje, Sharicequote:
Hij zegt het tegen Janequote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft alles uitgedacht al.
Hij twijfelt of hij de dubbele stem in gaat zetten.. want.. als hij zijn censuur inzet ben ik mijn dubbele stem kwijt.
Sharice staat nog af te luisteren oh ze gaat nu.
Ik ook......de enige die ashley aandurfde....dat snotjong tegen haar hoe durft hij.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:07 schreef greysbones het volgende:
Matt kon zich vorig jaar vinden in Tyron
Nee ze weten dat Jane daar steeds gaat afluisteren.. maken ze wel eens grapjes over ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:22 schreef Flow3r het volgende:
Jane valt door de mand ? Sharice heeft alles gehoord ?
ja.. nog steeds niet door dat Jane dubbel spel speelt..quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zegt het tegen Jane
Die lult alles door
Echt dom
Op Axel dacht ikquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:23 schreef Jockari het volgende:
Jolien gaat censuur (???) op Pootje inzetten heeft Sharice afgeluisterd.
Ze zei Axelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:23 schreef Jockari het volgende:
Jolien gaat censuur (???) op Pootje inzetten heeft Sharice afgeluisterd.
Met Janequote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
Dom om in het boudoir dit te bespreken ook
Dat is het geluk van het kartel..quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zei Axel
Dus heeft ze niet goed geluisterd
Jane ..quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is het geluk van het kartel..
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zei Axel
Dus heeft ze niet goed geluisterd
Nee joh is toch geen geheim en hadden ze toch zelf kunnen bedenken. Gewoon doorpraten zonder zenderquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
Jane kan hierdoor wel door de mand vallen. Sharice heeft afgeluisterd, maar ze kunnen Jane de schuld geven.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
nee bedoel dat sharice het daar nu verkeerd zegtquote:
Ja doeiquote:
Die mag datquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:26 schreef Verity het volgende:
Axel blijft maar praten zonder z'n zender om
ik weet het.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja doei
Die gebruikt hun allemaal
Wat ze zegt dat Jordy doet
En hem kwalijk neemt
Doet ze zelf
Krijg je als er vanuit de febo niet ingegrepen wordt.. kan allemaal dit jaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij pakt zijn zender niet
irriteert me mateloos
Dat is helemaal niet gezegdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien moet polsen bij Jane over wat zij gaan doen verteld Charice nu.
Deze damequote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:27 schreef Flow3r het volgende:
Tief Axel er maar uit, genoeg van die kerel![]()
JJK of JKJ is hetzelfdequote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:27 schreef Verity het volgende:
Pootje, Axel en Sharice hebben het erover om op JJK of JKJ te gaan. Jordy zal dan wel het eerste target zijn.
Axel heeft wel vaker poep aan Big Brother,,,,,,en het wordt steeds erger......quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:26 schreef Verity het volgende:
Axel blijft maar praten zonder z'n zender om
Hij mag zelfs schelden tegen BBquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Axel heeft wel vaker poep aan Big Brother,,,,,,en het wordt steeds erger......
Die kist van Jane is nog lang niet af... zit amper wat op.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
Hebben ze die meubels af gekregen vannacht? Vanavond moeten zie dingen gaan tentoonstellen
ja denk ik ook en Jolien en Keanu......quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:27 schreef Verity het volgende:
Pootje, Axel en Sharice hebben het erover om op JJK of JKJ te gaan. Jordy zal dan wel het eerste target zijn.
Jordy moet je gewoon een halve dag een sok in zijn mond stoppenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:29 schreef Flow3r het volgende:
Vervelend mannetje, hoor nog liever tig keer TOPSPEL
Nee BB heeft wel gezegd dat ze voldoende tijd krijgen om het af te maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
Hebben ze die meubels af gekregen vannacht? Vanavond moeten zie die dingen gaan tentoonstellen
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij mag zelfs schelden tegen BB
Ook bijzonder
Moet zeggen vond die van Axel wel leuk......quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kist van Jane is nog lang niet af... zit amper wat op.
Beeld van Pootje zag er wel al goed uit.
Kabouter van Axel was ook nog niet klaar.
Valt toch wel mee? Dit plaatje kwam ik tegen en daarom vroeg ik hetquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kist van Jane is nog lang niet af... zit amper wat op.
Beeld van Pootje zag er wel al goed uit.
Kabouter van Axel was ook nog niet klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
De depri kabouterquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet zeggen vond die van Axel wel leuk......
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Dit plaatje kwam ik tegen en daarom vroeg ik hetuh er staat wat aan de zijkant, voorkant en klein beetje aan de bovenkant.. bovenop liggen nu losse stickervellen. Ze heeft daar het abc op geplakt bij het randje van de deksel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind het dus nog weinig.. ze wil zelf ook nog eraan werken..Smile, it's free therapy.
Ze kan dat geld wel gebruiken, als ze straks zonder baan zit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:30 schreef Flow3r het volgende:
Lach me kapot als uiteindelijk Sharice wint![]()
Je kunt nog een klein appataatje meepakkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh, ik slinger de streams aan, gelijk SL tijd?
Dat zal wel het mooist zijn jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:34 schreef Lrod01 het volgende:
Doe maar Axel op de bank tegen Jordy. Wil die overmoedige kop van die geobsedeerde zielepoot wel eens zien wanneer hij het tegen hem aflegt.
Wie is wie?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:34 schreef Lrod01 het volgende:
Doe maar Axel op de bank tegen Jordy. Wil die overmoedige kop van die geobsedeerde zielepoot wel eens zien wanneer hij het tegen hem aflegt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:19 schreef Verida het volgende:
[..]
het ligt mij ook bij dat er ooit zoiets is gezegd, maar kan het niet terughalen
En het lijkt me dat het niet voor niets is dat charise er nu zo over aan het vragen is aan BB
Gewoon de rest de GR inquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. ik begrijp dat Axel nog op z'n dooie gemak bezig is uit de sauna te komen, even douchen, rustig kleren aan....
Hoeveel tijd hebben ze gehad in totaal, daar moet het schilderen en laten drogen ook nog vanaf he?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh er staat wat aan de zijkant en bovenkant.. bovenop liggen nu losse stickervellen. Ze heeft daar het abc op geplakt bij het randje van de deksel.
vind het dus nog weinig.. ze wil zelf ook nog eraan werken..
Gister zijden ze al dat als de stemming anders uitkomt dan ze nu denken heeft Jane de andere kant gekozen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:29 schreef Lrod01 het volgende:
Zo ontzettend dom dat ze Jane nog vertrouwen
Ik vind het onduidelijk.quote:
Blijkbaar boeit het wel anders ging je er niet op door nu?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoeveel tijd hebben ze gehad in totaal, daar moet het schilderen en laten drogen ook nog vanaf he?
Boeit verder ook niet, ben benieuwd of ze nog tijd krijgen en/of er nog andere spellen komen.
Maar intussen zijn ze in de GR voor die uitslag, als dat het is, zie ik het herrie-alarm vanmiddag nog wel gaan.
Ze heeft er heel serieus aan gewerkt, gezien de vraag die de fan had gesteld.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoeveel tijd hebben ze gehad in totaal, daar moet het schilderen en laten drogen ook nog vanaf he?
Boeit verder ook niet, ben benieuwd of ze nog tijd krijgen en/of er nog andere spellen komen.
Maar intussen zijn ze in de GR voor die uitslag, als dat het is, zie ik het herrie-alarm vanmiddag nog wel gaan.
Maar dat is niet het gevalquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:38 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik vind het onduidelijk.
Het kan 2 kanten uitgelegd worden.
Hij had beter kunnen zeggen: hiermee kunnen alle ingezette gc in 1 keer ongedaan gemaakt worden.
Ze is heel secuurquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft er heel serieus aan gewerkt, gezien de vraag die de fan had gesteld.
BB zegt het in het filmpje andersquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dat is niet het geval
Het kan 1 GC ongedaan maken
Dat is wat sharice te horen heeft gekregen
Gisteren was toch echt even milena in de auto. Raar nu niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Dinsdag na het vertrek van Milena en we hebben nog steeds deze podcast ipv die van Milena, Sharice en Jane.
Ja, ik weet het.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dat is niet het geval
Het kan 1 GC ongedaan maken
Dat is wat sharice te horen heeft gekregen
En toch is dit wat sharice te horen heeft gekregenquote:
Milena zit nu weer in de autoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:45 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren was toch echt even milena in de auto. Raar nu niet.
Ik vroeg of de spullen klaar waren. Daar heb ik antwoord op, vandaar dat ik zeg dat verdere mierenneukerij over die kist niet boeit. Dat is alles.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Blijkbaar boeit het wel anders ging je er niet op door nu?
wat wil je nu zeggen? je vraagt wat hier.. ik geef mijn mening.. en je bent het daar niet mee eens blijkbaar.
Mag.. prima..
heb al vaker aangegeven hier dat een föhn geen overbodig iets is bij deze opdrachtzei ik niet voor niets.
Ze lezen meequote:
Dit bedoel ik, het kan 2 kanten uitgelegd worden.quote:
Lijkt het wel op! Besef me direct dat ik haar stem niet gemist heb!quote:
Ja dat kan natuurlijk ook, dan heeft BB in de uitzending een foutje gemaakt, en dat is menselijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch is dit wat sharice te horen heeft gekregen
1 GC kan ze er mee wegspelen
Eerlijk gezegd mis ik niemand die er uit is, het zijn dit jaar gewoon minder aansprakende bewoners vind ik, sommige zijn echt heel slecht gecast zoals David S.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:56 schreef Ynti het volgende:
Ik besefte me gister dat ik Milena helemaal niet miste.
Soms denk ik wel eens goh, waar zou die of die zijn in het huis.
Maar ik heb niet een keer gedacht waar is Milena?
Missen is een groot woord, had wel graag Lenie er nog in gezien voor de dynamiek.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd mis ik niemand die er uit is, het zijn dit jaar gewoon minder aansprakende bewoners vind ik, sommige zijn echt heel slecht gecast zoals David S.
Ze moeten maar weer eens uit een andere kaartenbak gaan vissen
Eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd mis ik niemand die er uit is, het zijn dit jaar gewoon minder aansprakende bewoners vind ik, sommige zijn echt heel slecht gecast zoals David S.
Ze moeten maar weer eens uit een andere kaartenbak gaan vissen
misschien eerst met een freezequote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee BB heeft wel gezegd dat ze voldoende tijd krijgen om het af te maken.
Vanavond zijn als het goed is de fans in de gameroom of iets dergelijks om denk ik het geknutsel te beoordelen
[ x ]
De vergeten naam is Mattiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:39 schreef Ynti het volgende:
In de podcast, op de stream nu, de bank die Axel wilde: Jordy, ....(vergeten), Milena en Sharice
Hij is best snel van hun afgestapt.
Ze zijn lunchen bij KFC om de hoekquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:40 schreef ledn81 het volgende:
Ze moeten zeker strafregels schrijven van BB![]()
#duurtlang
Ja echt he?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:40 schreef ledn81 het volgende:
Ze moeten zeker strafregels schrijven van BB![]()
#duurtlang
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:00 schreef maxelu het volgende:
Jongens die hele discussie over die zwarte gamechanger
"hij kan iedere gc ongedaan maken" + "1 gc ongedaan maken" = ze mag 1, eenders welke gamechanger ongedaan maken
Dus niet, als er 7 ingezet worden, alle 7 teniet.
Maar wel, als dubbele stem, censuur, beslissende stem, de redding ingezet worden, kiezen welke ze ongedaan maakt.
Sharice heeft vanmorgen antwoord gehadquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:05 schreef rinardo het volgende:
[..]nu is het nog ingewikkelder, zullen we gewoon afwachten wat BB zegt in de DBK als sharice daar zit? ik denk dat BB zelf pas op dat moment beslist wat hij nu precies bedoelde.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:05 schreef rinardo het volgende:
[..]nu is het nog ingewikkelder, zullen we gewoon afwachten wat BB zegt in de DBK als sharice daar zit? ik denk dat BB zelf pas op dat moment beslist wat hij nu precies bedoelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:17 schreef Jockari het volgende:
Oef, even enkele minuten geen streamlock op de belgische streamTarget!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:17 schreef Jockari het volgende:
Oef, even enkele minuten geen streamlock op de belgische streamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:22 schreef Harry het volgende:
Sharice: dit gaat hun zoveel boost geven!
Jane: laat gaan......
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:23 schreef Harry het volgende:
Jane: hoezo staat Jolien boven mij met huishouden??
Gelijk zo zuur weer reageren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:25 schreef mazaru het volgende:
Sharice: Dus Jolien kookt de hele week? En de was? De was is klaar. Ik doe niks meer de hele week.
Dat ligt er maar net aan wat ze net te horen heeft gekregen. Of weet jij dat?quote:
Het schijnt dat Jolien bovenaan is gezet bij wie er het meest deed in het huishoudenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek?
wat moeten ze dan doen, erom gaan staan juichen?
ik weet zeker dat 80% van de kijkers niet de poll heeft ingevuld zoals ze zien op stream, die met huishouden ook, dat Jolien boven sharice staat is niet eerlijk. Sinds Elsa weg is doet sharice de taak van het wasgoed samen met Jane, en dat is echt veel. ik denk dat de kijkers gewoon de lijsten als populair hebben ingevuld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |