Je kunt nog een klein appataatje meepakkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh, ik slinger de streams aan, gelijk SL tijd?
Dat zal wel het mooist zijn jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:34 schreef Lrod01 het volgende:
Doe maar Axel op de bank tegen Jordy. Wil die overmoedige kop van die geobsedeerde zielepoot wel eens zien wanneer hij het tegen hem aflegt.
Wie is wie?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:34 schreef Lrod01 het volgende:
Doe maar Axel op de bank tegen Jordy. Wil die overmoedige kop van die geobsedeerde zielepoot wel eens zien wanneer hij het tegen hem aflegt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:19 schreef Verida het volgende:
[..]
het ligt mij ook bij dat er ooit zoiets is gezegd, maar kan het niet terughalen
En het lijkt me dat het niet voor niets is dat charise er nu zo over aan het vragen is aan BB
Gewoon de rest de GR inquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. ik begrijp dat Axel nog op z'n dooie gemak bezig is uit de sauna te komen, even douchen, rustig kleren aan....
Iedere anderequote:
Hoeveel tijd hebben ze gehad in totaal, daar moet het schilderen en laten drogen ook nog vanaf he?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh er staat wat aan de zijkant en bovenkant.. bovenop liggen nu losse stickervellen. Ze heeft daar het abc op geplakt bij het randje van de deksel.
vind het dus nog weinig.. ze wil zelf ook nog eraan werken..
Gister zijden ze al dat als de stemming anders uitkomt dan ze nu denken heeft Jane de andere kant gekozen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:29 schreef Lrod01 het volgende:
Zo ontzettend dom dat ze Jane nog vertrouwen
Ik vind het onduidelijk.quote:
Blijkbaar boeit het wel anders ging je er niet op door nu?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoeveel tijd hebben ze gehad in totaal, daar moet het schilderen en laten drogen ook nog vanaf he?
Boeit verder ook niet, ben benieuwd of ze nog tijd krijgen en/of er nog andere spellen komen.
Maar intussen zijn ze in de GR voor die uitslag, als dat het is, zie ik het herrie-alarm vanmiddag nog wel gaan.
Ze heeft er heel serieus aan gewerkt, gezien de vraag die de fan had gesteld.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoeveel tijd hebben ze gehad in totaal, daar moet het schilderen en laten drogen ook nog vanaf he?
Boeit verder ook niet, ben benieuwd of ze nog tijd krijgen en/of er nog andere spellen komen.
Maar intussen zijn ze in de GR voor die uitslag, als dat het is, zie ik het herrie-alarm vanmiddag nog wel gaan.
Maar dat is niet het gevalquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:38 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik vind het onduidelijk.
Het kan 2 kanten uitgelegd worden.
Hij had beter kunnen zeggen: hiermee kunnen alle ingezette gc in 1 keer ongedaan gemaakt worden.
Ze is heel secuurquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft er heel serieus aan gewerkt, gezien de vraag die de fan had gesteld.
BB zegt het in het filmpje andersquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dat is niet het geval
Het kan 1 GC ongedaan maken
Dat is wat sharice te horen heeft gekregen
Gisteren was toch echt even milena in de auto. Raar nu niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Dinsdag na het vertrek van Milena en we hebben nog steeds deze podcast ipv die van Milena, Sharice en Jane.
Ja, ik weet het.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dat is niet het geval
Het kan 1 GC ongedaan maken
Dat is wat sharice te horen heeft gekregen
En toch is dit wat sharice te horen heeft gekregenquote:
Milena zit nu weer in de autoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:45 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren was toch echt even milena in de auto. Raar nu niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |