Al een potje voor de Holbein geopend?quote:Op maandag 17 maart 2025 09:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Preciesss.. Beetje half off topic zo nu en dan lijkt mij echt niks mis mee. En helemaal niet als CRE daardoor iets actiever wordt.
Leuk tochquote:Op maandag 17 maart 2025 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb trouwens even gekeken wat ik allemaal aan potloden heb en gebruik:
- Polychromos
- Holbein
- Posca kleurpotloden
- Irojiten(grotendeels gekregen, heel veel sparen. Leg elke maand geld opzij voor dit soort dingen)
En dan heb ik nog een la met andere tekenmaterialen
Als het maar gezellig wasquote:Op maandag 17 maart 2025 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach... ja... elke gek zijn gebrek
Nee joh, helemaal niet. Maar dan weet je dat het hier niet echt een issue is.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, oké, ik had niet moeten verplaatsenbedoelde het goed!
Okéquote:Op maandag 17 maart 2025 09:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee joh, helemaal niet. Maar dan weet je dat het hier niet echt een issue is.
Ja ik had een foto gepost van mijn kleurboekquote:Op maandag 17 maart 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk toch
@:Lovely hallo, zag dat je hier ook was, alleen in een ander topic
Heyquote:Op maandag 17 maart 2025 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik had een foto gepost van mijn kleurboek
Een heel leuke foto!quote:Op maandag 17 maart 2025 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 maart 2025 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja is ook een mooie kleurboek.. eindelijk een gevonden
Waar, waar, waar??quote:Op maandag 17 maart 2025 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel opletten hequote:Op maandag 17 maart 2025 10:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Waar, waar, waar??
Ohhhhhh, dat was die gisteren! Check.
Ja... dat zijn verzachtende omstandigheden!quote:Op maandag 17 maart 2025 10:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zag daarna het woordje Holbein en dan ben ik weer helemaal van de wereld.
Oooh tof!quote:Op maandag 17 maart 2025 10:29 schreef Patapon het volgende:
Ik heb derwent potloden kleine oude collectie, aquarelpotloden en copics iets van 200 stuks. Ik kleur niet in kleurboeken maar ik kleur stempels in voor kaartjes. Ook met waterverf en inkt.
Lekker hoor. lief van je moederquote:Op maandag 17 maart 2025 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben verwend
Mijn moeder heeft me net een paar online tekencursussen gegeven
Morgen lekker mee bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |