quote:Op zondag 23 november 2025 15:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Morgen begint de 3 daagse opleidingbegin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden, maar ook wel echt zin in.
Liefquote:Op zondag 23 november 2025 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]je kan het
Je bent een slimme vrouw met een passie. Het gaat je echt wel lukken. Heb het volste vertrouwen in je
Oh dat is zo herkenbaar...quote:Op zondag 23 november 2025 16:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief
Ik maak me nu vooral zorgen om het sociale gedeelte. Wat als ik veelste vroeg (of te laat) ben? Waar moet ik zijn? Wat als ik mensen niet herken?
Achja ik laat het maar los.
Hoe gaat het nu met jou?
Je bent goed bezigquote:Op zondag 23 november 2025 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is zo herkenbaar...
Gewoon op tijd heen, liever te vroeg dan te laat... Dingen vragen... ook dat komt wel goedLoslaten is verstandig
Moeilijke vraag. Gewoon stapje voor stapje leven. Dinsdag weer traumabehandeling.
Daaromquote:Op zondag 23 november 2025 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je bent goed bezig![]()
En je hebt helemaal gelijk. Voor nu loslaten en alles komt op zijn pootjes terecht.
quote:Op zondag 23 november 2025 18:32 schreef Patapon het volgende:
Vandaag een K#T dag....wilde gaan douchen...geen warm water....hele dag op monteur gewacht, die kwam om half 5. Na veel gezucht bleek de storing bij Vattenfal te liggen.
Ik werd net gebeld door Vattenfal en die laat me dezelfde test doen die de monteur had gedaan. "ik wil even weten hoe hij erbij komt dat de storing bij ons ligt" werd er gezegd....
Conclusie; storing ligt bij Vattenfal, ik word morgen gebeld voor een afspraak met hun monteur.
Die is leuk!quote:Op maandag 24 november 2025 11:24 schreef Patapon het volgende:
Gister ook weer een doosje van de kralen adventskalender opengemaakt.
Dit keer werd het een armbandje.
[ afbeelding ]
Nee, viel mee. Het is peyote steek en dat doe ik wel vaker.quote:Op maandag 24 november 2025 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die is leuk!
Veel werk gok ik? Tof
Oh! Ziet er wel heel tof uit!quote:Op maandag 24 november 2025 12:10 schreef Patapon het volgende:
[..]
Nee, viel mee. Het is peyote steek en dat doe ik wel vaker.
DOe het even hier Essquote:Op maandag 24 november 2025 17:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan een nintendo switch + online abo aanschaffen en dan kan je die oudere versies spelen.
Switch kan je op de tv aansluiten. Als je de online abo hebt kan je snel of de nes opstarten en daar staan die spellen tussen.quote:Op maandag 24 november 2025 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOe het even hier Ess
Ik moet nog zo oude nitento hebben, heb er twee gekocht maar kunnen beide niet op de tv aangeloten worden. EEn shitload aan kabeltjes gekocht maar helaas.
Ik wil hem niet online spelen maar gewoon op de tv als ik lekker op de b ank hang
O wacht ik heb 2 x ee n nes aangeschaft, die wil dus nietquote:Op maandag 24 november 2025 18:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Switch kan je op de tv aansluiten. Als je de online abo hebt kan je snel of de nes opstarten en daar staan die spellen tussen.
Heb je foto an je spelcomputer?quote:Op maandag 24 november 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wacht ik heb 2 x ee n nes aangeschaft, die wil dus niet
Ik er een gekocht met ingebouwde spellen alleen ik kan er helemaal niets me
Ik heb alleen zo nes ding gekocht, heb ze ergens in een kast gepleurd, weet zo niet meer.quote:Op maandag 24 november 2025 18:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je foto an je spelcomputer?
Wat voor kabels zit erbij?quote:Op maandag 24 november 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alleen zo nes ding gekocht, heb ze ergens in een kast gepleurd, weet zo niet meer.
Ik zal even kijken of ik hem online kan vinden
De verkeerdequote:
Als ik het zo zie moet de av kabel zwart in console en dan av gele/zwart/rood in de av converter en de av converter moet denk ik met een hdmi kabel aan de tv worden geconnect,quote:Op maandag 24 november 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De verkeerdeheb er allerlei kabels op advies bij gekocht maar krijg hem niet aan de praat
ZOiets is het
https://www.fruugo.nl/202(...)Cog0DdAaAq-TEALw_wcB
Voor mij allemaal abracadabra 🤣quote:Op maandag 24 november 2025 19:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik het zo zie moet de av kabel zwart in console en dan av gele/zwart/rood in de av converter en de av converter moet denk ik met een hdmi kabel aan de tv worden geconnect,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |