1quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:03 schreef Verity het volgende:
[..]
Zou me ook niet verbazen dat BB het groter maakt, dan dat het is. Ben wel benieuwd of ze dan één, meerdere of alle GC's ongedaan kan maken.
Ik had al een edit toegevoegdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:03 schreef Verity het volgende:
[..]
Zou me ook niet verbazen dat BB het groter maakt, dan dat het is. Ben wel benieuwd of ze dan één, meerdere of alle GC's ongedaan kan maken.
Ik hoop dat ze het bonnetje nog heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef Verida het volgende:
De gamechanger die charise heeft gekocht, werd toen de "machtigste" gc genoemd, de zwarte gc (volgens mij)
was ook reteduur ze heeft er 3.500 euro voor betaald (volgens mij)
ik kan me dan niet voorstellen dat het nu ineens een simpele GC zou zijn die 1 andere ongedaan zou kunnen maken.
edit ik heb even bij @:Kinkijan gekeken en het is toch maar 1 gamechanger die ongedaan kan worden gemaakt
Dat is dan wel een hele dure geweest
Dan is 3k wel heel veel voor een GC. Als ie hij wel sterk als Mattheus erop komt, zijn GC inzet, Sharice deze ongedaan maakt.quote:
BB heeft zelf gezegdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het bonnetje nog heeft.![]()
idd veel geld vergeleken met de 2 GC die Jordy van de week bijna in zijn schoot geworden kreeg voor 'maar' 2500
Lijkt wel of je jezelf naar de finale kan kopen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had al een edit toegevoegd
@:KinkiJan heeft een topic waar de gamechangers staan en inderdaad die van sharise kan 1 andere ongedaan maken. Ze heeft er dan, vind ik , wel heel erg veel geld voor neer moeten leggen.
maar het is ook een krachtige.. je kan ELKE GC (buiten de saboteurs) ongedaan makenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef Verida het volgende:
De gamechanger die charise heeft gekocht, werd toen de "machtigste" gc genoemd, de zwarte gc (volgens mij)
was ook reteduur ze heeft er 3.500 euro voor betaald (volgens mij)
ik kan me dan niet voorstellen dat het nu ineens een simpele GC zou zijn die 1 andere ongedaan zou kunnen maken.
edit ik heb even bij @:Kinkijan gekeken en het is toch maar 1 gamechanger die ongedaan kan worden gemaakt
Dat is dan wel een hele dure geweest
Veel kermis is hier niet aan op de stream in belgiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
ALWEER EEN WINNAAR , GRIJP HIER UIT PLUCHEN KNUFFELS x 10
Keanu: heb je ooit op de kermis gewerkt?
Jordy; nee maar lijkt me leuk.. zou bij de botsauto's willen staan en dan: LEKKER WE GAAN LEKKER BOTSEN, BOTSEN LEKKER BOTSEN , BOTSEN
SCHIETEN KOM ALLEMAAL LEKKER SCHIETEN.. OWWW ALWEER EEN WINNAAR...
DRAAI UW RONDJES IN DE BOOSTER , BOOOOOSTERRRRRR, BOOOOOOSTERRRRRRRR
LEKKER BOTSEN LEKKER LEKKER BOTSEN
Hij heeft echt zin in de dag
ja maar Jordy MOEST hem dezelfde week inzetten.. Sharice zou die van haar technische gezien kunnen bewaren tot de laatste week om zich veilig te houden en zo een finaleweek in te kunnen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het bonnetje nog heeft.![]()
idd veel geld vergeleken met de 2 GC die Jordy van de week bijna in zijn schoot geworden kreeg voor 'maar' 2500
Is het wel ja.. je kunt jezelf langer in het spel houden door je gewonnen geld.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt wel of je jezelf naar de finale kan kopen.
Je kunt Axel goed bestuderen zo in zijn natuurlijke habitatquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Veel kermis is hier niet aan op de stream in belgie
[ afbeelding ]
Er is niks eerlijksquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:11 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt 1x een leuk grapje met die 1300. Hij zegt geld wordt hier niet altijd eerlijk verdeeld ook niet met een spel. Het geld met contracten verdelen is ook niet eerlijk gegaan.
Ja dat is 3x niks een slapende Axel in de sauna. Althans.. denk dat hij slaapt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Veel kermis is hier niet aan op de stream in belgie
[ afbeelding ]
Maar wel met die 10000 dat jolien er geen kans op had omdat het haar niet gegund werd door axel en haar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is 3x niks een slapende Axel in de sauna. Althans.. denk dat hij slaapt.
Op s2 stream nog op het boudoir. Jordy, Keanu, Matthie, Jolien en Jane hebben het nu over eerlijkheid in het spel.
Over het geld in het spel.. en hoe dat verdeeld / gewonnen wordt.. hoe het gaat met het geld als iemand eruit gaat.
Jane geeft aan dat ze het niet grappig vindt wat Jordy heeft gedaan met het geld (allemaal zelf gepakt).
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:03 schreef Verity het volgende:
[..]
Het blijft wel vaag. Uiteindelijk kan BB er zelf toch wel weer een andere invulling aan geven. Net als dat ze die ineens niet kon gebruiken op die saboteurs.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had al een edit toegevoegd
@:KinkiJan heeft een topic waar de gamechangers staan en inderdaad die van sharise kan 1 andere ongedaan maken. Ze heeft er dan, vind ik , wel heel erg veel geld voor neer moeten leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |