Ik denk mattie en heel misschien jane.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat jolien of mattie gaat winnen
Nee hoor die mag van mij bij de laatste week raken.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:09 schreef Puzzie het volgende:
Laten we hopen dat Jordy er iig voor de finale uit wordt gestemd
Dat heeft hij allang verspeeldquote:Op maandag 3 maart 2025 23:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor die mag van mij bij de laatste week raken.
Matti niet. Jordy brengt Jolien naar de finale daar zal Jordy tegen haar stranden maar dan heeft hij wel genoten.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat jolien of mattie gaat winnen
Nadat axel er door jordy is uitgespeeld mag dat van mijquote:Op maandag 3 maart 2025 23:09 schreef Puzzie het volgende:
Laten we hopen dat Jordy er iig voor de finale uit wordt gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mag ook weg maar wel na Jordy graagquote:Op maandag 3 maart 2025 23:11 schreef Visual het volgende:
[..]
Nadat axel er door jordy is uitgespeeld mag dat van mij
Denk dat de kluis nog 1x opengaat, dan kunnen Jane en Pootje hun sleutel kopen. Er zijn al veel GC's in het spel en nog maar 4 weken tot aan de finale week.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:06 schreef Adat231 het volgende:
misschien komt er wel een limiet op kopen nu zoveel mensen veel geld hebben. max 1 pèr week ofzp
Saaie streams willen mensenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor die mag van mij bij de laatste week raken.
Ik ook niet.....hoop op Jolien en Mattie......quote:Op maandag 3 maart 2025 23:06 schreef Visual het volgende:
[..]
Toch zie ik het nog wel gebeuren. Ik geloof niet dat het axel of jordy worden
Nog mooier zou zijn dat als de kluis opengaat en ze geen gc kunnen kopen maar andere zaken. Zoals de wall vorig jaar. Speltickets en dergelijke.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:12 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk dat de kluis nog 1x opengaat, dan kunnen Jane en Pootje hun sleutel kopen. Er zijn al veel GC's in het spel en nog maar 4 weken tot aan de finale week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |