Ik vroeg of de spullen klaar waren. Daar heb ik antwoord op, vandaar dat ik zeg dat verdere mierenneukerij over die kist niet boeit. Dat is alles.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Blijkbaar boeit het wel anders ging je er niet op door nu?
wat wil je nu zeggen? je vraagt wat hier.. ik geef mijn mening.. en je bent het daar niet mee eens blijkbaar.
Mag.. prima..
heb al vaker aangegeven hier dat een föhn geen overbodig iets is bij deze opdrachtzei ik niet voor niets.
Ze lezen meequote:
Dit bedoel ik, het kan 2 kanten uitgelegd worden.quote:
Lijkt het wel op! Besef me direct dat ik haar stem niet gemist heb!quote:
Ja dat kan natuurlijk ook, dan heeft BB in de uitzending een foutje gemaakt, en dat is menselijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch is dit wat sharice te horen heeft gekregen
1 GC kan ze er mee wegspelen
Eerlijk gezegd mis ik niemand die er uit is, het zijn dit jaar gewoon minder aansprakende bewoners vind ik, sommige zijn echt heel slecht gecast zoals David S.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:56 schreef Ynti het volgende:
Ik besefte me gister dat ik Milena helemaal niet miste.
Soms denk ik wel eens goh, waar zou die of die zijn in het huis.
Maar ik heb niet een keer gedacht waar is Milena?
Missen is een groot woord, had wel graag Lenie er nog in gezien voor de dynamiek.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd mis ik niemand die er uit is, het zijn dit jaar gewoon minder aansprakende bewoners vind ik, sommige zijn echt heel slecht gecast zoals David S.
Ze moeten maar weer eens uit een andere kaartenbak gaan vissen
Eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd mis ik niemand die er uit is, het zijn dit jaar gewoon minder aansprakende bewoners vind ik, sommige zijn echt heel slecht gecast zoals David S.
Ze moeten maar weer eens uit een andere kaartenbak gaan vissen
misschien eerst met een freezequote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee BB heeft wel gezegd dat ze voldoende tijd krijgen om het af te maken.
Vanavond zijn als het goed is de fans in de gameroom of iets dergelijks om denk ik het geknutsel te beoordelen
[ x ]
De vergeten naam is Mattiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:39 schreef Ynti het volgende:
In de podcast, op de stream nu, de bank die Axel wilde: Jordy, ....(vergeten), Milena en Sharice
Hij is best snel van hun afgestapt.
Ze zijn lunchen bij KFC om de hoekquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:40 schreef ledn81 het volgende:
Ze moeten zeker strafregels schrijven van BB![]()
#duurtlang
Ja echt he?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:40 schreef ledn81 het volgende:
Ze moeten zeker strafregels schrijven van BB![]()
#duurtlang
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:00 schreef maxelu het volgende:
Jongens die hele discussie over die zwarte gamechanger
"hij kan iedere gc ongedaan maken" + "1 gc ongedaan maken" = ze mag 1, eenders welke gamechanger ongedaan maken
Dus niet, als er 7 ingezet worden, alle 7 teniet.
Maar wel, als dubbele stem, censuur, beslissende stem, de redding ingezet worden, kiezen welke ze ongedaan maakt.
Sharice heeft vanmorgen antwoord gehadquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:05 schreef rinardo het volgende:
[..]nu is het nog ingewikkelder, zullen we gewoon afwachten wat BB zegt in de DBK als sharice daar zit? ik denk dat BB zelf pas op dat moment beslist wat hij nu precies bedoelde.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:05 schreef rinardo het volgende:
[..]nu is het nog ingewikkelder, zullen we gewoon afwachten wat BB zegt in de DBK als sharice daar zit? ik denk dat BB zelf pas op dat moment beslist wat hij nu precies bedoelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:17 schreef Jockari het volgende:
Oef, even enkele minuten geen streamlock op de belgische streamTarget!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |