Oeps, dat gebeurd nog al eens dat ik het niet zie Thnx voor het openenquote:
Mwoah. Ga lekker vroeg naar bed elke dag en dit weer is wel echt heerlijk. Gisteren een hele lange wandeling gemaakt en zonet alweer. Met de meiden.quote:
Ja kan je het beste doen. Kan natuurlijk ook zijn dat je nu tot rust komt he, je hebt nogal wat voor je kiezen gekregen de laatste tijdquote:Op zondag 2 maart 2025 14:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Mwoah. Ga lekker vroeg naar bed elke dag en dit weer is wel echt heerlijk. Gisteren een hele lange wandeling gemaakt en zonet alweer. Met de meiden.
Straks nog even een speeltuintje denk ik.
Ja het valt me mee dat ik de monstergriep nog niet heb. In januari wel 2x beetje ziek geweest, maar lang niet zo erg als sommige anderen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan je het beste doen. Kan natuurlijk ook zijn dat je nu tot rust komt he, je hebt nogal wat voor je kiezen gekregen de laatste tijd
Wees blij, dat wil je ook echt nietquote:Op zondag 2 maart 2025 14:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja het valt me mee dat ik de monstergriep nog niet heb. In januari wel 2x beetje ziek geweest, maar lang niet zo erg als sommige anderen.
Zeker, je weerstand verslapt dan ook.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:25 schreef Donna het volgende:
Nee zeker niet, maar door alle laatste maanden had het zomaar gekund.
Veel mensen zijn inderdaad lang ziek van wat er nu rond gaat. Ik heb het niet erg gehad gelukkig en nu weer hersteld voel ik.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja het valt me mee dat ik de monstergriep nog niet heb. In januari wel 2x beetje ziek geweest, maar lang niet zo erg als sommige anderen.
Hopelijk gaat alles goed met haarquote:Op zondag 2 maart 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt had ook al rond gekeken maar 27 feb had ze voor het laatst gepost
Ja dat hoop ik ook het is altijd naar als ze zich niet laat zien.quote:
Hoop ik ook, dat het alleen even een fok-break is.quote:
Geen excuses nodig natuurlijk!! Fijn om te horen, was het leuk in Berlijn?quote:Op maandag 3 maart 2025 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh sorry!!!!
Alles goed!
Zit nu in de trein terug van Berlijn. Met mijn bestie weggeweest. Vergeten te vermelden hier en daar. Excuus
ppffff Childquote:Op maandag 3 maart 2025 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh sorry!!!!
Alles goed!
Zit nu in de trein terug van Berlijn. Met mijn bestie weggeweest. Vergeten te vermelden hier en daar. Excuus
Geen reden om sorry te zeggenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh sorry!!!!
Alles goed!
Wat fijn dat je zo genoten hebt Child, dat had je ook wel even nodigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Ben erg moe vandaag, ook niet gek met een reis van tien uur
De vakantie was perfectWe hebben alles gezien wat we wilden zien. We hebben het gezellig gehad. Het was echt super fijn en voor mij heel bijzonder
Inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat fijn dat je zo genoten hebt Child, dat had je ook wel even nodig
EN zo is het, je voelt je zelfquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inderdaad
En nu rustig bijkomen
Je hoeft ook niet altijd sociaal te doenquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh... het lukt me niet echt om actief te zijn op fok en überhaupt sociaal. Gesloopt van alles even
Klinkt wel gezellig!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:19 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag uit wezen lunchen met ons mam (nog voor haar verjaardag). En morgen ga ik op dezelfde plek in de avond eten met mijn nichtjeze kennen me ondertussen wel bij naam.
Zekerquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt wel gezellig!
Beetje een goede plek hoop ik dan
Wat een drukte deze dagen CotSquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag naar de psychiater en dan het huis eens goed klaar maken voor een logé morgen. Even alles opruimen en perfect maken. Wasje draaien... Even allemaal moet-dingen
Jaaaaa 19 graden beloofdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:00 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx![]()
Het beloofd weer een mooie dat te worden als ik naar buiten kijk
O echt, dat wordt echt een lente dagje dusquote:
Yesquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat wordt echt een lente dagje dus
Deze temps zijn nog wel lekker. Heb gisteren ook heel even buiten gezeten.quote:
Ik heb een half boek uitgelezen op het balkon. Zonder wind en in de zon was het gewoon warmquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze temps zijn nog wel lekker. Heb gisteren ook heel even buiten gezeten.
O dan heb je wel lang buiten gezetenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een half boek uitgelezen op het balkon. Zonder wind en in de zon was het gewoon warm
Morgen, Dolly Dot!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:00 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx![]()
Het beloofd weer een mooie dat te worden als ik naar buiten kijk
Dolly Dot zegt hij zomaar tegen mijquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Morgen, Dolly Dot!
Heel mooie dag, wordt een lekker wandelingetje na lunch. Ga ook weer wat crea doen, heb een patroon van een cowboy 🤠 hoed gekocht en ga dat eens proberen.
Yeeeehaaa!
Ik vond het ook te warmquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je wel lang buiten gezeten
Ik was na een half uurtje al weer binnen, vind het al snel te warm om in de zon te zitten
Ik zit voor het glas en dat weerkaatst dan
+ ik had een zwarte broek en shirt aan, dat brand zo lekker
Stoer!!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Morgen, Dolly Dot!
Heel mooie dag, wordt een lekker wandelingetje na lunch. Ga ook weer wat crea doen, heb een patroon van een cowboy 🤠 hoed gekocht en ga dat eens proberen.
Yeeeehaaa!
Jajaja dat moeten alle jonkies hier denk ik even googelenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dolly Dot zegt hij zomaar tegen mij![]()
Wat leuk, een hoed maken. Ben benieuwd
Dat denk ik ook wel, dat is a long long time agoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jajaja dat moeten alle jonkies hier denk ik even googelen![]()
Ik ben ook benieuwdGa deze eerst eens klassiek in bruin tinten maken met een zwarte band eromheen
Hehehehe mijn langste haar zit niet op mijn hoofdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, dat is a long long time ago
Ik hou der wel van van die hoeden, vooral als een man dan lang haar heeft en dat onder die hoed uit komt
Sexy hoor
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hehehehe mijn langste haar zit niet op mijn hoofd![]()
Weet ook niet of ik het regelmatig zal dragen, maar wie weet ..
Stikken met de hand en verschillende priemen met meerdere tanden om de gaatjes te maken. Die hamer je eerst door het leer en dan is er een speciale techniek om het stevig te stikken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is in ieder geval leuk om te maken lijkt mij
Heb je dan een speciale machine om door dat leer heen te stikken?
Best wel heel veel en intensief werk al met al dusquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
Stikken met de hand en verschillende priemen met meerdere tanden om de gaatjes te maken. Die hamer je eerst door het leer en dan is er een speciale techniek om het stevig te stikken.
Er zijn wel machines voor, maar geen idee wat die kosten en daarvoor doe ik het niet genoeg
Ja, dus lekker veel crea tijd per projectquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Best wel heel veel en intensief werk al met al dus
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, dus lekker veel crea tijd per projectIk gebruik ook naturel leer dat ik ook nog zelf verf.
Jonkies? Die zijn hier niet joh.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwdGa deze eerst eens klassiek in bruin tinten maken met een zwarte band eromheen
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zo zou het moeten wordenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Nou ben benieuwd hoe de hoed er uit gaat zien.
quote:
ZO had ik hem ook in mijn gedachten, alleen zonder kogelsquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zo zou het moeten worden![]()
Bekijk deze YouTube-video
Zal mijn resultaten over een week of wat posten
35. Het jonkie is er echt wel af hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:25 schreef nixxx het volgende:
[..]32 was het toch voor jou recent? Jonkie
Mogguhquote:
Helloquote:
Nog steeds jongquote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:51 schreef Donna het volgende:
[..]
35. Het jonkie is er echt wel af hoor.
Middagquote:
dan moet je dat brak zijn maar voor lief nemen Childquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Beetje brak
Gisteren tapas met cocktails
Super gezellig...
Zeker weten. Die doe ik eens per jaar. Nu lekker veel vocht drinken en luierenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Middag
[..]
dan moet je dat brak zijn maar voor lief nemen Child
Lekker in het zonnetjequote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker weten. Die doe ik eens per jaar. Nu lekker veel vocht drinken en luieren
Lekker genieten van de zon en je rustquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... half/half. Lijf in zon, hoofd in schaduw
Ik vind vandaag helemaal primaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten van de zon en je rust
Fijn toch kan je weer even op terenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind vandaag helemaal prima
De avond was het dubbel en dwars waard
Klinkt goedquote:Op zondag 9 maart 2025 10:16 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Beetje hoofdpijn, gisteren iets te veel biertjes voor het goede doel gedronken
Lekker bezigquote:Op zondag 9 maart 2025 16:21 schreef nixxx het volgende:
Hehehe zo rond de 500ste plek gefinished van 826 in totaal met 10k race
Ik klaag zeker nietquote:Op zondag 9 maart 2025 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed
Al heb jij een betere reden dan dat ik had vrijdag
Wel fijn dat je nu een tuin hebt waar je je goed voelt en in kunt genietenquote:
Echt!quote:Op zondag 9 maart 2025 21:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wel fijn dat je nu een tuin hebt waar je je goed voelt en in kunt genieten![]()
Dat moet een fijn gevoel zijn nu dan Donna. Misschien was of ben je daarom zo vermoeid.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Echt!
Ik merk nu pas hoe kut ik me al die tijd gevoeld heb in dat andere huis. En besef me dus ook elke dag hoe fijn het nu is.
Ja dat zit er heel dik in. Het gaat wel beter, het weer helpt ook mee!quote:Op maandag 10 maart 2025 05:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet een fijn gevoel zijn nu dan Donna. Misschien was of ben je daarom zo vermoeid.
Je komt nu tot rust.
Zo ontzettend rot. Is er wel uitzicht op verbetering of nog niks?quote:Op maandag 10 maart 2025 08:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat fijn
Hier voelt het helaas nog steeds niet fijn om in de tuin bezig te zijn.
Helaas nog geen nieuwsquote:Op maandag 10 maart 2025 11:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Zo ontzettend rot. Is er wel uitzicht op verbetering of nog niks?
We hopen hier met jullie mee!quote:Op maandag 10 maart 2025 20:10 schreef Sarabi het volgende:
We blijven hopen dat het ooit beter wordt.
Net voor het eerst in maanden weer even gehaakt. Het wilde helaas niet zo lukken. Ik heb een pleister op mijn linker wijsvinger en dat helpt niet echt mee.
Oh balen! Dat is echt de verkeerde vinger iddquote:Op maandag 10 maart 2025 20:10 schreef Sarabi het volgende:
We blijven hopen dat het ooit beter wordt.
Net voor het eerst in maanden weer even gehaakt. Het wilde helaas niet zo lukken. Ik heb een pleister op mijn linker wijsvinger en dat helpt niet echt mee.
Met de linkerhand hou je een gedeelte van het haakwerk vast en geleidt je ook de draad. Tenminste daar kwam ik nu achterquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
We hopen hier met jullie mee!
Nou ben ik geen haker… met je linkerhand heb je daar ook een haaknaald of alleen de draad?
Goed tijd voor jezelf nemenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Boeh wakker geworden met spanningshoofdpijn
Even alles gecanceld voor vandaag. Even heel rustig aandoen
En ik moest nu net 4 losse hoeken gaan maken dus ook nog extra prieglwerk. Ik denk dat ik echt even moet wachten tot de pleister er af kan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh balen! Dat is echt de verkeerde vinger idd
Ohhhh super leuk weer!!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:24 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag en morgen wordt trouwens ons nieuwste bier afgevuld
Zin om weer te gaan bezorgen en op festivals te staan.
Hahaha ja en de naald gaat over die vinger heen etc. Ik heb haakeeltplekken op mijn linker wijsvingerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met de linkerhand hou je een gedeelte van het haakwerk vast en geleidt je ook de draad. Tenminste daar kwam ik nu achternormaal denk je er niet bij na.
[..]
Goed tijd voor jezelf nemen
[..]
En ik moest nu net 4 losse hoeken gaan maken dus ook nog extra prieglwerk. Ik denk dat ik echt even moet wachten tot de pleister er af kan.
Klinkt goed!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:24 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag en morgen wordt trouwens ons nieuwste bier afgevuld
Zin om weer te gaan bezorgen en op festivals te staan.
Ooooooh tof!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:53 schreef Sarabi het volgende:
PINT magazine werd net bezorgd en ik sta groot op de cover
Vervelend, hoop dat je toch nog iets geslapen hebtquote:
Morguh.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:42 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!
Een paar dagen thuis werken, bedrijf heeft kantoor uit voorzorg gesloten vanwege mogelijke protesten van extinction rebellion.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:08 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Hopelijk heb je nog geslapen CotS, een nacht doortrekken lijkt me niet zo handig.
Morguh Damesquote:
Tsja, het is even irritant.. gisteren niets gebeurd dus eens kijken of er vandaag wat gebeurt..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh.
Lekker dan, die lui zorgen voor veel gedoe bah
Ditquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het mag ook wel wat overlast geven om protesten kracht bij te zetten, zolang het maar veilig blijft en er geen vernielingen worden aangericht.
Ik werk bij een chemisch bedrijf, dus ik vind dat ze best buiten het terrein mogen demonstreren, maar gezien de risico’s op site vind ik het niet acceptabel als ze op site zouden komen. Ook blokkeren van poorten, ok, maar er moet er 1 open blijven zodat in geval van calamiteiten de gemeente brandweer naar binnen kan of onze bedrijfsbrandweer naar buiten kan.quote:
Hoi Child!quote:
Gaat het lekker? Het is iig weer weekendquote:
Klinkt super! Naast de F1 nog Woeste of creatieve of sportieve plannen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gaat het lekker? Het is iig weer weekenden F1 weer begonnen
Jaaaaa. Eindelijk weer F1quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gaat het lekker? Het is iig weer weekenden F1 weer begonnen
Alleen een training loopje van 10k en verder met mijn hoed. Zit te denken of ik volgende week naar een feestje zou moeten gaan…quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt super! Naast de F1 nog Woeste of creatieve of sportieve plannen?
Hier gaat het zozo. Slaap nogal slecht. Morgen haakclubje en videobellen met een vriendin. Zondag even thee met mijn moeder.
Moeten of willen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
Alleen een training loopje van 10k en verder met mijn hoed. Zit te denken of ik volgende week naar een feestje zou moeten gaan…
Neequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:03 schreef Sarabi het volgende:
Gaan jullie morgenvroeg opstaan voor de kwalificatie?
Wij dit jaar niet. Zondag wel voor de race.
Mijn 4jarig wekkertje is waarschijnlijk wel wakker, maar zo niet dan ga ik kijken zodra ik wakker wordt. Waarschijnlijk is dat niet zo ver na 6 uur.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:03 schreef Sarabi het volgende:
Gaan jullie morgenvroeg opstaan voor de kwalificatie?
Wij dit jaar niet. Zondag wel voor de race.
Ik wil wel, maar ook weer kans dat het gezeik oplevert..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moeten of willen?
Klinkt als goede dingen
Post je een foto als die hoed ad is? Ik ben nieuwsgierig
Succesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Eerste bezorgdag van deze tour.
Morguhquote:Op zondag 16 maart 2025 05:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
Opgestaan voor F1, hopelijk gaan ze dan ook wel echt racen zometeen
quote:
Even hierheen voordat Dot woest wordtquote:Op zondag 16 maart 2025 20:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb een 'kleine' collectie Air Max 1. Bij elke outfit een ander paar, zeg maar.
Haha ik was ook niet bloedje serieusquote:Op zondag 16 maart 2025 22:06 schreef Donna het volgende:
Dot wordt niet boos joh. Dies allang blij met activiteit in CRE.
Zolang we niet altijd off topic gaan komt het vast goed.
Hey Drakin, aan het tekenen geweest? ?quote:
Nee boos worden is zonde van je energiequote:Op zondag 16 maart 2025 22:06 schreef Donna het volgende:
Dot wordt niet boos joh. Dies allang blij met activiteit in CRE.
Zolang we niet altijd off topic gaan komt het vast goed.
Haha was in het tekenen topic.quote:Op maandag 17 maart 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee boos worden is zonde van je energie
Hier mag het overal overgaan. Het is een SlowChat
O dat begreep ik niet, dan ga ik eens even kijken of ik daar boos ga wordenquote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat begreep ik niet, dan ga ik eens even kijken of ik daar boos ga worden
Zo dan alles genote en geveegdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan alles genote en geveegdDikke ban aan de broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zit er wel inquote:
Preciesss.. Beetje half off topic zo nu en dan lijkt mij echt niks mis mee. En helemaal niet als CRE daardoor iets actiever wordt.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zit er wel in![]()
Nee hoor het ging toch over tekenen en kleuren.
Niets an het handje, had dat gisteren al wel gezien
Daarom, hier zitten ook niet echt lastige users die daar moeilijk over gaan doen.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Preciesss.. Beetje half off topic zo nu en dan lijkt mij echt niks mis mee. En helemaal niet als CRE daardoor iets actiever wordt.
Al een potje voor de Holbein geopend?quote:Op maandag 17 maart 2025 09:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Preciesss.. Beetje half off topic zo nu en dan lijkt mij echt niks mis mee. En helemaal niet als CRE daardoor iets actiever wordt.
Leuk tochquote:Op maandag 17 maart 2025 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb trouwens even gekeken wat ik allemaal aan potloden heb en gebruik:
- Polychromos
- Holbein
- Posca kleurpotloden
- Irojiten(grotendeels gekregen, heel veel sparen. Leg elke maand geld opzij voor dit soort dingen)
En dan heb ik nog een la met andere tekenmaterialen
Als het maar gezellig wasquote:Op maandag 17 maart 2025 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach... ja... elke gek zijn gebrek
Nee joh, helemaal niet. Maar dan weet je dat het hier niet echt een issue is.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, oké, ik had niet moeten verplaatsenbedoelde het goed!
Okéquote:Op maandag 17 maart 2025 09:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee joh, helemaal niet. Maar dan weet je dat het hier niet echt een issue is.
Ja ik had een foto gepost van mijn kleurboekquote:Op maandag 17 maart 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk toch
@:Lovely hallo, zag dat je hier ook was, alleen in een ander topic
Heyquote:Op maandag 17 maart 2025 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik had een foto gepost van mijn kleurboek
Een heel leuke foto!quote:Op maandag 17 maart 2025 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja is ook een mooie kleurboek.. eindelijk een gevondenquote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja is ook een mooie kleurboek.. eindelijk een gevonden
Waar, waar, waar??quote:Op maandag 17 maart 2025 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel opletten hequote:Op maandag 17 maart 2025 10:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Waar, waar, waar??
Ohhhhhh, dat was die gisteren! Check.
Ja... dat zijn verzachtende omstandigheden!quote:Op maandag 17 maart 2025 10:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zag daarna het woordje Holbein en dan ben ik weer helemaal van de wereld.
Oooh tof!quote:Op maandag 17 maart 2025 10:29 schreef Patapon het volgende:
Ik heb derwent potloden kleine oude collectie, aquarelpotloden en copics iets van 200 stuks. Ik kleur niet in kleurboeken maar ik kleur stempels in voor kaartjes. Ook met waterverf en inkt.
Lekker hoor. lief van je moederquote:Op maandag 17 maart 2025 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben verwend
Mijn moeder heeft me net een paar online tekencursussen gegeven
Morgen lekker mee bezig
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:16 schreef Sarabi het volgende:
leuk om te lezen dat jullie zo lekker druk (crea) bezig zijn
Bier staat even op een laag pitje. Mijn oma is zondag overleden, (ze had al vele jaren dementie dus het is beter zo) dus deze week moet er even veel geregeld worden. En ook het bier bezorgen hebben we dus even moeten verzetten.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Altijd toch
Hoe gaat het met jou en je bier avonturen
Oh sorry meid. Dat wist ik niet. Wat verdrietig...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bier staat even op een laag pitje. Mijn oma is zondag overleden, (ze had al vele jaren dementie dus het is beter zo) dus deze week moet er even veel geregeld worden. En ook het bier bezorgen hebben we dus even moeten verzetten.
Vanmiddag wel even een paar uurtjes naar de Efteling geweest om even het hoofd leeg te maken.
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh sorry meid. Dat wist ik niet. Wat verdrietig...
Heel erg veel sterkte![]()
Hopelijk heeft de Efteling geholpen en hadden jullie net zoveel zon als hier in Grunn
Knuffel
Gelukkig dag je iig mooi weer hebt gehadquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen![]()
En het was heerlijk zonnigmooi om daar ook door de mooie natuur te lopen in het zonnetje.
Oh klinkt wel super schattigquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:56 schreef Patapon het volgende:
Is er al iemand bezig met Paasknutsels?
Ik ben kleine kuikentjes aan het haken van mini bolletjes katoen die ik ooit heb gekregen.
Moet allemaal katproof zijn met 6 tijgers in huis.
Oooh dat je het geduld voor zoveel herhalingquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:00 schreef Patapon het volgende:
Ze moeten nog afgewerkt worden. Ik haak nu alle lijfjes, oogjes enzo doe ik later. Als er een paar af zijn zal ik een foto maken.
Pietjes zijn leuk! Mensen moeten zich niet zo druk maken.
Aws! Zo liefquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:10 schreef Patapon het volgende:
Ik haak ze tussendoor tijdens koffie/lunchpauze of tijdens een onlinemeeting.
[ afbeelding ]
Morguh Nixxxquote:Op donderdag 20 maart 2025 05:08 schreef nixxx het volgende:
Mogguh damesdenk niet dat er nog meer slaap van komt…
Zo heb je wel wat aan je dagquote:
Ja, mooi he..quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nixxx
Je was er ook al weer mooi op tijd bij.
Moet ook gebeuren, ik zit ook aan de koffiequote:Op donderdag 20 maart 2025 08:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, mooi he..nou iig lekker op kantoor, koffietjes drinken.
Helaas wel. Koppijn. Ben ook verkouden, dus dat helpt ook niet mee.quote:
O dat is minder Donnaquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Helaas wel. Koppijn. Ben ook verkouden, dus dat helpt ook niet mee.
Gisteren slecht nieuws gehad dus dat spookte in m'n hoofd om.
Beterschap en hopelijk is je slechte nieuws maar iets tijdelijks of leidt het uiteindelijk weer tot iets positiefsquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Helaas wel. Koppijn. Ben ook verkouden, dus dat helpt ook niet mee.
Gisteren slecht nieuws gehad dus dat spookte in m'n hoofd om.
Dat laatste hoop ik, inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Beterschap en hopelijk is je slechte nieuws maar iets tijdelijks of leidt het uiteindelijk weer tot iets positiefs
Dan is het antwoord jaquote:
De vraag van de TTquote:
Vandaag bij mijn sjaggie klant maakte het haar niks uit wat voor dag het is: Als ze me vertellen dat het winter is is het ook best.quote:
Aws! Het is toch op onmogelijke tijdstippen?quote:Op zondag 23 maart 2025 15:30 schreef Sarabi het volgende:
Vanmorgen ook opgestaan voor F1, daarna nog wel een dutje gedaan want het wat een lange week
Deze keer was het om 8.00, voor de meeste mensen best een oké tijdstip. Voor ons sinds corona niet meerquote:Op zondag 23 maart 2025 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws! Het is toch op onmogelijke tijdstippen?
Oh ik dacht echt in de nacht ja!quote:Op zondag 23 maart 2025 16:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze keer was het om 8.00, voor de meeste mensen best een oké tijdstip. Voor ons sinds corona niet meermeestal komen we pas op zijn vroegst om 9.00 uit bed.
Sta je daar speciaal voor op? Keek voor het op viaplay was altijd, maar ben er nooit voor opgestaanquote:Op zondag 23 maart 2025 15:30 schreef Sarabi het volgende:
Vanmorgen ook opgestaan voor F1, daarna nog wel een dutje gedaan want het wat een lange week
Die week ervoor was het 5u, dat is voor ons echt midden in de nachtquote:Op zondag 23 maart 2025 16:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik dacht echt in de nacht ja!
En acht uur probeer ik wel altijd, maar meestal later dat het lukt.luiwammes ben ik.
Als het kan qua werk doen we datquote:Op zondag 23 maart 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sta je daar speciaal voor op? Keek voor het op viaplay was altijd, maar ben er nooit voor opgestaan
Wauw, ben toen met mijn zoon altijd opgestaan tijdens de WK voetbal, niet dat ik er wat aan vond maar deed dat voor hem. Maar voor zmij zelf zal ik echt niet opstaan voor zoietsquote:Op zondag 23 maart 2025 17:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die week ervoor was het 5u, dat is voor ons echt midden in de nacht
[..]
Als het kan qua werk doen we datDoe ik al zo lang ik me kan herinneren (dus zo'n 30+ jaar).
Ja kloptquote:Op maandag 24 maart 2025 11:16 schreef Donna het volgende:
Heerlijk he?!
Vandaag is het wel grijs, maar dat maakt me dan ook niet zoveel uit.
Goedemorgen! Ja, dat was zo lekker!quote:Op maandag 24 maart 2025 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Her heerlijke zonnetje van de afgelopen dagen maakt me zo gelukkig en energiek
Wat ben je toch een sportieve topper! Ben trots op jou en je prestatie!quote:Op maandag 24 maart 2025 11:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ja, dat was zo lekker!
Daardoor gisteren ook een stuk verder hardgelopen dan mijn trainingsschema aangaf. Stiekem voor de eerste keer een halve marathon afstand gelopen
Dank dank! De trap op en af lopen daarna was wel clowneskquote:Op maandag 24 maart 2025 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ben je toch een sportieve topper! Ben trots op jou en je prestatie!
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dank dank! De trap op en af lopen daarna was wel clownesk
Morguhquote:
Jaja, is allemaal geverfd, zwart met rode accenten. Nu in elkaar aan het naaien, rand rondom met koperdraad voor versteviging zit erop, de band rondom het verticale stuk zit er ook op.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MorguhHoe gaat het met je hoed, ben je al begonnen?
O het begint al op te schieten dus, ben benieuwd nar het eindresultaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jaja, is allemaal geverfd, zwart met rode accenten. Nu in elkaar aan het naaien, rand rondom met koperdraad voor versteviging zit erop, de band rondom het verticale stuk zit er ook op.
Nu nog het verticale deel aan elkaar vast maken zodat het rond is en de bovenkant erop kan en dan de rand erop.. misschien moet ik nog een loner aan binnenkant lijmen, het lijkt een beetje groot. Zou 62 cm moeten zijn, misschien heb ik ook te ruim gemeten
quote:
Morguh damesquote:
Wow die ziet er cool uit!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:23 schreef Lovely het volgende:
Ern nieuwe kleurboek gekocht
[ afbeelding ]
Ik gebruik twinmarkers..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow die ziet er cool uit!
Voor alcoholmarkers?
Ziet er aantrekkelijk uit die fotoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik gebruik twinmarkers..
[ afbeelding ]
Zou ik niet weten eigenlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ziet er aantrekkelijk uit die foto
Die markers zijn toch op waterbasis?
Sorry nieuwsgierig
Drukt idd niet door, had er voor de zekerheid een blanco papier er onder gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ze extreem doordrukken alcohol en anders water
Dat scheelt!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Drukt idd niet door, had er voor de zekerheid een blanco papier er onder gedaan
Zwart is doorgaans alcohol. Wit is waterbasis.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ziet er aantrekkelijk uit die foto
Die markers zijn toch op waterbasis?
Sorry nieuwsgierig
Nice!!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:23 schreef Lovely het volgende:
Ern nieuwe kleurboek gekocht
[ afbeelding ]
Oh! Dank je! Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Zwart is doorgaans alcohol. Wit is waterbasis.
Doorgaans he. Volgens mij heeft Ohuhu bijv. beide een witte huls?
Twinmarkers van de Action zijn de witte waterbasis en de zwarte alcohol.
Ik heb die toevallig net van m'n tante gekregen om te proberen.
Een verse baby? Gefeliciteerd!quote:
*checkt de park* nee, is best donker buitenquote:
Goedemorgenquote:
Gefeliciteerd!! Alles goed gegaan met jou ook?quote:
Gefeliciteerd!!quote:
Mijn 16 jarige baby kwam gisteren terug van romereis met school, hoe dan?quote:
Jaaa ging gelukkig goed.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Alles goed gegaan met jou ook?
Leuk!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:45 schreef nixxx het volgende:
[ link | afbeelding ]
Af! Nou nog even vochtig maken en nog wat in vorm brengen. En een band aan de binnenkant lijmen, hij is wat groot voor mij. Mijn zonen hebben allebei grotere hoofdendie passen perfect
Had hetzelfde weer vannacht, hield mezelf wakker met hoesten.. voelt een beetje zoals toen ik COVID had in ‘21quote:Op zondag 30 maart 2025 03:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kan niet slapen
Maar mijn haakwerk schiet zo wel op
Ben bezig met harry potter-mini's. Erg leuk
O dat is niet fijn, hopelijk knap je snel weer opquote:Op zondag 30 maart 2025 08:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Had hetzelfde weer vannacht, hield mezelf wakker met hoesten.. voelt een beetje zoals toen ik COVID had in ‘21blegh
Thanks! Misschien is het ook maar gewoon manfluquote:Op zondag 30 maart 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet fijn, hopelijk knap je snel weer op![]()
Je voelt het zelf, het gaat nog steeds rond corona dus kan maar zo.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
Thanks! Misschien is het ook maar gewoon manflu
Het gaat niet zo lekker he CotSquote:Op zondag 30 maart 2025 03:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kan niet slapen
Maar mijn haakwerk schiet zo wel op
Ben bezig met harry potter-mini's. Erg leuk
Ik ben geen succesnummer op het moment iddquote:Op zondag 30 maart 2025 09:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het gaat niet zo lekker he CotSHopelijk kan je goed terecht bij je begeleiding.
Oh bah! Beterschapquote:Op zondag 30 maart 2025 08:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Had hetzelfde weer vannacht, hield mezelf wakker met hoesten.. voelt een beetje zoals toen ik COVID had in ‘21blegh
Beterschap Child… voor dat andere hebben de dames misschien nog wat tips, dat valt buiten mijn expertisequote:Op woensdag 2 april 2025 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ziek en ongesteld
Voel me zo ellendig
Dank je welquote:Op woensdag 2 april 2025 12:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Beterschap Child… voor dat andere hebben de dames misschien nog wat tips, dat valt buiten mijn expertise
Chocola.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Beterschap Child… voor dat andere hebben de dames misschien nog wat tips, dat valt buiten mijn expertise
Beterschapquote:Op woensdag 2 april 2025 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ziek en ongesteld
Voel me zo ellendig
Misselijk, dus een slecht planquote:
Uit het boek Haakschool voor Potterheads Mini'squote:Op woensdag 2 april 2025 14:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Welke Harry Potter mini's ben je aan het haken?
Volgens mij heb ik die boek ook.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misselijk, dus een slecht plan
Maar het idee is goed
[..]
Uit het boek Haakschool voor Potterheads Mini's
Ron is bijna klaar. Harry is helemaal klaar. Hoofd en armpjes van Hermelien ook
Het "normale " boek Haakschool voor Potterheads heb ik ook (gekregen die) en daar ben ik gebleven bij Sneep
Leuk leuk!quote:Op woensdag 2 april 2025 14:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die boek ook.
Ik ben van plan om zo'n mini te haken in oktober de maand van Halloween.
De mini's boek.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk leuk!
Welke?
Ze haken snel weg hoor
Ook wel eens leuk voor de afwisseling
Dacht dat je 1 mini ging maken, zodoende welkequote:Op woensdag 2 april 2025 14:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De mini's boek.
Ik ben nu een deken aan het haken.
Verder in klein leed: Ik hang al een kwartier aan de telefoon bij de huisarts met de vraag of ik andere bloeddruk pilletjes kan krijgen. Ik heb nog steeds een hoge hartslag en dat is niet helemaal gezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |