Oeps, dat gebeurd nog al eens dat ik het niet zie Thnx voor het openenquote:
Mwoah. Ga lekker vroeg naar bed elke dag en dit weer is wel echt heerlijk. Gisteren een hele lange wandeling gemaakt en zonet alweer. Met de meiden.quote:
Ja kan je het beste doen. Kan natuurlijk ook zijn dat je nu tot rust komt he, je hebt nogal wat voor je kiezen gekregen de laatste tijdquote:Op zondag 2 maart 2025 14:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Mwoah. Ga lekker vroeg naar bed elke dag en dit weer is wel echt heerlijk. Gisteren een hele lange wandeling gemaakt en zonet alweer. Met de meiden.
Straks nog even een speeltuintje denk ik.
Ja het valt me mee dat ik de monstergriep nog niet heb. In januari wel 2x beetje ziek geweest, maar lang niet zo erg als sommige anderen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan je het beste doen. Kan natuurlijk ook zijn dat je nu tot rust komt he, je hebt nogal wat voor je kiezen gekregen de laatste tijd
Wees blij, dat wil je ook echt nietquote:Op zondag 2 maart 2025 14:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja het valt me mee dat ik de monstergriep nog niet heb. In januari wel 2x beetje ziek geweest, maar lang niet zo erg als sommige anderen.
Zeker, je weerstand verslapt dan ook.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:25 schreef Donna het volgende:
Nee zeker niet, maar door alle laatste maanden had het zomaar gekund.
Veel mensen zijn inderdaad lang ziek van wat er nu rond gaat. Ik heb het niet erg gehad gelukkig en nu weer hersteld voel ik.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja het valt me mee dat ik de monstergriep nog niet heb. In januari wel 2x beetje ziek geweest, maar lang niet zo erg als sommige anderen.
Hopelijk gaat alles goed met haarquote:Op zondag 2 maart 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt had ook al rond gekeken maar 27 feb had ze voor het laatst gepost
Ja dat hoop ik ook het is altijd naar als ze zich niet laat zien.quote:
Hoop ik ook, dat het alleen even een fok-break is.quote:
Geen excuses nodig natuurlijk!! Fijn om te horen, was het leuk in Berlijn?quote:Op maandag 3 maart 2025 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh sorry!!!!
Alles goed!
Zit nu in de trein terug van Berlijn. Met mijn bestie weggeweest. Vergeten te vermelden hier en daar. Excuus
ppffff Childquote:Op maandag 3 maart 2025 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh sorry!!!!
Alles goed!
Zit nu in de trein terug van Berlijn. Met mijn bestie weggeweest. Vergeten te vermelden hier en daar. Excuus
Geen reden om sorry te zeggenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh sorry!!!!
Alles goed!
Wat fijn dat je zo genoten hebt Child, dat had je ook wel even nodigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Ben erg moe vandaag, ook niet gek met een reis van tien uur
De vakantie was perfectWe hebben alles gezien wat we wilden zien. We hebben het gezellig gehad. Het was echt super fijn en voor mij heel bijzonder
Inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat fijn dat je zo genoten hebt Child, dat had je ook wel even nodig
EN zo is het, je voelt je zelfquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inderdaad
En nu rustig bijkomen
Je hoeft ook niet altijd sociaal te doenquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh... het lukt me niet echt om actief te zijn op fok en überhaupt sociaal. Gesloopt van alles even
Klinkt wel gezellig!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:19 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag uit wezen lunchen met ons mam (nog voor haar verjaardag). En morgen ga ik op dezelfde plek in de avond eten met mijn nichtjeze kennen me ondertussen wel bij naam.
Zekerquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt wel gezellig!
Beetje een goede plek hoop ik dan
Wat een drukte deze dagen CotSquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag naar de psychiater en dan het huis eens goed klaar maken voor een logé morgen. Even alles opruimen en perfect maken. Wasje draaien... Even allemaal moet-dingen
Jaaaaa 19 graden beloofdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:00 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx![]()
Het beloofd weer een mooie dat te worden als ik naar buiten kijk
O echt, dat wordt echt een lente dagje dusquote:
Yesquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat wordt echt een lente dagje dus
Deze temps zijn nog wel lekker. Heb gisteren ook heel even buiten gezeten.quote:
Ik heb een half boek uitgelezen op het balkon. Zonder wind en in de zon was het gewoon warmquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze temps zijn nog wel lekker. Heb gisteren ook heel even buiten gezeten.
O dan heb je wel lang buiten gezetenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een half boek uitgelezen op het balkon. Zonder wind en in de zon was het gewoon warm
Morgen, Dolly Dot!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:00 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx![]()
Het beloofd weer een mooie dat te worden als ik naar buiten kijk
Dolly Dot zegt hij zomaar tegen mijquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Morgen, Dolly Dot!
Heel mooie dag, wordt een lekker wandelingetje na lunch. Ga ook weer wat crea doen, heb een patroon van een cowboy 🤠 hoed gekocht en ga dat eens proberen.
Yeeeehaaa!
Ik vond het ook te warmquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je wel lang buiten gezeten
Ik was na een half uurtje al weer binnen, vind het al snel te warm om in de zon te zitten
Ik zit voor het glas en dat weerkaatst dan
+ ik had een zwarte broek en shirt aan, dat brand zo lekker
Stoer!!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Morgen, Dolly Dot!
Heel mooie dag, wordt een lekker wandelingetje na lunch. Ga ook weer wat crea doen, heb een patroon van een cowboy 🤠 hoed gekocht en ga dat eens proberen.
Yeeeehaaa!
Jajaja dat moeten alle jonkies hier denk ik even googelenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dolly Dot zegt hij zomaar tegen mij![]()
Wat leuk, een hoed maken. Ben benieuwd
Dat denk ik ook wel, dat is a long long time agoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jajaja dat moeten alle jonkies hier denk ik even googelen![]()
Ik ben ook benieuwdGa deze eerst eens klassiek in bruin tinten maken met een zwarte band eromheen
Hehehehe mijn langste haar zit niet op mijn hoofdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, dat is a long long time ago
Ik hou der wel van van die hoeden, vooral als een man dan lang haar heeft en dat onder die hoed uit komt
Sexy hoor
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hehehehe mijn langste haar zit niet op mijn hoofd![]()
Weet ook niet of ik het regelmatig zal dragen, maar wie weet ..
Stikken met de hand en verschillende priemen met meerdere tanden om de gaatjes te maken. Die hamer je eerst door het leer en dan is er een speciale techniek om het stevig te stikken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is in ieder geval leuk om te maken lijkt mij
Heb je dan een speciale machine om door dat leer heen te stikken?
Best wel heel veel en intensief werk al met al dusquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
Stikken met de hand en verschillende priemen met meerdere tanden om de gaatjes te maken. Die hamer je eerst door het leer en dan is er een speciale techniek om het stevig te stikken.
Er zijn wel machines voor, maar geen idee wat die kosten en daarvoor doe ik het niet genoeg
Ja, dus lekker veel crea tijd per projectquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Best wel heel veel en intensief werk al met al dus
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, dus lekker veel crea tijd per projectIk gebruik ook naturel leer dat ik ook nog zelf verf.
Jonkies? Die zijn hier niet joh.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jajaja dat moeten alle jonkies hier denk ik even googelen![]()
Ik ben ook benieuwdGa deze eerst eens klassiek in bruin tinten maken met een zwarte band eromheen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |