abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221937572
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:26 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond naar bijeenkomst van een brouwgilde.
En morgen naar de Efteling, en misschien zondag ook of anders lekker thuis luieren.
Klinkt goed!
Hier gaat het met je bieren?

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Yay *O*
Echt hoor ben inmiddels ook echt Pietje Ongeduld :+
pi_221937584
Na een druk festivalseizoen is het nu weer tijd om nieuwe bieren te brouwen en uit te brengen, ook wel weer erg leuk.

En we gaan voor het eerst een bier een jaar wegleggen op cognac- en bourbonvaten. Zo krijgt het bier ook wat smaak van het hout en de drank die er ooit in heeft gezeten. Dat wilden we al heel lang.
pi_221937610
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:29 schreef Sarabi het volgende:
Na een druk festivalseizoen is het nu weer tijd om nieuwe bieren te brouwen en uit te brengen, ook wel weer erg leuk.

En we gaan voor het eerst een bier een jaar wegleggen op cognac- en bourbonvaten. Zo krijgt het bier ook wat smaak van het hout en de drank die er ooit in heeft gezeten. Dat wilden we al heel lang.
Klinkt goed! Ben benieuwd wat jullie nu weer gaan verzinnen. Kijk wel eens in je topic hierover en ik vind her zo knap en creatief!

(Echt jammer dat ik geen bier blief-O- )

Oh dat van die vaten heb ik wel eens gezien op televisie (keuringsdienst van waarde geloof ik)
Dan heeft het toch IPA oid? Of haal ik nu dingen door elkaar :@

Ben benieuwd iig
  Moderator vrijdag 9 oktober 2026 @ 13:06:50 #129
388664 crew  Dotteke
pi_221938242
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:29 schreef Sarabi het volgende:

Spannend en knap om dit te verzinnen, ik ben ook geen bierdrinken ,dronk 1 biertje in het jaar en dat was een bokbiertje
Ik kan niet tegen alcohol en bubbels, krijg na een half flesje al elastieke benen _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221938599
Een borrel op zijn tijd vind ik wel lekker. Alleen de laatste keer viel het zo verkeerd dat ik het niet meer wil voorlopig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')