ALs ji jhet wilt opruimen en daardoor rust voor jezelf creert moet je dat gewoon doen Childquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar best laat geweest. Tweede week november en een week kliniek. Dus ik heb hem kort gezien en nog niet helemaal een kerstgevoel. Komt morgen wel denk ik
Alleen tja... vreemd genoeg wil ik rust
[..]
Ach wat liefen lief van jou dat je wel komt
Snap dat je ervoor kiest
Ze is oud en krakkemikkig, maar alive and kickingquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lief van je Child
Hoe is het nu met haar verder?
Dank jequote:Op dinsdag 23 december 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ji jhet wilt opruimen en daardoor rust voor jezelf creert moet je dat gewoon doen Child
Lekker opruimen en schoonmaken en dan klaar voor een een heel goed nieuw jaar
Fijn, ik meende toch dat ze ziek was?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze is oud en krakkemikkig, maar alive and kicking
Laat zich door niemand helpen. Alleen de apotheek bezorgd. Verder zelf boodschappen en huishouden en buurtcentrum.
Ik ben super trots op haar
Je moet slapen in de nacht niet bezig zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je![]()
Moet alleen wel om mezelf lachen. En dat mag ook. De kerstgek die de dag na kerst alles weg wil hebben
Net zoals dat ik nu al een indeling heb voor O&N
Lekker de hele nacht bezig. Verheug ik me ook op
En dan de zesde nog even jarig en dan is er echt even rust.
Ze heeft een auto-imuumziekte.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, ik meende toch dat ze ziek was?
Of heb ik dat verkeerd begrepen
Mag ik vragen hoe oud je moeder is?
Oudjaar blijf ik wel opquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet slapen in de nacht niet bezig zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |