Het lijkt wel oorlogquote:Op maandag 3 maart 2025 23:20 schreef zodeju het volgende:
Wat een hoop lawaai op die donkere slaapkamer......
Inderdaad ja, maar we dachten wat bedoel je.quote:
ik wou er nog een filmpje bij plaatsen, maar daar stonden er al 2 vanquote:Op maandag 3 maart 2025 23:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar we dachten wat bedoel je.
Er is keuze uit zoveel trieste zaken deze avond
ik jou vanaf nu ook, ik zal nooit op je stemmen en altijd mijn chocola met je delenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:23 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind Kiki, Jane en Axel hartstikke leuk
Maar wel van m'n koekjes afblijvenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik jou vanaf nu ook, ik zal nooit op je stemmen en altijd mijn chocola met je delen
Denk dat het hem even ontschoten is. Druk met andere zaken.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:25 schreef Schakeltopia het volgende:
nou axel niks te zeggen op kenau zijn eland avonturen?
frapant zeg
Axel en Jane?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:28 schreef Krambo het volgende:
Wie zijn de volgende 2 die naar de PR mogen?
Jane Axel daarna Jordy Jolien als de volgorde het zelfde isquote:Op maandag 3 maart 2025 23:28 schreef Krambo het volgende:
Wie zijn de volgende 2 die naar de PR mogen?
In haar doos toch?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Alleen als ze in je kledingkast liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Xd
Dacht het ook.....althans Axel zou met kleren en al op bed gaan liggen...en Jane ging in haar pyjama .quote:
Wassie nog wakker dan?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:30 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu hoopt volgende week op een freeze van een fam lid.. of kebab zaak.. blablablaba kapsalon maken
Hahaquote:Op maandag 3 maart 2025 23:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In haar doos toch?
Edit: omdat Jordy ze in zijn doos legt![]()
![]()
Die jongen heeft teveel ruimte in zijn hoofd voor fantasie.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:30 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu hoopt volgende week op een freeze van een fam lid.. of kebab zaak.. blablablaba kapsalon maken
Je bent zelf een doosquote:Op maandag 3 maart 2025 23:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In haar doos toch?
Edit: omdat Jordy ze in zijn doos legt![]()
![]()
Mssn de suite mensen, die hebben wel drank met alcohol in hun minibarquote:Op maandag 3 maart 2025 23:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond ze toch echt wel aangeschoten.....
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het bier en de Glühwein met alcohol volgens mij de rest 0.0 ?
Nouja daarom ging ik twijfelen, in bed zijn ze broodnuchterquote:Op maandag 3 maart 2025 23:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond ze toch echt wel aangeschoten.....
Ik heb nog wat M&M's in mijn kastquote:Op maandag 3 maart 2025 23:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik jou vanaf nu ook, ik zal nooit op je stemmen en altijd mijn chocola met je delen
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:36 schreef Krambo het volgende:
Het ding is Kiki lust geen koude natte glibberige zeg maar....
Dat we het even weten
Hier heb jij mijn chocolate cookie, ik heb serieus hier een delicate chocolade reep. Sta je toch in de appie aan Jordy te denken.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat M&M's in mijn kast![]()
Ruilen voor een chocolat chip cookie?
Ben bang dat ie alleen het woord kent, zodat ie bij de mac kan zeggen dat ie geen sla wilt.quote:
Dat is geen goed teken Droopiequote:Op maandag 3 maart 2025 23:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hier heb jij mijn chocolate cookie, ik heb serieus hier een delicate chocolade reep. Sta je toch in de appie aan Jordy te denken.
Nope, blij dat ik volgende week weer kan werken.. dit loopt de spuigaten uit.quote:
Kijk maar uit jaquote:Op maandag 3 maart 2025 23:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nope, blij dat ik volgende week weer kan werken.. dit loopt de spuigaten uit.
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kiki lust nu wel spinazie, broccoli, champignons en mandarijntjes en prei vindt hij nu ook lekker, allemaal leren in het BB huis. Hij wil nu graag een kapsalon en een sticker
Hoe is die jongen opgegroeidquote:
Hij wil eigenlijk een shoarma schotel, maar dat laten we maar eventjes.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kiki lust nu wel spinazie, broccoli, champignons en mandarijntjes en prei vindt hij nu ook lekker, allemaal leren in het BB huis. Hij wil nu graag een kapsalon en een sticker
maar geen saus of andere vette dingenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij wil eigenlijk een shoarma schotel, maar dat laten we maar eventjes.
en zonder slaquote:Op maandag 3 maart 2025 23:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar geen saus of andere vette dingen
Hij weet alleen niet precies wat sla is en ijsbergsla kent hij nietquote:
Koester die mensen, dat soort mensen vinden opeens ijsbergsla in de airfryer uit, want dan wordt de sla minder vet. Met een gefrituurde tomaat ofzo.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar geen saus of andere vette dingen
Witte boterhammetjes met jam waar z'n moeder de korstjes vanaf sneed want hij wist niet zeker of hij die lusttequote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Koester die mensen, dat soort mensen vinden opeens ijsbergsla in de airfryer uit, want dan wordt de sla minder vet. Met een gefrituurde tomaat ofzo.
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Koester die mensen, dat soort mensen vinden opeens ijsbergsla in de airfryer uit, want dan wordt de sla minder vet. Met een gefrituurde tomaat ofzo.
hij vroeg vanavond ook welke smaak bevroren banaan heeftquote:Op maandag 3 maart 2025 23:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij weet alleen niet precies wat sla is en ijsbergsla kent hij niet![]()
Trauma?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:46 schreef odie22 het volgende:
ik ben echt bang........... voor het alarm
geluid heul zacht zettenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:46 schreef odie22 het volgende:
12uur denk ik pas weerquote:Op maandag 3 maart 2025 23:46 schreef odie22 het volgende:
Twitter ...quote:Op maandag 3 maart 2025 23:45 schreef T0wler het volgende:
Twitter kan wel tever gaan met dingen plaatsen. Heb me dingen vandaag voorbij zien komen...
Wij ook hier, daarom zijn we even aan het ontprikkelen met Keanu en zijn kapsalon.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:45 schreef T0wler het volgende:
Twitter kan wel tever gaan met dingen plaatsen. Heb me dingen vandaag voorbij zien komen...
LOL, Kiki net tegen Axel: kaksel.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:23 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind Kiki, Jane en Axel hartstikke leuk
Kan je misschien het kapsalon stukje plaatsenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
leuk gebabbel zo voor het slapen met die 3
Die is echt beschermd opgevoed. Mijn kinderen moesten gewoon alles mee eten en lusten alles. Behalve champignons. Vanwege de structuur. Maar als ik macaroni ofzo maak waar wel champignons doorheen zitten , dan eten ze het wel gewoon op en hebben ze het niet snel doorquote:Op maandag 3 maart 2025 23:45 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hij vroeg vanavond ook welke smaak bevroren banaan heeft
ik upload net de hele 25 min gebabbel voor het slapen in de suite. Staat op X, FB en TikTok over 5 min.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan je misschien het kapsalon stukje plaatsen, evt morgen
Kan ik morgen nog een keer lachen.
TOP User ben je, Top filmpjesquote:Op maandag 3 maart 2025 23:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik upload net de hele 25 min gebabbel voor het slapen in de suite. Staat op X, FB en TikTok over 5 min.
Nu ook hier lekker slapen. Slaap lekker COS
Irritatiesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:19 schreef Willewa het volgende:
Ik snap dit weer niet eigenlijk. Nachtopdrachten combineren met en feest en drank tussendoor. Bewonertjes uitputten zodat we komende dagen weer futloze chagrijnige streams hebben met vermoeide geïrriteerde mensen, zoals eerst?
Oh Axel vond dat zelf wel heel erg nodig om te benoemen.quote:
?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:21 schreef engine het volgende:
[..]
Oh Axel vond dat zelf wel heel erg nodig om te benoemen.
Eerder vanavond. Allemaal hier terug te lezen.quote:
Ga niet honderden posts teruglezen om 1 antwoordje misschien te vindenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:23 schreef engine het volgende:
[..]
Eerder vanavond. Allemaal hier terug te lezen.
Nee Axel hele tirade dat Jordy een kneus isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ga niet honderden posts teruglezen om 1 antwoordje misschien te vindenJe zou het gewoon kunnen uitleggen.
Ik dacht iig dat jij hem kneus Axel noemde en dat zou onnodig zijn.
Ik dacht maar twee idd, maar niet zekerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tweede shift toch? Hebben ze er 2 pp?
Okee, kan hem daarin snappen. Maar goed, ik bedoel, volgens mij is het niet zo de bedoeling dat wij hier de bewoners weer uit gaan maken voor allemaal negatieve shit. Krijgen we weer die giftige bende.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:25 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Axel hele tirade dat Jordy een kneus is
Ik denk het wel, die dingen moesten morgen klaar zijn toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik dacht maar twee idd, maar niet zeker
Dat las ik ook hier ja, dus hup hup doorwerkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:27 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, die dingen moesten morgen klaar zijn toch?
Ah nou ja, 4 werkkoppels dus zou je desnoods lange shifts van kunnen maken en dan is het alsnog morgen wel klaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:27 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, die dingen moesten morgen klaar zijn toch?
Dat was ook niet mijn bedoeling. Gewoon zijn eigen woorden terug geven.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Okee, kan hem daarin snappen. Maar goed, ik bedoel, volgens mij is het niet zo de bedoeling dat wij hier de bewoners weer uit gaan maken voor allemaal negatieve shit. Krijgen we weer die giftige bende.
Precies, voor Dot ook niet te doen als dat hier ook steeds doorgaat, ik zit soms ook ff op m'n handenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Okee, kan hem daarin snappen. Maar goed, ik bedoel, volgens mij is het niet zo de bedoeling dat wij hier de bewoners weer uit gaan maken voor allemaal negatieve shit. Krijgen we weer die giftige bende.
Jajajaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was ook niet mijn bedoeling. Gewoon zijn eigen woorden terug geven.
Ik zou weleens een gitaar helemaal zilver / zwart willen spuiten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jajaja![]()
Vertel eens wat vinden jullie het leukste item om te fröbelen?
De vaas van Matthie.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jajaja![]()
Ja das nou jammer want die verf is opquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:35 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik zou weleens een gitaar helemaal zilver / zwart willen spuiten.
Fröbelen is knutselen? Ik knutsel nooit haha. Zou ik wel vaker moeten doen eigenlijk. Ik knutsel meer digitaal, met videocamera en edit-programmaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jajaja![]()
Is een bloempot toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:36 schreef engine het volgende:
[..]
De vaas van Matthie.
Vind dit echt een ondankbare opdracht. Wat moet Axel van z'n kabouter maken dan?
En dan met roze verf al huppend er spettertjes op spetteren?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:35 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik zou weleens een gitaar helemaal zilver / zwart willen spuiten.
Ik knutsel ook nooit, ik fröbel wel met smilies maken enzo, dus ik noem dat altijd fröbelen of prutsenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Fröbelen is knutselen? Ik knutsel nooit haha. Zou ik wel vaker moeten doen eigenlijk. Ik knutsel meer digitaal, met videocamera en edit-programma
Wel springen tijdens het spatten danquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:38 schreef kater1 het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou, ga ik wel gewoon roze verfdruppels spatten.
Is hetzelfdequote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik knutsel ook nooit, ik fröbel wel met smilies maken enzo, dus ik noem dat altijd fröbelen of prutsen
Zijn al die smileys van jou? Die hallon dingen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik knutsel ook nooit, ik fröbel wel met smilies maken enzo, dus ik noem dat altijd fröbelen of prutsen
Ah gelukkig zijn we het eensquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:40 schreef engine het volgende:
[..]
Is hetzelfdedigitaal knutselen is ook frobelen
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:41 schreef engine het volgende:
Soms moet je ff kijken of Jane er nog wel is maar ze zit achter die kist
Dit lijkt me een leuke username...zou die nog beschikbaar zijn? @TOPUSERquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:42 schreef Willewa het volgende:
[..]Een Axel met 2 kabouters in een roze kamer. Daar kijken we naar om kwart voor 2 ‘s nachts.
Neee, meeste zijn een verzameling van al bestaande smilies, van Tweakers en FOK!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zijn al die smileys van jou? Die hallon dingen?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dit lijkt me een leuke username...zou die nog beschikbaar zijn? @:TOPUSER
Jaaa
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Neee, meeste zijn een verzameling van al bestaande smilies, van Tweakers en FOK!
Heb er ook een aantal wel zelf gemaakt
Geen idee hoor, iets uit KSC denk ik, daar heb ik de meeste voor gemaakt.quote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:48 schreef kater1 het volgende:
Een camerawissel naar wat Jane aan het doen is zou ook leuk zijn
Haha nice. Lekker gefröbeltquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Geen idee hoor, iets uit KSC denk ik, daar heb ik de meeste voor gemaakt.
En van die pompomdingen,daar begon het geloof ik mee [ afbeelding ]
Ja die is heel erg leuk, maar niet van mijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha nice. Lekker gefröbelt [ afbeelding ]
Ohquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja die is heel erg leuk, maar niet van mij
Beertjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:51 schreef kater1 het volgende:
Ah. Ze schildert een lichtbruin/oranje beer met een hartje. En weer terug.
Geen idee eigenlijk, is niets over gezegd dacht ik?quote:
Ja kan ook natuurlijk. Maar dacht wie weet nog wat knaakskes.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, is niets over gezegd dacht ik?
Iets terug doen voor de fans was het geloof ik.
Kan gerust hoor, zullen we nog wel horenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja kan ook natuurlijk. Maar dacht wie weet nog wat knaakskes.
Haha ja als ze het halenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:57 schreef kater1 het volgende:
In dit tempo hebben ze die twee uur wel nodig.
Ze hebben lol, tis midden in de nachtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:00 schreef engine het volgende:
Een goed gesprek met Axel is ook niet echt mogelijk.
Lol? Meer dat ze strafwerk moeten maken na schooltijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:02 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze hebben lol, tis midden in de nacht![]()
Waar wilde je het over hebben dan?
Naja ze maken er het beste vanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:02 schreef kater1 het volgende:
[..]
Lol? Meer dat ze strafwerk moeten maken na schooltijd.
Heb jij al een goed gesprek van hem gezien dan? Zou op dit tijdstip ook gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:02 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze hebben lol, tis midden in de nacht![]()
Waar wilde je het over hebben dan?
Beetje een Jordyquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel is lekker irritant lalalalaaaaaa
Nou als ik dit nu moest doen, na een uurtje slaap en daarvoor een feestje, ik zou ook hartstikke melig zijn denk ikquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:04 schreef engine het volgende:
[..]
Heb jij al een goed gesprek van hem gezien dan? Zou op dit tijdstip ook gewoon kunnen.
Daar moet je wel over dingen kunnen praten, hij heeft niet veel onderwerpen, alleen z'n favo onderwerp, waar ik verder niet op in zal gaan, hij is nu wel de zelf benoemde baas van de het Sharice groepje en er gaat niemand voor hem de kluis in, hij beukt ze allemaal aan de kantquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:04 schreef engine het volgende:
[..]
Heb jij al een goed gesprek van hem gezien dan? Zou op dit tijdstip ook gewoon kunnen.
Voor mij is dit Axel zijn standaard houding. Beetje praatjes en een lolletje en dat was het wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nou als ik dit nu moest doen, na een uurtje slaap en daarvoor een feestje, ik zou ook hartstikke melig zijn denkmik
Die is bijna altijd irritant jonguhquote:
It takes two to tango my dear, het moet dus maar zomaar goed uitkomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:07 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij is dit Axel zijn standaard houding. Beetje praatjes en een lolletje en dat was het wel.
Ja wordt heel liefquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind de kist van Jane er wel leuk uitzien tot nu toe
Ja die kist ziet er wel een stuk beter uit als ik gedacht had. Zou haar ook wel tijd gunnen om het gewoon af te maken want ik denk wel dat ze dat nodig heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:10 schreef kater1 het volgende:
Nou dat wordt een best aardig beertje. Jane blend de kleuren ook als makeup erin. Je ziet dat ze daar ruime ervaring in heeft.
Ben benieuwd hoe ze het gaat afmaken, die omtrek enzo zou k nog kunnen, de details worden al wat moeilijker.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:10 schreef kater1 het volgende:
Nou dat wordt een best aardig beertje. Jane blend de kleuren ook als makeup erin. Je ziet dat ze daar ruime ervaring in heeft.
Is dit hun laatste shift dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:12 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze het gaat afmaken, die omtrek enzo zou k nog kunnen, de details worden al wat moeilijker.
Dat vroeg ik ook al, dacht dat het klaar moest zijn vandaag.quote:
Oja, morgen is technisch gezien vandaag natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al, dacht dat het klaar moest zijn vandaag.
Maar zo'n grote kist is ook veel meer werk dan die groene trolquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:15 schreef engine het volgende:
Met al dat prutsspul....laat haar dan ook maar doorgaan tot de kist echt af is
[ afbeelding ]
Ja maar dat vind ik ook z'n ding waar je sowieso eigenlijk al niks van kunt maken. Ja inkleuren en dingen op plakken. Verder was ik ook niet gekomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind die gif kabouter van Axel niet leuk, saai, maar komt mssn ook dat ik niet zo van groen houd, lijkt de hulk trol wel
De hele kabouter was groen. Alex probeert er wat van te maken met kleur en glitter.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind die gif kabouter van Axel niet leuk, saai, maar komt mssn ook dat ik niet zo van groen houd, lijkt de hulk trol wel
rode muts, blauw jasje met BB logo op de rug, kan je best wat leuks van maken, maar wel snel klaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik ook z'n ding waar je sowieso eigenlijk al niks van kunt maken. Ja inkleuren en dingen op plakken. Verder was ik ook niet gekomen.
Je kan er ook gewoon niet zo heel veel mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
zijn toch veel meer kleuren verf? heb al oranje, rood , goud en meer gezienquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:17 schreef kater1 het volgende:
[..]
De hele kabouter was groen. Alex probeert er wat van te maken met kleur en glitter.
Alle kleuren en zonodig kun je ze mengen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zijn toch veel meer kleuren verf? heb al oranje, rood , goud en meer gezien
Slaapzequote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:22 schreef Willewa het volgende:
Ik wens jullie nog veel plezier, ik trek het niet meer![]()
![]()
trustenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:22 schreef Willewa het volgende:
Ik wens jullie nog veel plezier, ik trek het niet meer![]()
![]()
tis wel een grote rommelkontquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:21 schreef kater1 het volgende:
O grote goden. De kralen op de grond. Déjà vu...
Ik herken het wel, op de grond zitten met alles rondom je, beste overzichtquote:
Ja dat zeker maar ze maakt dan de rommel wel met een reden.quote:
Als je mijn bureau ziet, denk je, hoe kan iemand daar aan werken, maar weet precies waar alles ligt, herken het dus welquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik herken het wel, op de grond zitten met alles rondom je, beste overzicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:33 schreef engine het volgende:
Die kabouter zou ik in de open haard gooien. Heb je er nog iets aan.
vreselijk ding en helemaal die kleuren, vind hem een beetje eng ogenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:33 schreef engine het volgende:
Die kabouter zou ik in de open haard gooien. Heb je er nog iets aan.
Vind de hele kist erg leuk geworden, zoals hij nu isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:35 schreef Kissingbird het volgende:
Leuk bedacht van Jane dat kralen koord.
Ik zie het niet echt, maar dat ligt vast aan mijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:35 schreef Kissingbird het volgende:
Leuk bedacht van Jane dat kralen koord.
De kabouter eigenaar vond het groen wat eentonig.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vreselijk ding en helemaal die kleuren, vind hem een beetje eng ogen
Vind de kist verder leuk, ook het beertje is goed geluktquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind de hele kist erg leuk geworden, zoals hij nu is
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De kabouter eigenaar vond het groen wat eentonig.
Hoop dat hij zwart/ bruin minder eentonig vindt
jup ligt aan jouquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik zie het niet echt, maar dat ligt vast aan mij
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De kabouter eigenaar vond het groen wat eentonig.
Hoop dat hij zwart/ bruin minder eentonig vindt
Ja benieuwd of ze nog meer tijd krijgenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup ligt aan jou![]()
![]()
Kist wordt leuk maar ze moet denk ik nog veel eraan doen
Die ma gaf op haarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:37 schreef kater1 het volgende:
Jammer dat het over de oren van de beer hangt. Zie ook niet direct de functie van die ketting.
Dan heb je de Venus van Pootje nog niet gezien!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:38 schreef engine het volgende:
Ik ben niet 24/7 wakker maar vind Jane haar kistje tot nu toe wel het beste
Denk dat we zo goed als zeker kunnen vaststellen dat Axel achter het stuur beter functioneert. oftewel hij is niet erg creatief (tot nu toe)quote:
Ja maar de plek vind ik verkeerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die ma gaf op haar![]()
sensopatische dingen.. dan snap ik die kralen wel.
Dat klopt. Van Pootje wil ik ook zo min mogelijk zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:39 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dan heb je de Venus van Pootje nog niet gezien!
Niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:38 schreef engine het volgende:
Ik ben niet 24/7 wakker maar vind Jane haar kistje tot nu toe wel het beste
Eensquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ja ziet wel het mooiste uit tot nu toe van wat ik gezien heb
Vind het knap hoe mooi ze dat beertje op die kist gekregen heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ja ziet wel het mooiste uit tot nu toe van wat ik gezien heb
Ja vond ik wel. Een spuuglelijk beeldje zò spuuglelijk maken dat het kunst wordt. Een gave.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat klopt. Van Pootje wil ik ook zo min mogelijk zien.
Maar het was indrukwekkend?
Ja snap ik. Zijkant of achterkant was logischer geweest. Mjoah.. Ma mag blij zijn dat de kist die ze al lang had eindelijk gepimpt wordt gratis en voor niets door deze BN'rquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:42 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja vond ik wel. Een spuuglelijk beeldje zò spuuglelijk maken dat het kunst wordt. Een gave.
Ziet er strak uit.. en leukquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:42 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het knap hoe mooi ze dat beertje op die kist gekregen heeft.
Valt tegen inderdaad, maar Keanu sloeg echt allesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat we zo goed als zeker kunnen vaststellen dat Axel achter het stuur beter functioneert. oftewel hij is niet erg creatief (tot nu toe)
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Valt tegen inderdaad, maar Keanu sloeg echt alles
Wordt vervolgd dusquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ziet er strak uit.. en leuk
Oh ze moeten nu al weg
Ze krijgen wel nog meer tijd horen ze
Pollock?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ja maar dat is ook kunst.. een Pollock is nu mega duur!!
Ja volgende twee gaat wel weer even duren.quote:
Jackson Pollock. Was een schilder die doeken deed bekladden via dripping (verf erop druppelen.. of erop spatten... )quote:
gister na een kwartier weer een volgend koppelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:46 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja volgende twee gaat wel weer even duren.
Slaap lekker allemaal![]()
Ojaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jackson Pollock. Was een schilder die doeken deed bekladden via dripping (verf erop druppelen.. of erop spatten... )
Wat Keanu deed
Ja nee kssstt ik moet slapenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gister na een kwartier weer een volgend koppel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als ze nog een nacht moeten zou ik vandaag aangeven dat die andere maar een keer in de nacht gaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:48 schreef greysbones het volgende:
Waarom niet een alarm er achter aan..
nu zijn er inderdaad maar 2 de sjaak
3 koppelsquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:48 schreef greysbones het volgende:
Waarom niet een alarm er achter aan..
nu zijn er inderdaad maar 2 de sjaak
Het wordt ook gewaardeerd, maar nogmaals het is niet de bedoeling users van hier naar elders te lokken met filmpjes of wat dan ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en om deze reden plaats ik dus ook geen links meer @:Dotteke Mensen vinden het niet leuk op X,TikTok en FB. Prima en even goede vrienden. Maar het is zijn handige plaformen om filmpjes op te plaatsen. Ik verplicht niemand om er naar te kijken.![]()
Geen aanval naar @:Rhosyn ook hoor. Iedereen zijn wensen en wat hij of zij fijn vindt. Dat filmpjes maken kost echt belachelijk veel tijd al voor iedereen die het doet. En het moet wel leuk blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |