Oh dat van de winkel ken ik wel. Kan met droge ogen door de stad wandelen zonder wat te kopenquote:Op donderdag 23 juli 2026 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er dus helemaal niets mee. Kwa hobby haalde ik altijd wel veel om door te kunnen maar zo nee.
Ik kan ook rustig winkels doorlopen zonder iets te kopen.
Heb alles zou niet weten wat ik nog zou willen hebben, ja een airco maar die mag hier niet lol
Ja echt heel jammer.quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat van de winkel ken ik wel. Kan met droge ogen door de stad wandelen zonder wat te kopen
Oh wat stom van die aircoen je kan zo slecht tegen warmte
Oh shoot, dat is nog stommerquote:Op donderdag 23 juli 2026 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt heel jammer.
Dus had een mobiele airco bij de lidll besteld en betaald. Blijkt het een nep site te zijn, weg geld
Ja ik baal daar goed van, heb het niet al te breed, (klaag niet hoor) En dan overkomt je ditquote:Op donderdag 23 juli 2026 10:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shoot, dat is nog stommer
Wat ontzettend balen ja...
Ja het haken gaat wel redelijkquote:Op donderdag 23 juli 2026 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is ook lekker
Eigen bed eerst![]()
En je kan dan ook lekker haken aan je prachtige project, als je wil natuurlijk
Genietse
Je mag van mij best klagenquote:Op donderdag 23 juli 2026 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik baal daar goed van, heb het niet al te breed, (klaag niet hoor) En dan overkomt je dit
Ooooh dat is super snel! Ben zo benieuwd! Wel showen hoorquote:Op donderdag 23 juli 2026 11:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja het haken gaat wel redelijk1 a 2 toeren per dag.
Volgens mij moet ik nog 15 toeren en dan is ie eindelijk klaar.
Het is niet het leukste patroon inderdaad, nu moet ik zeggen dat het laatste deel wel een stuk beter is.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je mag van mij best klagen
Stomme oplichters
[..]
Ooooh dat is super snel! Ben zo benieuwd! Wel showen hoor
De mijne zit in een verhuisdoos. Eerst de mandala madness
Het patroon van die deken waar jij mee bezig bent staat me een beetje tegen
Naja, het kan ook aan mij liggenquote:Op donderdag 23 juli 2026 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is niet het leukste patroon inderdaad, nu moet ik zeggen dat het laatste deel wel een stuk beter is.
Mandala Madness ziet er zo leuk uit
Ik moet straks opeens na 6 jaar gaan nadenken wat ik nu weer ga haken.
Dankjewelquote:Op donderdag 23 juli 2026 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, het kan ook aan mij liggenaltijd fijner om het patroon de schuld te geven
alleen het is het eerste patroon ooit waarbij ik soms twee keer moet lezen en zelfs af en toe een filmpje erbij moet pakken en dat vind ik vervelend
Hm...je kan ook de mandala maken, of Sophie's Universe: beide patronen die goed te begrijpen zijn. SU heb ik in boekvorm,twijfel of ik hem nog een keer wil maken, maar met andere kleuren ; zo leuk.
De mandala is ook leuk! Gratis patroon. Sophie's universe heeft het voordeel van een patroon in een mooi boek
Deze heb ik ook liggen. Van overleden vriendin gekregen, patroon zelfs netjes geprint. Ook een heel tof project
https://www.ravelry.com/patterns/library/fairytales-cal
En als je simpel wil: Persian Tiles
En je hebt een sprookjesdeken, mozaïek, met twee elfen. Die is ook erg leuk, maar een wat sneller project
Uhm... sorry, de nerd in mij kwam even boven drijven
Ik werd een beetje enthousiastquote:Op vrijdag 24 juli 2026 19:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewelik ga er eens rustig over nadenken.
Vandaag waren de toeren weer frustrerend niet perse moeilijk dat ik het filmpje er bij nodig had maar gewoon steken die mij niet liggen.
Geen excuses nodig juist fijn om wat opties te kunnen bekijken!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik werd een beetje enthousiast![]()
mijn excuus. Haken is een beetje een passie
Oh balen dat het een frustrerend dagje was, maar je bent er bijna
Gaat je zeker wel lukken!
Jij hebt toch een tijd terug die deken van de CAL "Dia de los Muertos"? Of heb ik dat verkeerd onthouden. Zo ja, was die een beetje leuk? (kan me ook volledig vergissen hoorDan excuses)
(door jou wil ik die deken toch wel afmaken na de verbouwing. Dan wordt het mijn bankproject)
Oké, gelukkig maarquote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen excuses nodig juist fijn om wat opties te kunnen bekijken!
Die heb ik inderdaad gehaaktleuk om te doen en elk jaar met Halloween leg ik hem nog op tafel.
Oh dat vind ik ook minder leukquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik zag dat er in september ook weer een nieuwe CAL begon, Stars in Bloom?
Maar zo te zien zijn dat veel losse delen die je dan aan elkaar moet maken, daar hou ik niet zo van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |