@Dotteke is echt een enorme doordouwer en een enorme topper. Ik heb heel veel respect voor haar en hoe ze alles doet. Dus voor haar petje af en een diepe buigingquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat naar dat je nog maar zo weinig kan doen![]()
Maar knap dat je naar het positieve kijkt.
Ja is vervelend maar ook niets aan te doen helaas.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat naar dat je nog maar zo weinig kan doen![]()
Maar knap dat je naar het positieve kijkt.
Ach wat lief. Maar meer applaus voor jou hoor. Wat jij allemaal welquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
@:Dotteke is echt een enorme doordouwer en een enorme topper. Ik heb heel veel respect voor haar en hoe ze alles doet. Dus voor haar petje af en een diepe buiging
Daarvoor zeg ik het toch niet johquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach wat lief. Maar meer applaus voor jou hoor. Wat jij allemaal wel
Niet doorstaan moet en toch altijd bereid om
Andere een hart onder de riem te steken 😘
quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarvoor zeg ik het toch niet joh![]()
knuffel
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:37 schreef Sarabi het volgende:
Jullie zijn allebei mooie en lieve mensen
Dat tijd/energie gebrek herken ik. Daarom probeer ik zoveel mogelijk leuke dingen te doen als ik qua energie aan kan. Ik weet ook dat er een punt ooit (hopelijk nooit) komt dat het niet meer kan.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Op zich gaat het prima, alleen het is jammer dat ik heel veel leuke dingen moet afzeggen uit tijd/energie-gebrek
Heel erg veel plezier! Stuur alle regen maar naar Groningen doorquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:21 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag weer een lange festivaldag. Hopelijk wordt het druk en blijft het droog.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:21 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag weer een lange festivaldag. Hopelijk wordt het druk en blijft het droog.
ZO, dat heb je snel gedaanquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:48 schreef nixxx het volgende:
Zo gisteravond in elkaar genaaid
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:37 schreef Sarabi het volgende:
Jullie zijn allebei mooie en lieve mensen
Zal wel een van de laatste festivals zijn zo ondertussen of niet, einde festival seizoen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:21 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Het loopt nu wel ten einde inderdaad. Volgende week nog 1.quote:Op zondag 21 september 2025 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel een van de laatste festivals zijn zo ondertussen of niet, einde festival seizoen?
O ja die gaan er ook weer aan komen de kerstmarktenquote:Op zondag 21 september 2025 10:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het loopt nu wel ten einde inderdaad. Volgende week nog 1.
En dan in november 1. En verder nog 1 a 2 kerstmarkten in december.
Alles is nog mogelijkquote:Op zondag 21 september 2025 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe dag! Wat ga ik deze dag doen
Nee, helaas niet. Ik hoor er veel goede dingen over.quote:Op zondag 21 september 2025 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die gaan er ook weer aan komen de kerstmarkten
Sta je ook nog op de bokbierfeesten hier in Zutpen?
Ja is keidruk en reuze gezellig.quote:Op zondag 21 september 2025 10:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik hoor er veel goede dingen over.
Oh bed is ook fijnquote:Op zondag 21 september 2025 10:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alles is nog mogelijk
Ik lig nog lekker in bed. Mijn man moest met hoge uitzondering naar zijn werk deze zondag dus het is lekker rustig hier
Over een uur naar mijn ouders om daar F1 en wielrennen te kijken.
Kerstmarktenquote:Op zondag 21 september 2025 10:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het loopt nu wel ten einde inderdaad. Volgende week nog 1.
En dan in november 1. En verder nog 1 a 2 kerstmarkten in december.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |