Vervelend, hoop dat je toch nog iets geslapen hebtquote:
Morguh.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:42 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!
Een paar dagen thuis werken, bedrijf heeft kantoor uit voorzorg gesloten vanwege mogelijke protesten van extinction rebellion.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:08 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Hopelijk heb je nog geslapen CotS, een nacht doortrekken lijkt me niet zo handig.
Morguh Damesquote:
Tsja, het is even irritant.. gisteren niets gebeurd dus eens kijken of er vandaag wat gebeurt..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh.
Lekker dan, die lui zorgen voor veel gedoe bah
Ditquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het mag ook wel wat overlast geven om protesten kracht bij te zetten, zolang het maar veilig blijft en er geen vernielingen worden aangericht.
Ik werk bij een chemisch bedrijf, dus ik vind dat ze best buiten het terrein mogen demonstreren, maar gezien de risico’s op site vind ik het niet acceptabel als ze op site zouden komen. Ook blokkeren van poorten, ok, maar er moet er 1 open blijven zodat in geval van calamiteiten de gemeente brandweer naar binnen kan of onze bedrijfsbrandweer naar buiten kan.quote:
Hoi Child!quote:
Gaat het lekker? Het is iig weer weekendquote:
Klinkt super! Naast de F1 nog Woeste of creatieve of sportieve plannen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gaat het lekker? Het is iig weer weekenden F1 weer begonnen
Jaaaaa. Eindelijk weer F1quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gaat het lekker? Het is iig weer weekenden F1 weer begonnen
Alleen een training loopje van 10k en verder met mijn hoed. Zit te denken of ik volgende week naar een feestje zou moeten gaan…quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt super! Naast de F1 nog Woeste of creatieve of sportieve plannen?
Hier gaat het zozo. Slaap nogal slecht. Morgen haakclubje en videobellen met een vriendin. Zondag even thee met mijn moeder.
Moeten of willen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
Alleen een training loopje van 10k en verder met mijn hoed. Zit te denken of ik volgende week naar een feestje zou moeten gaan…
Neequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:03 schreef Sarabi het volgende:
Gaan jullie morgenvroeg opstaan voor de kwalificatie?
Wij dit jaar niet. Zondag wel voor de race.
Mijn 4jarig wekkertje is waarschijnlijk wel wakker, maar zo niet dan ga ik kijken zodra ik wakker wordt. Waarschijnlijk is dat niet zo ver na 6 uur.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:03 schreef Sarabi het volgende:
Gaan jullie morgenvroeg opstaan voor de kwalificatie?
Wij dit jaar niet. Zondag wel voor de race.
Ik wil wel, maar ook weer kans dat het gezeik oplevert..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moeten of willen?
Klinkt als goede dingen
Post je een foto als die hoed ad is? Ik ben nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |