Hij mag zelfs schelden tegen BBquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Axel heeft wel vaker poep aan Big Brother,,,,,,en het wordt steeds erger......
Die kist van Jane is nog lang niet af... zit amper wat op.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
Hebben ze die meubels af gekregen vannacht? Vanavond moeten zie dingen gaan tentoonstellen
ja denk ik ook en Jolien en Keanu......quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:27 schreef Verity het volgende:
Pootje, Axel en Sharice hebben het erover om op JJK of JKJ te gaan. Jordy zal dan wel het eerste target zijn.
Jordy moet je gewoon een halve dag een sok in zijn mond stoppenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:29 schreef Flow3r het volgende:
Vervelend mannetje, hoor nog liever tig keer TOPSPEL
Nee BB heeft wel gezegd dat ze voldoende tijd krijgen om het af te maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
Hebben ze die meubels af gekregen vannacht? Vanavond moeten zie die dingen gaan tentoonstellen
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij mag zelfs schelden tegen BB
Ook bijzonder
Moet zeggen vond die van Axel wel leuk......quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kist van Jane is nog lang niet af... zit amper wat op.
Beeld van Pootje zag er wel al goed uit.
Kabouter van Axel was ook nog niet klaar.
Valt toch wel mee? Dit plaatje kwam ik tegen en daarom vroeg ik hetquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kist van Jane is nog lang niet af... zit amper wat op.
Beeld van Pootje zag er wel al goed uit.
Kabouter van Axel was ook nog niet klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
De depri kabouterquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet zeggen vond die van Axel wel leuk......
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Dit plaatje kwam ik tegen en daarom vroeg ik hetuh er staat wat aan de zijkant, voorkant en klein beetje aan de bovenkant.. bovenop liggen nu losse stickervellen. Ze heeft daar het abc op geplakt bij het randje van de deksel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind het dus nog weinig.. ze wil zelf ook nog eraan werken..Smile, it's free therapy.
Ze kan dat geld wel gebruiken, als ze straks zonder baan zit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:30 schreef Flow3r het volgende:
Lach me kapot als uiteindelijk Sharice wint![]()
Je kunt nog een klein appataatje meepakkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh, ik slinger de streams aan, gelijk SL tijd?
Dat zal wel het mooist zijn jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:34 schreef Lrod01 het volgende:
Doe maar Axel op de bank tegen Jordy. Wil die overmoedige kop van die geobsedeerde zielepoot wel eens zien wanneer hij het tegen hem aflegt.
Wie is wie?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:34 schreef Lrod01 het volgende:
Doe maar Axel op de bank tegen Jordy. Wil die overmoedige kop van die geobsedeerde zielepoot wel eens zien wanneer hij het tegen hem aflegt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:19 schreef Verida het volgende:
[..]
het ligt mij ook bij dat er ooit zoiets is gezegd, maar kan het niet terughalen
En het lijkt me dat het niet voor niets is dat charise er nu zo over aan het vragen is aan BB
Gewoon de rest de GR inquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. ik begrijp dat Axel nog op z'n dooie gemak bezig is uit de sauna te komen, even douchen, rustig kleren aan....
Iedere anderequote:
Hoeveel tijd hebben ze gehad in totaal, daar moet het schilderen en laten drogen ook nog vanaf he?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh er staat wat aan de zijkant en bovenkant.. bovenop liggen nu losse stickervellen. Ze heeft daar het abc op geplakt bij het randje van de deksel.
vind het dus nog weinig.. ze wil zelf ook nog eraan werken..
Gister zijden ze al dat als de stemming anders uitkomt dan ze nu denken heeft Jane de andere kant gekozen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:29 schreef Lrod01 het volgende:
Zo ontzettend dom dat ze Jane nog vertrouwen
Ik vind het onduidelijk.quote:
Blijkbaar boeit het wel anders ging je er niet op door nu?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoeveel tijd hebben ze gehad in totaal, daar moet het schilderen en laten drogen ook nog vanaf he?
Boeit verder ook niet, ben benieuwd of ze nog tijd krijgen en/of er nog andere spellen komen.
Maar intussen zijn ze in de GR voor die uitslag, als dat het is, zie ik het herrie-alarm vanmiddag nog wel gaan.
Ze heeft er heel serieus aan gewerkt, gezien de vraag die de fan had gesteld.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoeveel tijd hebben ze gehad in totaal, daar moet het schilderen en laten drogen ook nog vanaf he?
Boeit verder ook niet, ben benieuwd of ze nog tijd krijgen en/of er nog andere spellen komen.
Maar intussen zijn ze in de GR voor die uitslag, als dat het is, zie ik het herrie-alarm vanmiddag nog wel gaan.
Maar dat is niet het gevalquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:38 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik vind het onduidelijk.
Het kan 2 kanten uitgelegd worden.
Hij had beter kunnen zeggen: hiermee kunnen alle ingezette gc in 1 keer ongedaan gemaakt worden.
Ze is heel secuurquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft er heel serieus aan gewerkt, gezien de vraag die de fan had gesteld.
BB zegt het in het filmpje andersquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dat is niet het geval
Het kan 1 GC ongedaan maken
Dat is wat sharice te horen heeft gekregen
Gisteren was toch echt even milena in de auto. Raar nu niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Dinsdag na het vertrek van Milena en we hebben nog steeds deze podcast ipv die van Milena, Sharice en Jane.
Ja, ik weet het.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dat is niet het geval
Het kan 1 GC ongedaan maken
Dat is wat sharice te horen heeft gekregen
En toch is dit wat sharice te horen heeft gekregenquote:
Milena zit nu weer in de autoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:45 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren was toch echt even milena in de auto. Raar nu niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |