Denk dat we zo goed als zeker kunnen vaststellen dat Axel achter het stuur beter functioneert. oftewel hij is niet erg creatief (tot nu toe)quote:
Ja maar de plek vind ik verkeerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die ma gaf op haar![]()
sensopatische dingen.. dan snap ik die kralen wel.
Dat klopt. Van Pootje wil ik ook zo min mogelijk zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:39 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dan heb je de Venus van Pootje nog niet gezien!
Niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:38 schreef engine het volgende:
Ik ben niet 24/7 wakker maar vind Jane haar kistje tot nu toe wel het beste
Eensquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ja ziet wel het mooiste uit tot nu toe van wat ik gezien heb
Vind het knap hoe mooi ze dat beertje op die kist gekregen heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ja ziet wel het mooiste uit tot nu toe van wat ik gezien heb
Ja vond ik wel. Een spuuglelijk beeldje zò spuuglelijk maken dat het kunst wordt. Een gave.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat klopt. Van Pootje wil ik ook zo min mogelijk zien.
Maar het was indrukwekkend?
Ja snap ik. Zijkant of achterkant was logischer geweest. Mjoah.. Ma mag blij zijn dat de kist die ze al lang had eindelijk gepimpt wordt gratis en voor niets door deze BN'rquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:42 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja vond ik wel. Een spuuglelijk beeldje zò spuuglelijk maken dat het kunst wordt. Een gave.
Ziet er strak uit.. en leukquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:42 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het knap hoe mooi ze dat beertje op die kist gekregen heeft.
Valt tegen inderdaad, maar Keanu sloeg echt allesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat we zo goed als zeker kunnen vaststellen dat Axel achter het stuur beter functioneert. oftewel hij is niet erg creatief (tot nu toe)
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Valt tegen inderdaad, maar Keanu sloeg echt alles
Wordt vervolgd dusquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ziet er strak uit.. en leuk
Oh ze moeten nu al weg
Ze krijgen wel nog meer tijd horen ze
Pollock?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ja maar dat is ook kunst.. een Pollock is nu mega duur!!
Ja volgende twee gaat wel weer even duren.quote:
Jackson Pollock. Was een schilder die doeken deed bekladden via dripping (verf erop druppelen.. of erop spatten... )quote:
gister na een kwartier weer een volgend koppelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:46 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja volgende twee gaat wel weer even duren.
Slaap lekker allemaal![]()
Ojaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jackson Pollock. Was een schilder die doeken deed bekladden via dripping (verf erop druppelen.. of erop spatten... )
Wat Keanu deed
Ja nee kssstt ik moet slapenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gister na een kwartier weer een volgend koppel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |