O jeee Sarabi wel op tijd je rust pakken Ík kijk dat nooit de Oscars vind het maar een poppenkast allemaalquote:Op zondag 15 maart 2026 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben een beetje dood.
Vrijdagavond kwamen we pas na middernacht thuis van een gilde-avond.
Gisteren zaten we alweer om 8u in de auto naar een festival en we waren pas om 2.30 weer thuis.
Nu een dagje bier bezorgen in Limburg en dan vanacht wakker zien te blijven voor de Oscars.
Ik heb wat dutje kunnen doenquote:Op zondag 15 maart 2026 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jeee Sarabi wel op tijd je rust pakken Ík kijk dat nooit de Oscars vind het maar een poppenkast allemaal
O gelukkig maar.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb wat dutje kunnen doen
En het was om 4 uur afgelapen dus toen ook nog tot 9 uur geslapen.
En het is zeker een poppenkast, maar wel onze poppenkast
Oef! Wat pittig! Wel leuk?quote:Op zondag 15 maart 2026 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben een beetje dood.
Vrijdagavond kwamen we pas na middernacht thuis van een gilde-avond.
Gisteren zaten we alweer om 8u in de auto naar een festival en we waren pas om 2.30 weer thuis.
Nu een dagje bier bezorgen in Limburg en dan vanacht wakker zien te blijven voor de Oscars.
Dat klinkt welgoed toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb wat dutje kunnen doen
En het was om 4 uur afgelapen dus toen ook nog tot 9 uur geslapen.
En het is zeker een poppenkast, maar wel onze poppenkast
Zeker welquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef! Wat pittig! Wel leuk?
[..]
Dat klinkt welgoed toch?
Dat klinkt haalbaar wel jaquote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker wel
En vandaag lekker een dagje niets.
Morgen ook redelijk rustig dus dan is zo'n weekend niet erg.
Dankjewelquote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt haalbaar wel ja
Take care
O wat prachtig Nixxx, daar zullen ze blij mee zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:36 schreef nixxx het volgende:
[ link | afbeelding ]
Moeten nog wat verder nat gevormd worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |