Ik hoor het hem nu pas zeggen loop ik zo eind achter of zegt hij het voor de tweede keerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
Axel wil de sauna in. FF de alcohol er uit zweten.
Keanu zit nu ook in de suite.
Geen idee. Ik weet wel als je het geluid op mute zet te lang ga je achter lopen. Dat heb ik vaak.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor het hem nu pas zeggen loop ik zo eind achter of zegt hij het voor de tweede keer
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:19 schreef Willewa het volgende:
Ik snap dit weer niet eigenlijk. Nachtopdrachten combineren met en feest en drank tussendoor. Bewonertjes uitputten zodat we komende dagen weer futloze chagrijnige streams hebben met vermoeide geïrriteerde mensen, zoals eerst?
Spannend, vraag mij ook af hoe het nomineren gaat deze weekquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
Matteus vraagt voor de 2e keer de sauna aan voor hem en Axel maar de sauna gaat niet aan en daarom denken ze dat er iets aan komt.
Ik denk via een ranking van de kijkers en onderste 3 genomineerdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend, vraag mij ook af hoe het nomineren gaat deze week
Zijn nog geen targets verdiend of heb ik iets gemist?
Morgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
Matteus vraagt voor de 2e keer de sauna aan voor hem en Axel maar de sauna gaat niet aan en daarom denken ze dat er iets aan komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het wel lachen hoe hij er mee bezig wasquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kiki weer over zijn gitaar.Wat een prutser
Tis geen ponykamp hè.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het wel lachen hoe hij er mee bezig was![]()
Jordy alleen de afwas aan het doen, ze hebben dus geen vaatwasser in de keuken zitten.
Nou je zou denken van welquote:
Hij zei nog iets toch, die heb ik niet verstaanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
Deze bewoner is zoveel
Met het spel bezig
Hij vergeet gewoon te genieten Echt irritant
Gaat denk over axel en 2e over pootjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
Deze bewoner is zoveel
Met het spel bezig
Hij vergeet gewoon te genieten Echt irritant
Nieuwe plek te gaan liggen verstond ik ook. Wat daarvoor gezegd werd nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
Matti zegt (?)
Deze bewoner beweegt alleen maar om op een nieuwe plek te gaan liggen
Jepquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat denk over axel en 2e over pootje
Zij denken Matt, maar dat zal toch echt wel Pootje zijn gok ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
Matti zegt (?)
Iets met Matti dacht ikquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nieuwe plek te gaan liggen verstond ik ook. Wat daarvoor gezegd werd niet
Nee Peter zei iets van .. Matti zegtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zij denken Matt, maar dat zal toch echt wel Pootje zijn gok ik.
Pootje hahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
Matti zegt (?)
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice kan er maar 1 ongedaan maken heeft ze gehoord. Pootje zegt zoveel geld voor 1
Ja is echt kudt, en peter is al zo slecht te verstaanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iets met Matti dacht ik
Maar ze lulden er allemaal doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |