Hij gaat over pootjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:34 schreef Gust.F het volgende:
Duidelijk over Matt, die loopt ook de ganse dag met zijn handen in zijn zakken. Luier de lui
En wat had meneer bedacht?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
Axel gister heel plan uitgedacht met de gc van sharice. Die wil ze dus nog niet inzetten. Pootje zegt ook gewoon voor jezelf gebruiken
Peter met zijn spraakgebrek.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Peter zei iets van .. Matti zegt
Daarom zei jordy
Oooohhh Matti
En dat had Matti gezegd .. zoietsquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Peter met zijn spraakgebrek.
Volgens mij zegt ie, en dat ie had gezegd?
Zou de eerste opmerking zijn gegaan over een bewoner en dat die bewoner iets over een andere bewoner gezegd.
[ x ]
En wat had meneer bedacht?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
Axel gister heel plan uitgedacht met de gc van sharice. Die wil ze dus nog niet inzetten. Pootje zegt ook gewoon voor jezelf gebruiken
Hij loopt tenminste in tegenstelling tot Pootje die ligt de hele dag en dat werd gezegdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:34 schreef Gust.F het volgende:
Duidelijk over Matt, die loopt ook de ganse dag met zijn handen in zijn zakken. Luier de lui
Ben ook zo klaar met dat gebral van Axelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Denk dat Keanu intussen al hoger dan Axel staat
Op s1 wat Matt gaat doen een optiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ook zo klaar met dat gebral van Axel
Met wat hij wel even gaat doen
Ik snap hier niets van?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Op s1 wat Matt gaat doen een optiez en zonder fohn
he he eindelijk duidelijkheid hieroverquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice kan er maar 1 ongedaan maken heeft ze gehoord. Pootje zegt zoveel geld voor 1
In principe staat het er ook gewoon zo opquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
he he eindelijk duidelijkheid hierover![]()
En goedemorgen COS'rs
Stemmen jordy ongedaan maken en de dubbele stemmen van kartel door sharice ongedaan maken. Kartel wilde ook stemmen axel ongedaan maken.quote:
is dat dan niet gewoon hetzelfde van beide kanten?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Stemmen jordy ongedaan maken en de dubbele stemmen van kartel door sharice ongedaan maken. Kartel wilde ook stemmen axel ongedaan maken.
Klopt maar BB zou BB niet zijn om ergens een twist aan te geven zoals afgelopen week met de speciale gc'rs.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
In principe staat het er ook gewoon zo op
Tis al dinsdagquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt maar BB zou BB niet zijn om ergens een twist aan te geven zoals afgelopen week met de speciale gc'rs.
Dinsdag al.. benieuwd of we deze week kunnen nomineren (zonder targets) of hoe ze het nu weer gaan aanpakken.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice kan er maar 1 ongedaan maken heeft ze gehoord. Pootje zegt zoveel geld voor 1
maar sharice heeft die GC toch fysiek in bezit? er staat toch letterlijk op “EEN ingezette gamechanger (enkelvoud) ongedaan maken”quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Stemmen jordy ongedaan maken en de dubbele stemmen van kartel door sharice ongedaan maken. Kartel wilde ook stemmen axel ongedaan maken.
Dat heeft met de terugkaatser van Jordy toen te makenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar sharice heeft die GC toch fysiek in bezit? er staat toch letterlijk op “EEN ingezette gamechanger (enkelvoud) ongedaan maken”
hoe kunnen ze dan denken dat het kan bij meer dan één xD
Jolien vroeg : "hebben ze al om uitleg gevraagd aan u?"quote:
Stel iemand zet de dief, een ander de saboteuer en een anderen2x dubbele stem in, zou het in idd een beetje raar zijn dat je ze allemaal ongeldig maaktquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar sharice heeft die GC toch fysiek in bezit? er staat toch letterlijk op “EEN ingezette gamechanger (enkelvoud) ongedaan maken”
hoe kunnen ze dan denken dat het kan bij meer dan één xD
ja maar buiten dat het raar zou zijn staat het nut van de GC letterlijk op dat ding geschreven xD hoe leest niemand dat, dat snap ik nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stel iemand zet de dief, een ander de saboteuer en een anderen2x dubbele stem in, zou het in idd een beetje raar zijn dat je ze allemaal ongeldig maakt
We gaan straks 8 dingen veranderenquote:
Geen idee Lednquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jolien vroeg : "hebben ze al om uitleg gevraagd aan u?"
Jordy : "Ik mag er niets over zeggen"
Waar zou dat over gaan?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
Neeeee Jordy
Gewoon even je klep dicht
Sharice ligt in bed te slapen en axel in de sauna. Die mogen wel en jordy werd gister gelijk uit bed getrommeld.quote:
Gezel mozzarelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
ah op s1 axel weer eens in de sauna
of de fohnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
Ik zou jordy echt een sok in zijn waffeltje stoppen
Ik gooide gelijk hoorapparaat eruit. Maar wel leuk hoe hij doet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
Leuk dat hij vrolijk is
Maar echt volume iets minder mag ook
Ik vind dit vreselijk irritantquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik gooide gelijk hoorapparaat eruit. Maar wel leuk hoe hij doet.
Met dquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
Snap echt niet waarom er onderscheit wordt gemaakt tussen bewoners wat betreft slapen.
Zou me ook niet verbazen dat BB het groter maakt, dan dat het is. Ben wel benieuwd of ze dan één, meerdere of alle GC's ongedaan kan maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef Verida het volgende:
De gamechanger die charise heeft gekocht, werd toen de "machtigste" gc genoemd, de zwarte gc (volgens mij)
was ook reteduur ze heeft er 3.500 euro voor betaald (volgens mij)
ik kan me dan niet voorstellen dat het nu ineens een simpele GC zou zijn die 1 andere ongedaan zou kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |