Geen idee eigenlijk, is niets over gezegd dacht ik?quote:
Ja kan ook natuurlijk. Maar dacht wie weet nog wat knaakskes.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, is niets over gezegd dacht ik?
Iets terug doen voor de fans was het geloof ik.
Kan gerust hoor, zullen we nog wel horenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja kan ook natuurlijk. Maar dacht wie weet nog wat knaakskes.
Haha ja als ze het halenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:57 schreef kater1 het volgende:
In dit tempo hebben ze die twee uur wel nodig.
Ze hebben lol, tis midden in de nachtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:00 schreef engine het volgende:
Een goed gesprek met Axel is ook niet echt mogelijk.
Lol? Meer dat ze strafwerk moeten maken na schooltijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:02 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze hebben lol, tis midden in de nacht![]()
Waar wilde je het over hebben dan?
Naja ze maken er het beste vanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:02 schreef kater1 het volgende:
[..]
Lol? Meer dat ze strafwerk moeten maken na schooltijd.
Heb jij al een goed gesprek van hem gezien dan? Zou op dit tijdstip ook gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:02 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze hebben lol, tis midden in de nacht![]()
Waar wilde je het over hebben dan?
Beetje een Jordyquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel is lekker irritant lalalalaaaaaa
Nou als ik dit nu moest doen, na een uurtje slaap en daarvoor een feestje, ik zou ook hartstikke melig zijn denk ikquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:04 schreef engine het volgende:
[..]
Heb jij al een goed gesprek van hem gezien dan? Zou op dit tijdstip ook gewoon kunnen.
Daar moet je wel over dingen kunnen praten, hij heeft niet veel onderwerpen, alleen z'n favo onderwerp, waar ik verder niet op in zal gaan, hij is nu wel de zelf benoemde baas van de het Sharice groepje en er gaat niemand voor hem de kluis in, hij beukt ze allemaal aan de kantquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:04 schreef engine het volgende:
[..]
Heb jij al een goed gesprek van hem gezien dan? Zou op dit tijdstip ook gewoon kunnen.
Voor mij is dit Axel zijn standaard houding. Beetje praatjes en een lolletje en dat was het wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nou als ik dit nu moest doen, na een uurtje slaap en daarvoor een feestje, ik zou ook hartstikke melig zijn denkmik
Die is bijna altijd irritant jonguhquote:
It takes two to tango my dear, het moet dus maar zomaar goed uitkomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:07 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij is dit Axel zijn standaard houding. Beetje praatjes en een lolletje en dat was het wel.
Ja wordt heel liefquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind de kist van Jane er wel leuk uitzien tot nu toe
Ja die kist ziet er wel een stuk beter uit als ik gedacht had. Zou haar ook wel tijd gunnen om het gewoon af te maken want ik denk wel dat ze dat nodig heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:10 schreef kater1 het volgende:
Nou dat wordt een best aardig beertje. Jane blend de kleuren ook als makeup erin. Je ziet dat ze daar ruime ervaring in heeft.
Ben benieuwd hoe ze het gaat afmaken, die omtrek enzo zou k nog kunnen, de details worden al wat moeilijker.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:10 schreef kater1 het volgende:
Nou dat wordt een best aardig beertje. Jane blend de kleuren ook als makeup erin. Je ziet dat ze daar ruime ervaring in heeft.
Is dit hun laatste shift dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:12 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze het gaat afmaken, die omtrek enzo zou k nog kunnen, de details worden al wat moeilijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |