Dat vroeg ik ook al, dacht dat het klaar moest zijn vandaag.quote:
Oja, morgen is technisch gezien vandaag natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al, dacht dat het klaar moest zijn vandaag.
Maar zo'n grote kist is ook veel meer werk dan die groene trolquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:15 schreef engine het volgende:
Met al dat prutsspul....laat haar dan ook maar doorgaan tot de kist echt af is
[ afbeelding ]
Ja maar dat vind ik ook z'n ding waar je sowieso eigenlijk al niks van kunt maken. Ja inkleuren en dingen op plakken. Verder was ik ook niet gekomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind die gif kabouter van Axel niet leuk, saai, maar komt mssn ook dat ik niet zo van groen houd, lijkt de hulk trol wel
De hele kabouter was groen. Alex probeert er wat van te maken met kleur en glitter.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind die gif kabouter van Axel niet leuk, saai, maar komt mssn ook dat ik niet zo van groen houd, lijkt de hulk trol wel
rode muts, blauw jasje met BB logo op de rug, kan je best wat leuks van maken, maar wel snel klaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik ook z'n ding waar je sowieso eigenlijk al niks van kunt maken. Ja inkleuren en dingen op plakken. Verder was ik ook niet gekomen.
Je kan er ook gewoon niet zo heel veel mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
zijn toch veel meer kleuren verf? heb al oranje, rood , goud en meer gezienquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:17 schreef kater1 het volgende:
[..]
De hele kabouter was groen. Alex probeert er wat van te maken met kleur en glitter.
Alle kleuren en zonodig kun je ze mengen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zijn toch veel meer kleuren verf? heb al oranje, rood , goud en meer gezien
Slaapzequote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:22 schreef Willewa het volgende:
Ik wens jullie nog veel plezier, ik trek het niet meer![]()
![]()
trustenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:22 schreef Willewa het volgende:
Ik wens jullie nog veel plezier, ik trek het niet meer![]()
![]()
tis wel een grote rommelkontquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:21 schreef kater1 het volgende:
O grote goden. De kralen op de grond. Déjà vu...
Ik herken het wel, op de grond zitten met alles rondom je, beste overzichtquote:
Ja dat zeker maar ze maakt dan de rommel wel met een reden.quote:
Als je mijn bureau ziet, denk je, hoe kan iemand daar aan werken, maar weet precies waar alles ligt, herken het dus welquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik herken het wel, op de grond zitten met alles rondom je, beste overzicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |