Succesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Eerste bezorgdag van deze tour.
Morguhquote:Op zondag 16 maart 2025 05:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
Opgestaan voor F1, hopelijk gaan ze dan ook wel echt racen zometeen
quote:
Even hierheen voordat Dot woest wordtquote:Op zondag 16 maart 2025 20:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb een 'kleine' collectie Air Max 1. Bij elke outfit een ander paar, zeg maar.
Haha ik was ook niet bloedje serieusquote:Op zondag 16 maart 2025 22:06 schreef Donna het volgende:
Dot wordt niet boos joh. Dies allang blij met activiteit in CRE.
Zolang we niet altijd off topic gaan komt het vast goed.
Hey Drakin, aan het tekenen geweest? ?quote:
Nee boos worden is zonde van je energiequote:Op zondag 16 maart 2025 22:06 schreef Donna het volgende:
Dot wordt niet boos joh. Dies allang blij met activiteit in CRE.
Zolang we niet altijd off topic gaan komt het vast goed.
Haha was in het tekenen topic.quote:Op maandag 17 maart 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee boos worden is zonde van je energie
Hier mag het overal overgaan. Het is een SlowChat
O dat begreep ik niet, dan ga ik eens even kijken of ik daar boos ga wordenquote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat begreep ik niet, dan ga ik eens even kijken of ik daar boos ga worden
Zo dan alles genote en geveegdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan alles genote en geveegdDikke ban aan de broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zit er wel inquote:
Preciesss.. Beetje half off topic zo nu en dan lijkt mij echt niks mis mee. En helemaal niet als CRE daardoor iets actiever wordt.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zit er wel in![]()
Nee hoor het ging toch over tekenen en kleuren.
Niets an het handje, had dat gisteren al wel gezien
Daarom, hier zitten ook niet echt lastige users die daar moeilijk over gaan doen.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Preciesss.. Beetje half off topic zo nu en dan lijkt mij echt niks mis mee. En helemaal niet als CRE daardoor iets actiever wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |