Het lijkt wel oorlogquote:Op maandag 3 maart 2025 23:20 schreef zodeju het volgende:
Wat een hoop lawaai op die donkere slaapkamer......
Inderdaad ja, maar we dachten wat bedoel je.quote:
ik wou er nog een filmpje bij plaatsen, maar daar stonden er al 2 vanquote:Op maandag 3 maart 2025 23:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar we dachten wat bedoel je.
Er is keuze uit zoveel trieste zaken deze avond
ik jou vanaf nu ook, ik zal nooit op je stemmen en altijd mijn chocola met je delenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:23 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind Kiki, Jane en Axel hartstikke leuk
Maar wel van m'n koekjes afblijvenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik jou vanaf nu ook, ik zal nooit op je stemmen en altijd mijn chocola met je delen
Denk dat het hem even ontschoten is. Druk met andere zaken.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:25 schreef Schakeltopia het volgende:
nou axel niks te zeggen op kenau zijn eland avonturen?
frapant zeg
Axel en Jane?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:28 schreef Krambo het volgende:
Wie zijn de volgende 2 die naar de PR mogen?
Jane Axel daarna Jordy Jolien als de volgorde het zelfde isquote:Op maandag 3 maart 2025 23:28 schreef Krambo het volgende:
Wie zijn de volgende 2 die naar de PR mogen?
In haar doos toch?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Alleen als ze in je kledingkast liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Xd
Dacht het ook.....althans Axel zou met kleren en al op bed gaan liggen...en Jane ging in haar pyjama .quote:
Wassie nog wakker dan?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:30 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu hoopt volgende week op een freeze van een fam lid.. of kebab zaak.. blablablaba kapsalon maken
Hahaquote:Op maandag 3 maart 2025 23:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In haar doos toch?
Edit: omdat Jordy ze in zijn doos legt![]()
![]()
Die jongen heeft teveel ruimte in zijn hoofd voor fantasie.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:30 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu hoopt volgende week op een freeze van een fam lid.. of kebab zaak.. blablablaba kapsalon maken
Je bent zelf een doosquote:Op maandag 3 maart 2025 23:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In haar doos toch?
Edit: omdat Jordy ze in zijn doos legt![]()
![]()
Mssn de suite mensen, die hebben wel drank met alcohol in hun minibarquote:Op maandag 3 maart 2025 23:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond ze toch echt wel aangeschoten.....
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het bier en de Glühwein met alcohol volgens mij de rest 0.0 ?
Nouja daarom ging ik twijfelen, in bed zijn ze broodnuchterquote:Op maandag 3 maart 2025 23:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond ze toch echt wel aangeschoten.....
Ik heb nog wat M&M's in mijn kastquote:Op maandag 3 maart 2025 23:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik jou vanaf nu ook, ik zal nooit op je stemmen en altijd mijn chocola met je delen
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:36 schreef Krambo het volgende:
Het ding is Kiki lust geen koude natte glibberige zeg maar....
Dat we het even weten
Hier heb jij mijn chocolate cookie, ik heb serieus hier een delicate chocolade reep. Sta je toch in de appie aan Jordy te denken.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat M&M's in mijn kast![]()
Ruilen voor een chocolat chip cookie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |