Oooooh leukquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:49 schreef Donna het volgende:
Ik heb ook 2 miniatuurtjes gekregen op m'n verjaardag!
Zulke?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:49 schreef Donna het volgende:
Ik heb ook 2 miniatuurtjes gekregen op m'n verjaardag!
Ghahaha nee. Dat is m'n broer z'n afdeling.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zulke?
https://www.warhammer.com(...)eb351c7c167a6b669e23
Snoepwinkeltje en de dierenwinkel, beide van Action.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh leukWelke?
En nu alles laten vallen en gaan friemelen dus
Leukquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Snoepwinkeltje en de dierenwinkel, beide van Action.
Ow wat vervelend...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:05 schreef Donna het volgende:
Maar ben steeds 's avonds zo moe joh. Helemaal geen fut meer om te knutselen.
Dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:05 schreef Donna het volgende:
O enig idee hoe dat komt?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:05 schreef Donna het volgende:
Ik slaap niet zo heel best, maar weet eigenlijk niet hoe dat komt. Maar goed, het is wat het is.quote:
Goedemorgen en welterusten nog even!quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:50 schreef RedShoe het volgende:
Ik ga nog maar even slapen. Ik voel me zo moe als een hond..
O dat is wel herkenbaar, hier ook een slechte slaperquote:Op woensdag 26 februari 2025 07:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik slaap niet zo heel best, maar weet eigenlijk niet hoe dat komt. Maar goed, het is wat het is.
Dank je.quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Goedemorgen en welterusten nog even!
Haha was ik ook altijd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:36 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Slapen is het enige waar ik goed in ben
Hey, dat klinkt óók bekend!quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik slaap niet zo heel best, maar weet eigenlijk niet hoe dat komt. Maar goed, het is wat het is.
Lucky youquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:36 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Jij ook al een slechte slapert?quote:
Yup.quote:
Balen.quote:
Hier nog zo eenquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:36 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik wacht nog op uitslagen van bloed.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Dadelijk bloedprikken en dan de hele dag puzzelen. Wil hem graag afkrijgen voor vakantie en vast de randjes uitzoeken van de volgendeWordt leuk, eens zien of ik dat red (verwacht het eigenlijk niet)
Ik sliep altijd prima, maar de laatste weken. Blegh.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Balen.
ZIjn echt veel mensen die slecht slapen.
Ja is niet leuk als je ineens niet meer slapen kanquote:Op donderdag 27 februari 2025 09:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik sliep altijd prima, maar de laatste weken. Blegh.
Nouja, tis niet anders.
Het forum is echt echt traag trouwens, super vervelend.
Ja dat is niet te doen, had ik laatst toen hij een hele dag down was, vlak daarvoor was het niet te doen om mod werk te doen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:48 schreef Donna het volgende:
Ja hopelijk snel een permanente oplossing. Moest vanochtend even wat mod dingetjes doen. Was bijna een uur werk met dit tempo haha!
Dat heb je dan mooi meegenomen Child, ieder nadeeb heeft zijn voordeel zegt menquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat slechte slapen had ik ook, tot ik er een andere antipsychoticum bij kreeg. Haat het spul, maar slaap er goed op
Morguh Nixxxquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:40 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!
Vanavond lekker volleyballen, en qua creativiteit.. Ik ga denk ik een heel aparte sling tas maken waar ik al een patroon van heb gekocht toen het met 50% korting was.. heb het merendeel van de benodigdheden, alleen een rits denk ik nog nodig…
Goed van hem zeg!quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nixxx
Dat deed mijn vader ook altijd volleyballen tot zijn 90ste
Ja tot zijn 94ste ging hij nog naar krachtraining. Eigenlijk tot aan zijn dood gesport.quote:
Ja klopt had ook al rond gekeken maar 27 feb had ze voor het laatst gepostquote:
Morguh Nixxx, zere spiertjesquote:Op zondag 2 maart 2025 10:21 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen! Gisteren CrossFit bootcamp gedaan…dat voel ik nu wel.
Voel je je al wat minder moe Donna?quote:
Ja! Borstspieren en nu allebei mijn bilspieren, had al beetje last van linker bil door hardlopenquote:
Lekker dan, forceer het allemaal maar niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja! Borstspieren en nu allebei mijn bilspieren, had al beetje last van linker bil door hardlopen
Ja mamquote:Op zondag 2 maart 2025 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, forceer het allemaal maar niet.
quote:
En nog drie kleinkinderen ookquote:Op zondag 2 maart 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]Oke heb er een kind bij zo maar uit het niets
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |