Hij mag zelfs schelden tegen BBquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Axel heeft wel vaker poep aan Big Brother,,,,,,en het wordt steeds erger......
Die kist van Jane is nog lang niet af... zit amper wat op.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
Hebben ze die meubels af gekregen vannacht? Vanavond moeten zie dingen gaan tentoonstellen
ja denk ik ook en Jolien en Keanu......quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:27 schreef Verity het volgende:
Pootje, Axel en Sharice hebben het erover om op JJK of JKJ te gaan. Jordy zal dan wel het eerste target zijn.
Jordy moet je gewoon een halve dag een sok in zijn mond stoppenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:29 schreef Flow3r het volgende:
Vervelend mannetje, hoor nog liever tig keer TOPSPEL
Nee BB heeft wel gezegd dat ze voldoende tijd krijgen om het af te maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
Hebben ze die meubels af gekregen vannacht? Vanavond moeten zie die dingen gaan tentoonstellen
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij mag zelfs schelden tegen BB
Ook bijzonder
Moet zeggen vond die van Axel wel leuk......quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kist van Jane is nog lang niet af... zit amper wat op.
Beeld van Pootje zag er wel al goed uit.
Kabouter van Axel was ook nog niet klaar.
Valt toch wel mee? Dit plaatje kwam ik tegen en daarom vroeg ik hetquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kist van Jane is nog lang niet af... zit amper wat op.
Beeld van Pootje zag er wel al goed uit.
Kabouter van Axel was ook nog niet klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
De depri kabouterquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet zeggen vond die van Axel wel leuk......
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Dit plaatje kwam ik tegen en daarom vroeg ik hetuh er staat wat aan de zijkant, voorkant en klein beetje aan de bovenkant.. bovenop liggen nu losse stickervellen. Ze heeft daar het abc op geplakt bij het randje van de deksel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind het dus nog weinig.. ze wil zelf ook nog eraan werken..Smile, it's free therapy.
Ze kan dat geld wel gebruiken, als ze straks zonder baan zit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:30 schreef Flow3r het volgende:
Lach me kapot als uiteindelijk Sharice wint![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |