SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:33 schreef engine het volgende:
Die kabouter zou ik in de open haard gooien. Heb je er nog iets aan.
vreselijk ding en helemaal die kleuren, vind hem een beetje eng ogenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:33 schreef engine het volgende:
Die kabouter zou ik in de open haard gooien. Heb je er nog iets aan.
Vind de hele kist erg leuk geworden, zoals hij nu isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:35 schreef Kissingbird het volgende:
Leuk bedacht van Jane dat kralen koord.
Ik zie het niet echt, maar dat ligt vast aan mijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:35 schreef Kissingbird het volgende:
Leuk bedacht van Jane dat kralen koord.
De kabouter eigenaar vond het groen wat eentonig.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vreselijk ding en helemaal die kleuren, vind hem een beetje eng ogen
Vind de kist verder leuk, ook het beertje is goed geluktquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind de hele kist erg leuk geworden, zoals hij nu is
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De kabouter eigenaar vond het groen wat eentonig.
Hoop dat hij zwart/ bruin minder eentonig vindt
jup ligt aan jouquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik zie het niet echt, maar dat ligt vast aan mij
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De kabouter eigenaar vond het groen wat eentonig.
Hoop dat hij zwart/ bruin minder eentonig vindt
Ja benieuwd of ze nog meer tijd krijgenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup ligt aan jou![]()
![]()
Kist wordt leuk maar ze moet denk ik nog veel eraan doen
Die ma gaf op haarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:37 schreef kater1 het volgende:
Jammer dat het over de oren van de beer hangt. Zie ook niet direct de functie van die ketting.
Dan heb je de Venus van Pootje nog niet gezien!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:38 schreef engine het volgende:
Ik ben niet 24/7 wakker maar vind Jane haar kistje tot nu toe wel het beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |