Eerder vanavond. Allemaal hier terug te lezen.quote:
Ga niet honderden posts teruglezen om 1 antwoordje misschien te vindenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:23 schreef engine het volgende:
[..]
Eerder vanavond. Allemaal hier terug te lezen.
Nee Axel hele tirade dat Jordy een kneus isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ga niet honderden posts teruglezen om 1 antwoordje misschien te vindenJe zou het gewoon kunnen uitleggen.
Ik dacht iig dat jij hem kneus Axel noemde en dat zou onnodig zijn.
Ik dacht maar twee idd, maar niet zekerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tweede shift toch? Hebben ze er 2 pp?
Okee, kan hem daarin snappen. Maar goed, ik bedoel, volgens mij is het niet zo de bedoeling dat wij hier de bewoners weer uit gaan maken voor allemaal negatieve shit. Krijgen we weer die giftige bende.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:25 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Axel hele tirade dat Jordy een kneus is
Ik denk het wel, die dingen moesten morgen klaar zijn toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik dacht maar twee idd, maar niet zeker
Dat las ik ook hier ja, dus hup hup doorwerkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:27 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, die dingen moesten morgen klaar zijn toch?
Ah nou ja, 4 werkkoppels dus zou je desnoods lange shifts van kunnen maken en dan is het alsnog morgen wel klaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:27 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, die dingen moesten morgen klaar zijn toch?
Dat was ook niet mijn bedoeling. Gewoon zijn eigen woorden terug geven.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Okee, kan hem daarin snappen. Maar goed, ik bedoel, volgens mij is het niet zo de bedoeling dat wij hier de bewoners weer uit gaan maken voor allemaal negatieve shit. Krijgen we weer die giftige bende.
Precies, voor Dot ook niet te doen als dat hier ook steeds doorgaat, ik zit soms ook ff op m'n handenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Okee, kan hem daarin snappen. Maar goed, ik bedoel, volgens mij is het niet zo de bedoeling dat wij hier de bewoners weer uit gaan maken voor allemaal negatieve shit. Krijgen we weer die giftige bende.
Jajajaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was ook niet mijn bedoeling. Gewoon zijn eigen woorden terug geven.
Ik zou weleens een gitaar helemaal zilver / zwart willen spuiten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jajaja![]()
Vertel eens wat vinden jullie het leukste item om te fröbelen?
De vaas van Matthie.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jajaja![]()
Ja das nou jammer want die verf is opquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:35 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik zou weleens een gitaar helemaal zilver / zwart willen spuiten.
Fröbelen is knutselen? Ik knutsel nooit haha. Zou ik wel vaker moeten doen eigenlijk. Ik knutsel meer digitaal, met videocamera en edit-programmaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jajaja![]()
Is een bloempot toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:36 schreef engine het volgende:
[..]
De vaas van Matthie.
Vind dit echt een ondankbare opdracht. Wat moet Axel van z'n kabouter maken dan?
En dan met roze verf al huppend er spettertjes op spetteren?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:35 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik zou weleens een gitaar helemaal zilver / zwart willen spuiten.
Ik knutsel ook nooit, ik fröbel wel met smilies maken enzo, dus ik noem dat altijd fröbelen of prutsenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Fröbelen is knutselen? Ik knutsel nooit haha. Zou ik wel vaker moeten doen eigenlijk. Ik knutsel meer digitaal, met videocamera en edit-programma
Wel springen tijdens het spatten danquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:38 schreef kater1 het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou, ga ik wel gewoon roze verfdruppels spatten.
Is hetzelfdequote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik knutsel ook nooit, ik fröbel wel met smilies maken enzo, dus ik noem dat altijd fröbelen of prutsen
Zijn al die smileys van jou? Die hallon dingen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik knutsel ook nooit, ik fröbel wel met smilies maken enzo, dus ik noem dat altijd fröbelen of prutsen
Ah gelukkig zijn we het eensquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:40 schreef engine het volgende:
[..]
Is hetzelfdedigitaal knutselen is ook frobelen
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:41 schreef engine het volgende:
Soms moet je ff kijken of Jane er nog wel is maar ze zit achter die kist
Dit lijkt me een leuke username...zou die nog beschikbaar zijn? @TOPUSERquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:42 schreef Willewa het volgende:
[..]Een Axel met 2 kabouters in een roze kamer. Daar kijken we naar om kwart voor 2 ‘s nachts.
Neee, meeste zijn een verzameling van al bestaande smilies, van Tweakers en FOK!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zijn al die smileys van jou? Die hallon dingen?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dit lijkt me een leuke username...zou die nog beschikbaar zijn? @:TOPUSER
Jaaa
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Neee, meeste zijn een verzameling van al bestaande smilies, van Tweakers en FOK!
Heb er ook een aantal wel zelf gemaakt
Geen idee hoor, iets uit KSC denk ik, daar heb ik de meeste voor gemaakt.quote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:48 schreef kater1 het volgende:
Een camerawissel naar wat Jane aan het doen is zou ook leuk zijn
Haha nice. Lekker gefröbeltquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Geen idee hoor, iets uit KSC denk ik, daar heb ik de meeste voor gemaakt.
En van die pompomdingen,daar begon het geloof ik mee [ afbeelding ]
Ja die is heel erg leuk, maar niet van mijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha nice. Lekker gefröbelt [ afbeelding ]
Ohquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja die is heel erg leuk, maar niet van mij
Beertjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:51 schreef kater1 het volgende:
Ah. Ze schildert een lichtbruin/oranje beer met een hartje. En weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |