Vond het wel lachen hoe hij er mee bezig wasquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kiki weer over zijn gitaar.Wat een prutser
Tis geen ponykamp hè.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het wel lachen hoe hij er mee bezig was![]()
Jordy alleen de afwas aan het doen, ze hebben dus geen vaatwasser in de keuken zitten.
Nou je zou denken van welquote:
Hij zei nog iets toch, die heb ik niet verstaanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
Deze bewoner is zoveel
Met het spel bezig
Hij vergeet gewoon te genieten Echt irritant
Gaat denk over axel en 2e over pootjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
Deze bewoner is zoveel
Met het spel bezig
Hij vergeet gewoon te genieten Echt irritant
Nieuwe plek te gaan liggen verstond ik ook. Wat daarvoor gezegd werd nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
Matti zegt (?)
Deze bewoner beweegt alleen maar om op een nieuwe plek te gaan liggen
Jepquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat denk over axel en 2e over pootje
Zij denken Matt, maar dat zal toch echt wel Pootje zijn gok ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
Matti zegt (?)
Iets met Matti dacht ikquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nieuwe plek te gaan liggen verstond ik ook. Wat daarvoor gezegd werd niet
Nee Peter zei iets van .. Matti zegtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zij denken Matt, maar dat zal toch echt wel Pootje zijn gok ik.
Pootje hahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
Matti zegt (?)
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice kan er maar 1 ongedaan maken heeft ze gehoord. Pootje zegt zoveel geld voor 1
Ja is echt kudt, en peter is al zo slecht te verstaanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iets met Matti dacht ik
Maar ze lulden er allemaal doorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |