Dus gaat dat niet gebeuren. Die gast snapt er echt geen moer van.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:00 schreef Kissingbird het volgende:
Axel: en als we die hebben dan is het uitgespeeld.
3 van hun erop morgen/ overmorgen dan gaat er 1 van hun naar huis.. week erna weer..
ALS de kluis opengaat.. ALS er geen twist komt.. zoals afgelopen week met Jordy's gc's.. als als.. dan kan het.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze kunnen elkaar wel buitenspel zetten met die gamechangers, daardoor gaan er rare dingen gebeuren kwa stemmen
Die moet nog eerst z'n sleutel kopenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:00 schreef engine het volgende:
Pootje wil alleen een gamechanger voor een exit. Zegt weer genoeg over hem.
Wat een zelfoverschatting heeft die gozer. Al beweren dat jordy nooit meer de kluis in komt en zo. Was leuk dat jordy toen zei van ach zodra je weg bent kan ik alles doen weer.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:01 schreef Kissingbird het volgende:
Axel het is afgesproken en daar hebben ze zich aan te houden.. en als ze discussie willen dan gaan we dat houden en dan zien we wel wie wint.
Maar die zitten aan beide kanten en als charice alle gamechangers ongedaan maakt ( als dat al kan) dus ook aan beide kanten.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze kunnen elkaar wel buitenspel zetten met die gamechangers, daardoor gaan er rare dingen gebeuren kwa stemmen
Ohquote:Op maandag 3 maart 2025 23:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Doe moet nog eerst z'n sleutel kopen
Wat gaat Axel doen dan? Die kan nog geen 4 normale zinnen achter elkaar verzinnen.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:01 schreef Kissingbird het volgende:
Axel het is afgesproken en daar hebben ze zich aan te houden.. en als ze discussie willen dan gaan we dat houden en dan zien we wel wie wint.
Alles kopen wat er ligt.. dat is het masterplanquote:Op maandag 3 maart 2025 23:03 schreef marky het volgende:
[..]
Wat gaat Axel doen dan? Die kan nog geen 4 normale zinnen achter elkaar verzinnen.
ja dat is wel een goed punt, ik weet niet of de volgorde nog bepalend is, als je de censuur eerder inzet dan de ander. het is een zooitjequote:Op maandag 3 maart 2025 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Maar die zitten aan beide kanten en als charice alle gamechangers ongedaan maakt ( als dat al kan) dus ook aan beide kanten.
WOW slimquote:Op maandag 3 maart 2025 23:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Alles kopen wat er ligt.. dat is het masterplan
big brain movequote:Op maandag 3 maart 2025 23:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja niet te volgen. Voor hun al niet dus wel mee eens dat er gekke dingen kunnen gebeuren maar de volledige bank uit een kant lijkt me voor beide kanten heel lastig.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat is wel een goed punt, ik weet niet of de volgorde nog bepalend is, als je de censuur eerder inzet dan de ander. het is een zooitje
Sluit ik me bij aanquote:Op maandag 3 maart 2025 23:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat er 2 teams zijn vind ik op zich wel leuk, maar de obsessie die Axel heeft voor Jordy begint een beetje extreme vormen aan te nemen, er komt veel bagger uit zijn mond en vind het jammer dat Jane er in mee gaat.
Ik zag ze eerder beide als potentiële winnaar van deze BB, maar nu niet meer.
Toch zie ik het nog wel gebeuren. Ik geloof niet dat het axel of jordy wordenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat er 2 teams zijn vind ik op zich wel leuk, maar de obsessie die Axel heeft voor Jordy begint een beetje extreme vormen aan te nemen, er komt veel bagger uit zijn mond en vind het jammer dat Jane er in mee gaat.
Straks liggen er gc van 8k per stuk. BB stuurt het spel. De spelers zijn slechts poppen.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
playing hardquote:
Ik denk dat jolien of mattie gaat winnenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:06 schreef Visual het volgende:
[..]
Toch zie ik het nog wel gebeuren. Ik geloof niet dat het axel of jordy worden
Als BB niet wil dat Jordy er uit gaat, zou hij hem of iemand van het kartel als eerste de DR in kunnen roepen. Idd stuurt hij het spel, zoals hij wil dat het gaat. Dat was ook met de verleiding, de anderen hebben geen echte verleiding gehad.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:07 schreef marky het volgende:
[..]
Straks liggen er gc van 8k per stuk. BB stuurt het spel. De spelers zijn slechts poppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |