Dat is geen goed teken Droopiequote:Op maandag 3 maart 2025 23:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hier heb jij mijn chocolate cookie, ik heb serieus hier een delicate chocolade reep. Sta je toch in de appie aan Jordy te denken.
Nope, blij dat ik volgende week weer kan werken.. dit loopt de spuigaten uit.quote:
Kijk maar uit jaquote:Op maandag 3 maart 2025 23:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nope, blij dat ik volgende week weer kan werken.. dit loopt de spuigaten uit.
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kiki lust nu wel spinazie, broccoli, champignons en mandarijntjes en prei vindt hij nu ook lekker, allemaal leren in het BB huis. Hij wil nu graag een kapsalon en een sticker
Hoe is die jongen opgegroeidquote:
Hij wil eigenlijk een shoarma schotel, maar dat laten we maar eventjes.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kiki lust nu wel spinazie, broccoli, champignons en mandarijntjes en prei vindt hij nu ook lekker, allemaal leren in het BB huis. Hij wil nu graag een kapsalon en een sticker
maar geen saus of andere vette dingenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij wil eigenlijk een shoarma schotel, maar dat laten we maar eventjes.
en zonder slaquote:Op maandag 3 maart 2025 23:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar geen saus of andere vette dingen
Hij weet alleen niet precies wat sla is en ijsbergsla kent hij nietquote:
Koester die mensen, dat soort mensen vinden opeens ijsbergsla in de airfryer uit, want dan wordt de sla minder vet. Met een gefrituurde tomaat ofzo.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar geen saus of andere vette dingen
Witte boterhammetjes met jam waar z'n moeder de korstjes vanaf sneed want hij wist niet zeker of hij die lusttequote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Koester die mensen, dat soort mensen vinden opeens ijsbergsla in de airfryer uit, want dan wordt de sla minder vet. Met een gefrituurde tomaat ofzo.
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Koester die mensen, dat soort mensen vinden opeens ijsbergsla in de airfryer uit, want dan wordt de sla minder vet. Met een gefrituurde tomaat ofzo.
hij vroeg vanavond ook welke smaak bevroren banaan heeftquote:Op maandag 3 maart 2025 23:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij weet alleen niet precies wat sla is en ijsbergsla kent hij niet![]()
Trauma?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:46 schreef odie22 het volgende:
ik ben echt bang........... voor het alarm
geluid heul zacht zettenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:46 schreef odie22 het volgende:
12uur denk ik pas weerquote:Op maandag 3 maart 2025 23:46 schreef odie22 het volgende:
Twitter ...quote:Op maandag 3 maart 2025 23:45 schreef T0wler het volgende:
Twitter kan wel tever gaan met dingen plaatsen. Heb me dingen vandaag voorbij zien komen...
Wij ook hier, daarom zijn we even aan het ontprikkelen met Keanu en zijn kapsalon.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:45 schreef T0wler het volgende:
Twitter kan wel tever gaan met dingen plaatsen. Heb me dingen vandaag voorbij zien komen...
LOL, Kiki net tegen Axel: kaksel.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:23 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind Kiki, Jane en Axel hartstikke leuk
Kan je misschien het kapsalon stukje plaatsenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
leuk gebabbel zo voor het slapen met die 3
Die is echt beschermd opgevoed. Mijn kinderen moesten gewoon alles mee eten en lusten alles. Behalve champignons. Vanwege de structuur. Maar als ik macaroni ofzo maak waar wel champignons doorheen zitten , dan eten ze het wel gewoon op en hebben ze het niet snel doorquote:Op maandag 3 maart 2025 23:45 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hij vroeg vanavond ook welke smaak bevroren banaan heeft
ik upload net de hele 25 min gebabbel voor het slapen in de suite. Staat op X, FB en TikTok over 5 min.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan je misschien het kapsalon stukje plaatsen, evt morgen
Kan ik morgen nog een keer lachen.
TOP User ben je, Top filmpjesquote:Op maandag 3 maart 2025 23:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik upload net de hele 25 min gebabbel voor het slapen in de suite. Staat op X, FB en TikTok over 5 min.
Nu ook hier lekker slapen. Slaap lekker COS
Irritatiesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:19 schreef Willewa het volgende:
Ik snap dit weer niet eigenlijk. Nachtopdrachten combineren met en feest en drank tussendoor. Bewonertjes uitputten zodat we komende dagen weer futloze chagrijnige streams hebben met vermoeide geïrriteerde mensen, zoals eerst?
Oh Axel vond dat zelf wel heel erg nodig om te benoemen.quote:
?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:21 schreef engine het volgende:
[..]
Oh Axel vond dat zelf wel heel erg nodig om te benoemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |