Ik klaag zeker nietquote:Op zondag 9 maart 2025 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed
Al heb jij een betere reden dan dat ik had vrijdag
Wel fijn dat je nu een tuin hebt waar je je goed voelt en in kunt genietenquote:
Echt!quote:Op zondag 9 maart 2025 21:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wel fijn dat je nu een tuin hebt waar je je goed voelt en in kunt genieten![]()
Dat moet een fijn gevoel zijn nu dan Donna. Misschien was of ben je daarom zo vermoeid.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Echt!
Ik merk nu pas hoe kut ik me al die tijd gevoeld heb in dat andere huis. En besef me dus ook elke dag hoe fijn het nu is.
Ja dat zit er heel dik in. Het gaat wel beter, het weer helpt ook mee!quote:Op maandag 10 maart 2025 05:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet een fijn gevoel zijn nu dan Donna. Misschien was of ben je daarom zo vermoeid.
Je komt nu tot rust.
Zo ontzettend rot. Is er wel uitzicht op verbetering of nog niks?quote:Op maandag 10 maart 2025 08:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat fijn
Hier voelt het helaas nog steeds niet fijn om in de tuin bezig te zijn.
Helaas nog geen nieuwsquote:Op maandag 10 maart 2025 11:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Zo ontzettend rot. Is er wel uitzicht op verbetering of nog niks?
We hopen hier met jullie mee!quote:Op maandag 10 maart 2025 20:10 schreef Sarabi het volgende:
We blijven hopen dat het ooit beter wordt.
Net voor het eerst in maanden weer even gehaakt. Het wilde helaas niet zo lukken. Ik heb een pleister op mijn linker wijsvinger en dat helpt niet echt mee.
Oh balen! Dat is echt de verkeerde vinger iddquote:Op maandag 10 maart 2025 20:10 schreef Sarabi het volgende:
We blijven hopen dat het ooit beter wordt.
Net voor het eerst in maanden weer even gehaakt. Het wilde helaas niet zo lukken. Ik heb een pleister op mijn linker wijsvinger en dat helpt niet echt mee.
Met de linkerhand hou je een gedeelte van het haakwerk vast en geleidt je ook de draad. Tenminste daar kwam ik nu achterquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
We hopen hier met jullie mee!
Nou ben ik geen haker… met je linkerhand heb je daar ook een haaknaald of alleen de draad?
Goed tijd voor jezelf nemenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Boeh wakker geworden met spanningshoofdpijn
Even alles gecanceld voor vandaag. Even heel rustig aandoen
En ik moest nu net 4 losse hoeken gaan maken dus ook nog extra prieglwerk. Ik denk dat ik echt even moet wachten tot de pleister er af kan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh balen! Dat is echt de verkeerde vinger idd
Ohhhh super leuk weer!!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:24 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag en morgen wordt trouwens ons nieuwste bier afgevuld
Zin om weer te gaan bezorgen en op festivals te staan.
Hahaha ja en de naald gaat over die vinger heen etc. Ik heb haakeeltplekken op mijn linker wijsvingerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met de linkerhand hou je een gedeelte van het haakwerk vast en geleidt je ook de draad. Tenminste daar kwam ik nu achternormaal denk je er niet bij na.
[..]
Goed tijd voor jezelf nemen
[..]
En ik moest nu net 4 losse hoeken gaan maken dus ook nog extra prieglwerk. Ik denk dat ik echt even moet wachten tot de pleister er af kan.
Klinkt goed!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:24 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag en morgen wordt trouwens ons nieuwste bier afgevuld
Zin om weer te gaan bezorgen en op festivals te staan.
Ooooooh tof!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:53 schreef Sarabi het volgende:
PINT magazine werd net bezorgd en ik sta groot op de cover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |