O het gaat dus als ik het goed begrijp nooit over?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoort bij de ziekte...
En tja... soms gaan dingen zo
Zeker als ik slecht slaap of te druk heb of dingen anders dan anders gaan gaat het mis
Morguhquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:57 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Tijd voor weer een dagje Efteling.
Het is een chronische ziekte, helaasquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het gaat dus als ik het goed begrijp nooit over?
Maar je hebt het wel redelijk onder controle door medicatie
Goed op jezelf passen en zorgen dat je het niet te druk hebt.
Veel plezier! Vries niet vast in de attractiesquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:57 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Tijd voor weer een dagje Efteling.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is een chronische ziekte, helaas
Doe mijn best
Ga eind februari op vakantiequote:
Te veel prikkels?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ga eind februari op vakantie
Daarna is het waarschijnlijk weer helemaal mis
Alleen wil ook leven
Zekerquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Veel plezier! Vries niet vast in de attracties
Kan mij niet meer herinneren wanneer ik daar voor het laatst geweest ben.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker
Vandaag zal vooral lekker wandelen zijn daar en tussendoor iets lekkers eten.
[..]
Thanks!
Dat idd, uit mijn ritme ook, sociaal zijn vier dagen lang... Het is veel. Alleen ben al tien jaar niet op vakantie geweest en wil gewoon weer een keertjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te veel prikkels?
Waar ga je naar toe?
Belangrijk detail hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker
Vandaag zal vooral lekker wandelen zijn daar en tussendoor iets lekkers eten.
[..]
Thanks!
Heel duur idd. Ben er als tiener geweest en daarna nooit meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij niet meer herinneren wanneer ik daar voor het laatst geweest ben.
Wilde er een keer met de kleinkids naar toe, maar is mij veel te duur
Ik ben er nooit geweest... Geen flauw ideequote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, in de trein kan je mooi een koptelefoon op doen met een luisterboek op je orenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat idd, uit mijn ritme ook, sociaal zijn vier dagen lang... Het is veel. Alleen ben al tien jaar niet op vakantie geweest en wil gewoon weer een keertje
Weekendje Berlijn (vrijdag trein heen en maandag trein terug)
Dat er nog steeds zoveel gezinnen naar toe kunnen hequote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Heel duur idd. Ben er als tiener geweest en daarna nooit meer.
Neh, dat is niet leuk naar mijn bestiequote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, in de trein kan je mooi een koptelefoon op doen met een luisterboek op je oren
Ik verwacht dat AH volgende maand weer een spaaractie heeft, dan is het wel iets goedkoper.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je gaat met iemand, ja dan is het zeker niet leukquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neh, dat is niet leuk naar mijn bestie
Ik heb puzzelboekjes gekocht voor ons, kleine spelletjes neem ik mee, dwarsliggers voor ons beiden mee. Ga me niet afsluiten met een koptelefoon. We gaan echt niet al die uren praten, maar ik wil welkom zijn voor een gesprek
Ja keuzes denk ik en misschien wonen ze dichterbij. Het is wel altijd druk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat er nog steeds zoveel gezinnen naar toe kunnen he
Je zou maar drie of 4 kids hebben
Ook met die spaaractie is het best nog prijzig.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik verwacht dat AH volgende maand weer een spaaractie heeft, dan is het wel iets goedkoper.
En wij hebben nu een abonnement, dus dan ga je ook sneller.
Jaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je gaat met iemand, ja dan is het zeker niet leuk
Ja en het uit eten gaan ook. Het is ook allemaal niet meer te betalen tegenworden. EEn kopje koffie ergens drinken is al een kaptiaalquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja keuzes denk ik en misschien wonen ze dichterbij. Het is wel altijd druk.
Bioscoop bezoek onder jongeren en gezinnen is wel erg afgenomen las ik vanochtend. Is ook super duur geworden.
De bioscoop is ook gewoon geen leuk uitje meer met die prijzen. Ging vroeger graag, had zelfs een abo op de Pathé, onbetaalbaar nu! Zeker nu je alles ook vrij snel kan streamenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja keuzes denk ik en misschien wonen ze dichterbij. Het is wel altijd druk.
Bioscoop bezoek onder jongeren en gezinnen is wel erg afgenomen las ik vanochtend. Is ook super duur geworden.
Oh shoot! En jullie houden zo van films...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk ook stoppen met het abbonement van Pathe. Het is toch best duur en nu is het parkeren ook opeens betaald geworden.
Gezelligquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:08 schreef Donna het volgende:
Weer een dagje opruimen etc. hier.
Heb een nieuwe JVH puzzel, dus die gaan we straks maken met z'n 3tjes.
Zijn je buik problemen al wel opgehouden of iig verbeterd?quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shoot! En jullie houden zo van films...
Naja op de Pathé-site zijn ze best goedkoop als je even geduld hebt
En je kan dan in etappes kijken (een hele film in een keer zien vind ik nogal een ding, liever over een paar dagen uitgesmeerd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik etappes kijken vind ik ook heerlijk, helaas vindt mijn man dat minder leuk
quote:Op zondag 19 januari 2025 17:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
VerstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik etappes kijken vind ik ook heerlijk, helaas vindt mijn man dat minder leuk
Dat is lastiger aan samen kijken ja!
Nog een argument erbij voor mij als mensen zeuren dat ik een partner moet zoeken![]()
Ja gelukkig wel!quote:Op zondag 19 januari 2025 17:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zijn je buik problemen al wel opgehouden of iig verbeterd?
Fantastisch! Mogguh!quote:Op zondag 19 januari 2025 23:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel!
Ik had vanavond een etentje dus ben blij dat het weer goed is. Uiteraard niet te veel gegeten.
Fijn meid!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:25 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Hier ook geen blue monday.
veel plezier CotS!
Een mens moet wat. Van de hele dag series kijken wordt een mens ook depressief. Soms voor een dagdeel lekker... maar verder... neequote:Op donderdag 23 januari 2025 09:26 schreef nixxx het volgende:
Mogguh, goed om te zien dat je je lekker bezig houdt. Voel je je ook weer beter?
Jij bent ook lekker bezigquote:Gisteren ontwerpje gemaakt voor een simpele kaart portemonnee voor een collega en stukken uitgesneden.. weer een beetje creatief
Als ik op straat ben, dan ben ik aan het hardlopen, dus nog soort van nuttigquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een mens moet wat. Van de hele dag series kijken wordt een mens ook depressief. Soms voor een dagdeel lekker... maar verder... nee
Ja het gaat weer
Ben alleen nog erg moe ervan. Dat trekt wel weer bij.
Dank je wel voor het vragen
[..]
Jij bent ook lekker bezig
Volgens mij weet jij jezelf ook wel van de straat te houden
Druk. Bijna klaar.quote:
Ja zit even minder in mijn vel. Fok was even teveel moeitequote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Hoi hoi, wat een rust hier, waar is Child, die post normaal wel iedere dag iets?
Ach lieverd toch. Doe maar kalm aanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zit even minder in mijn vel. Fok was even teveel moeite
Volgens mij lukt Fok nu weer
Komt wel weer goedquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach lieverd toch. Doe maar kalm aan
Je voelt zelf wat het beste voor je isquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt wel weer goed
Even met een pen door mijn agenda gegaan en zoveel mogelijk vrije tijd naast mijn clubje en begeleiders
Morgen en maandag sowieso vrij!
En daarna woensdag weer vrij
Fijn van het langer slapen.. balen van het hoesten. Sterktequote:Op zondag 26 januari 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx
Zo vanancht weer eens tot 3.30 geslapen lekker hoor. De afgelopen twee nachten hiervoor al heel vroeg wakker een keer om 0,30 en een keer om 1.45 uur Flink aan het rochelen en hoesten, zit er diep
Op een gegeven moment gaat alles zeer doen
De wereld buiten bed mis je niet veel aan hoorquote:Op zondag 26 januari 2025 10:08 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Geen zin om uit bed te komen
Das ook waarquote:Op zondag 26 januari 2025 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De wereld buiten bed mis je niet veel aan hoor
Vandaag iig
Dat begrijp ik welquote:Op zondag 26 januari 2025 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Das ook waar
Toch maar uit bed gekomen. Wel flink spierpijn van het bierfestival gisteren. Niet meer gewendt om zo lang op 1 plek te staan.
Mogguh Dotje.. 3:30 is ook niks.. maar beter dan 00:30quote:Op zondag 26 januari 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx
Zo vanancht weer eens tot 3.30 geslapen lekker hoor. De afgelopen twee nachten hiervoor al heel vroeg wakker een keer om 0,30 en een keer om 1.45 uur Flink aan het rochelen en hoesten, zit er diep
Op een gegeven moment gaat alles zeer doen
ZO wat super sportief zegquote:Op zondag 26 januari 2025 11:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh Dotje.. 3:30 is ook niks.. maar beter dan 00:30![]()
Ik heb mijn sport er weer opzitten voor vandaag. 6,5 kmvolgens mij begin ik in de beste vorm van mijn leven te raken
![]()
![]()
A gossie tochquote:Op zondag 26 januari 2025 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buh, het is die tijd van de maand dat ik zwarte vlekken zie van de buikpijn en rugpijn en beenpijn en letterlijk zit te huilen ervan
ULCH... soms is vrouw zijn stom
Sterkte! Dat is ook stomquote:Op zondag 26 januari 2025 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buh, het is die tijd van de maand dat ik zwarte vlekken zie van de buikpijn en rugpijn en beenpijn en letterlijk zit te huilen ervan
ULCH... soms is vrouw zijn stom
ik heb naar buiten gekekenquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:32 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Hier begint de dag ook met boodschappen.
Veel regen bij jullie?quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ik heb naar buiten gekeken
ik heb in mijn vriezer gekeken
ik ga morgen na schilderen naar de winkel
Hier ook viezig weer helaas. Moet vandaag eigenlijk even naar de stad. Heb bij Jysk een leuke kapstok en schoenenbankje gezien.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:25 schreef Donna het volgende:
Wie komt even een Barbie ontploffing opruimen hier?
De meiden hebben mooi gespeeld voor schooltijd haha.
Welterusten Donnaquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, wat een rust heerst hier toch de laatste tijd.
Iedereen druk met zijn eigen ding
Beter toch, dat is altijd beterquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd
Zelf ook minder tijd voor Fok merk ik. Weet mezelf beter bezig te houden op het moment
Ja... Vanaf volgende week ook weer sporten na jaren. Twee clubjes, mijn begeleiders, psycholoog... en verder veel knutselenquote:
Morgen!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, wat een rust heerst hier toch de laatste tijd.
Iedereen druk met zijn eigen ding
Super goed!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd
Zelf ook minder tijd voor Fok merk ik. Weet mezelf beter bezig te houden op het moment
Klinkt allemaal ook erg goed!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:17 schreef Donna het volgende:
Ik ben hier ook minder. Nouja, op Fok! zit ik vooral de wacht te houden als mod in bepaalde topics op SHO haha. Daar ben ik nog best wel druk mee.
Verder probeer ik vooral 's avonds mijn tijd echt bewust te besteden. Dus minder op de telefoon en even bewust serie kijken of crea bezig zijn.
Ja, echt zitten janken.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:33 schreef Donna het volgende:
Hebben jullie gisteren het Afscheid van Eva gezien? De extra uitzending van Over mijn Lijk?
Beter toch 😉quote:Op maandag 10 februari 2025 09:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Morgen!
Ja, werken, hardlopen.. houdt je bezig.
Doe ik ook nog tussen door BB Gc en rls zijn ook druk.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:17 schreef Donna het volgende:
Ik ben hier ook minder. Nouja, op Fok! zit ik vooral de wacht te houden als mod in bepaalde topics op SHO haha. Daar ben ik nog best wel druk mee.
Verder probeer ik vooral 's avonds mijn tijd echt bewust te besteden. Dus minder op de telefoon en even bewust serie kijken of crea bezig zijn.
Hm... dan maar een creatieve rep verzinnenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doenik ook nog tussen door BB Gc en rls zijn ook druk.
Hier is weinig loswerk
Jullie zijn gewoon heel liefquote:Op maandag 10 februari 2025 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... dan maar een creatieve rep verzinnen
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zag je reactie in het andere topic niet als aanval hoorall good
Hier ook steeds zo. Dan zegt CotS dat er veel sneeuw ligt en m'n collega's in Leeuwarden en Drachten zeggen dat ook en ik zit meer naar onderen in Friesland en dan ligt er weer amper wat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:49 schreef Sarabi het volgende:
Zoals zo vaak is er hier helemaal niets gevallen
Haha nee geen sorry hoor, lekker vertellen. Maar het is de laatste tijd wel vaak net om mij heen, helaas!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry @:Donna
Ik wilde je niet de ogen uitsteken
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nee geen sorry hoor, lekker vertellen. Maar het is de laatste tijd wel vaak net om mij heen, helaas!
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben het concept winter zo zat... wil lekker zonnetje en T-shirt en op mijn balkon zitten
Niet met dekentjes en donker...
Februari is altijd mijn minst favoriete maand
Toch wel genieten van een stukje winterquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sneeuw
Lekker bij het raam zitten kijken. Beetje lui, maar zo mooi. Moet maar een keer kunnen
Sorry... de Jumbo is uit mijn routequote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:53 schreef Sarabi het volgende:
Hebben er nog mensen boodschappenzegels van de Jumbo over?
Wil je mij Jumbo boodschappenzegels geven via deze link?
https://www.jumbo.com/zeg(...)45-9310-02443fc41f7c
Over een week heb ik veel AH Eftelingzegels om terug te geven
Ik zit nu heerlijk bij het raam naar de sneeuw te kijken, maar wilde naar de gymquote:Op woensdag 12 februari 2025 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Toch wel genieten van een stukje winter
He bah wat vervelend allemaalquote:Op donderdag 13 februari 2025 08:16 schreef nixxx het volgende:
Dagje thuis werken, heb een hoestje dat ik niet met collega’s wil delen, de kleinste met griep die misschien nog een keer naar de huisarts moet en de grootste die gisteren zijn voet bezeerd heeft met gym die ook misschien naar huisarts moet, gisteren kon hij er niet op staan maar vandaag doet het heel veel minder pijn en kan hij wel lopen
En zo komt het allemaal tegelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:16 schreef nixxx het volgende:
Dagje thuis werken, heb een hoestje dat ik niet met collega’s wil delen, de kleinste met griep die misschien nog een keer naar de huisarts moet en de grootste die gisteren zijn voet bezeerd heeft met gym die ook misschien naar huisarts moet, gisteren kon hij er niet op staan maar vandaag doet het heel veel minder pijn en kan hij wel lopen
Gaat ze vast lekker vinden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:23 schreef nixxx het volgende:
Fijne Valentijnsdag dames![]()
Ligt een mooi chocolade hart op mijn kleine meid te wachten
Ik doe niet aan liefde, overrated gedoequote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat ze vast lekker vinden.
Ik doe nooit aan valentijne, commercieël gedoe
Daar ben ik het dan niet meer eensquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe niet aan liefde, overrated gedoe
Hahaha, ik ben gewoon gelukkig met mezelf zonder partnerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan niet meer eens![]()
Hoe is het nu met je?
O lekker een weekendje weg, en fijn te lezen dat het iets beter met je gaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben gewoon gelukkig met mezelf zonder partner
Wel wat beter. Lekker gesport, een weekje vakantie gehad. Bijna weekend Berlijn met mijn beste vriendin. Dus tja
En met jou dan?
Iets is inderdaad het juiste woord. Ik doe mijn best om zoveel mogelijk goede dingen voor mezelf te doen. En dat helpt welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker een weekendje weg, en fijn te lezen dat het iets beter met je gaat.
Hier hobbelt alles gewoon door. Drukke werk week gehad
Vandaag kleindochter jarig, viert het morgen. Ze wordt alweer 3
Daar mag je zeker je handen bij dicht knijpen dat je zulke fijne mensen om je heen hebt, dat heeft niet iedereen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iets is inderdaad het juiste woord. Ik doe mijn best om zoveel mogelijk goede dingen voor mezelf te doen. En dat helpt welen ik heb hele lieve vrienden en goede hulpverlening
Gefeliciteerd met je kleindochtertje! En veel plezier met vieren
Niet te druk hoop ik? Goed voor jezelf zorgen jij!
Daar ben ik me heel erg van bewust iddquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar mag je zeker je handen bij dicht knijpen dat je zulke fijne mensen om je heen hebt, dat heeft niet iedereen.
En daarna was Fok! offline haha.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo!
Vandaag een leuke dag: Haakclubje, daarna boodschappen (dat moet gewoon even) en dan videobellen met een vriendin
Meer dan genoeg te doen dus
Hadden we onverwachts een dag vrij Donnaquote:
Je bedoelt van die speldjes?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:59 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind het overdreven om er een heel nieuw topic voor aan te maken dus stel ik de vraag hier
Ik begin ondertussen een aardige verzameling pins van de Efteling te hebben maar ze liggen nu allemaal los in een kast. Weet iemand een leuke (eventueel) creatieve oplossing om ze te verzamelen.
Ik heb geen idee, ik ken ze nietquote:Op zondag 16 februari 2025 21:59 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind het overdreven om er een heel nieuw topic voor aan te maken dus stel ik de vraag hier
Ik begin ondertussen een aardige verzameling pins van de Efteling te hebben maar ze liggen nu allemaal los in een kast. Weet iemand een leuke (eventueel) creatieve oplossing om ze te verzamelen.
Bedankt voor de suggesties! Ik ga er eens overnadenkenquote:Op zondag 16 februari 2025 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bedoelt van die speldjes?
Uhm... op een prikbord
Of een speciale eftelingtas maken waar ze op gaan (geen flauw idee hoe groot en zo)
Dartbordjes om ze op thema op te prikken met favoriet in de bullseye
Brede lindjes om ze op te doen als een soort vliegen gordijn (maar ivm veiligheid bij een muur en niet een opening
Eigenlijk een beetje cliché vrees ik... maar ja
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:29 schreef Cygne het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben zo gaar. Zorgafspraken voor beide kinderen, gedoe op school, gedoe met mijn wmo-indicatie. Overal moet wat mee. Wil gewoon cocoonen.
Een grote zonnehoed waar je ze allemaal in kunt prikken?quote:Op maandag 17 februari 2025 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggesties! Ik ga er eens overnadenken
Fijne dag!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe dag met nieuwe kansen
Zo eerst een haakclub en daarna huishouden en daarna mag ik schilderen
Sterktequote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:29 schreef Cygne het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben zo gaar. Zorgafspraken voor beide kinderen, gedoe op school, gedoe met mijn wmo-indicatie. Overal moet wat mee. Wil gewoon cocoonen.
Oe ook een leuk idee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een grote zonnehoed waar je ze allemaal in kunt prikken?![]()
Goedemorgen dames!
Crea! Leukquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:58 schreef Morgane89 het volgende:
@:Sarabi
Mijn moeder heeft vroeger zoiets voor me gemaakt voor mijn Vierdaagsemedailles:
[ afbeelding ]
Het was geen echt kussen, maar een plank met kussenvulling erbovenop en dan stof eromheen. Daar is vast wel iets van te maken in Eftelingstijl.
Ja. En dan heb ik nog geluk met onderdelen en het repareren waardoor ik rond de ¤750 uit kom.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. En dan heb ik nog geluk met onderdelen en het repareren waardoor ik rond de ¤750 uit kom.
Anders was het het dubbele geweest.
Met dat laatste ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:23 schreef Donna het volgende:
Tja.
¤120 verjaardagsboodschappen. Een halve dag taarten bakken, voor de hele familie naar de snacktent en dan ook nog de auto laten repareren voor een godsvermogen.
Ik moet maar wat leuks voor mezelf kopen.
Oef, boel geldquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. En dan heb ik nog geluk met onderdelen en het repareren waardoor ik rond de ¤750 uit kom.
Anders was het het dubbele geweest.
Hey Child, ik lees je ook elders en heb grenzeloos respect voor jequote:Op woensdag 19 februari 2025 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed gesprek gehad. Goede gymsessie gehad. Ben nu moe, doch voldaan. Om 14.00 moet ik van mezelf in mijn hobbykamer bezig
Wat lief... je maakt me verlegen. Dank je welquote:Op donderdag 20 februari 2025 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child, ik lees je ook elders en heb grenzeloos respect voor je
Jammer dat de sfeer zo slecht isquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben thuis
Godzijdank twee weken geen schilderclub. Ben die slechte sfeer zo zo zo zat dat ik eigenlijk wil stoppen... Alleen wil geen mensen teleurstellenof dat mensen zich zorgen gaan maken oid... Alleen er hangt zo'n negatieve sfeer. Trek het niet. Wil een extra vrije dag... dus misschien moet ik gewoon ermee stoppen. Alleen dan wordt mijn moeder niet blij en denkt ze dat ik niet genoeg mijn best doen
Wie zou je teleurstellen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben thuis
Godzijdank twee weken geen schilderclub. Ben die slechte sfeer zo zo zo zat dat ik eigenlijk wil stoppen... Alleen wil geen mensen teleurstellenof dat mensen zich zorgen gaan maken oid... Alleen er hangt zo'n negatieve sfeer. Trek het niet. Wil een extra vrije dag... dus misschien moet ik gewoon ermee stoppen. Alleen dan wordt mijn moeder niet blij en denkt ze dat ik niet genoeg mijn best doen
Ze wil het beste voor me en dat ik dingen onderneem. Alleen dit maakt me echt ongelukkigquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jammer dat de sfeer zo slecht is![]()
Je moet keuzes maken die het beste voor jou zijn. En als je moeder echt zo denkt zegt dat meer over haar dan over jou.
Moeder. Begeleiding. Mensen van de club. Iedereen denk ikquote:
Uit je eerdere verhalen haal ik dat je moeder niet altijd een kloppend beeld van de realiteit heeft, die geeft misschien wel wat tegengas, maar daar zou ik proberen niet al te zwaar aan te tillen. Begeleiding heeft als het goed is jouw gezondheid voorop staan, dus als jij aangeeft dat je het echt geprobeerd hebt (en dat heb je!) en dat het in praktijk niet de uitlaatklep is die het had moeten zijn, dan zullen ze daar echt niet teleurgesteld over zijn. Denk eerder zelfs tegenovergesteld, omdat je voor jezelf kiest.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze wil het beste voor me en dat ik dingen onderneem. Alleen dit maakt me echt ongelukkig
Heb genoeg aan mijn hoofd...
Denk dat ik ga kappen
[..]
Moeder. Begeleiding. Mensen van de club. Iedereen denk ik
Ja... je hebt gelijk. Het is gewoon niet leuk meer. En de mensen waar ik graag mee omging zijn allemaal weggegaan ivm de sfeer.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uit je eerdere verhalen haal ik dat je moeder niet altijd een kloppend beeld van de realiteit heeft, die geeft misschien wel wat tegengas, maar daar zou ik proberen niet al te zwaar aan te tillen. Begeleiding heeft als het goed is jouw gezondheid voorop staan, dus als jij aangeeft dat je het echt geprobeerd hebt (en dat heb je!) en dat het in praktijk niet de uitlaatklep is die het had moeten zijn, dan zullen ze daar echt niet teleurgesteld over zijn. Denk eerder zelfs tegenovergesteld, omdat je voor jezelf kiest.
En mensen van de club zou ik me helemaal niet druk om maken, zij zijn immers onderdeel van waarom de sfeer zo slecht is. Betekent ook niet dat je lui waar je wel leuk mee om kan gaan nooit meer zou kunnen contacten ofzo.
Ik ben vlakbij je! Volgens mij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat lief... je maakt me verlegen. Dank je wel
Dat is inderdaad dichtbijquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa was UMCG met m'n schoonmoeder.
Dacht al wat een gezwaai hierquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:47 schreef Donna het volgende:
Ahhhh. Ik heb even gezwaaid, denk CotS woont hier ergens.
Dacht dat bier overdatum kan raken! Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:17 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gisteren tijdens een bijeenkomst van het thuisbrouwersgenootschap 3 oude bieren geproefd. Ze waren tussen de 8 en 15 jaar oud. Bijzonder om te proeven hoe ze veranderd zijn. Een paar gingen meer richting sherry.
Officieel staat er wel een tht op maar dat gaat er meer om dat het tot dan nog smaakt zoals de brouwer bedoelt heeft. Daarna kan de smaak gaan veranderen, en soms is dat positief en soms is dat negatief. En ook nog eens heel persoonlijk of je hem daarna juist lekkerder of minder lekker vindt. Maar ziek wordt je er in ieder geval niet van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht dat bier overdatum kan raken! Weer wat geleerd
Oooooh zit het zo! Ik heb wel eens een verjaardag gevierd (toen ik jong en student was en dacht veel vrienden te hebben). Toen dacht ik dat tien kratjes bier genoeg was (not) en toen heb ik nog twee kratjes van het balkon kunnen trekken met Hertog Jan die een halfjaar over de datum was. Niemand ziek, iedereen tevreden. Dus was ik toch een minder slecht mens dan gedachtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Officieel staat er wel een tht op maar dat gaat er meer om dat het tot dan nog smaakt zoals de brouwer bedoelt heeft. Daarna kan de smaak gaan veranderen, en soms is dat positief en soms is dat negatief. En ook nog eens heel persoonlijk of je hem daarna juist lekkerder of minder lekker vindt. Maar ziek wordt je er in ieder geval niet van.
Klinkt cool!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:49 schreef drakin het volgende:
Deze week drakenogen op glas geschilderd, heb nog geen foto's gemaakt
Helemaal geen slecht persoon, je hebt het gewoon laten rijpen voor extra smaakquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh zit het zo! Ik heb wel eens een verjaardag gevierd (toen ik jong en student was en dacht veel vrienden te hebben). Toen dacht ik dat tien kratjes bier genoeg was (not) en toen heb ik nog twee kratjes van het balkon kunnen trekken met Hertog Jan die een halfjaar over de datum was. Niemand ziek, iedereen tevreden. Dus was ik toch een minder slecht mens dan gedacht
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Helemaal geen slecht persoon, je hebt het gewoon laten rijpen voor extra smaak
Tof dat je hen gevonden hebt danquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Net veelste veel geld uitgegeven voor een Efteling pinHij is al een tijd niet meer te koop dus nu wordt er 2e hands flink wat geld voor gevraagd. Maar heb al heel lang spijt dat ik hem niet gekocht heb toen ik de kans had dus ik zie het nu maar als verjaardagscadeau
Wel voor het eerst dat ik iets op Vinted koop, dus hopelijk gaat alles goed.
Nee, nog niet helemaalquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tof dat je hen gevonden hebt dan![]()
Weet je al hoe je de pinnen gaat bewaren?
Begrijp ik!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, nog niet helemaal![]()
Heb wel vandaag die vitrinekast opgeruimd dus deze kan daar nu nog gewoon bij de rest liggen.
Maar als het er meer worden moet ik echt iets gaan verzinnen. Denk misschien simpel een prikbord een leuke kleur verven ofzo.
Oja goed idee!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp ik!
Je kan ook linten spannen over het prikbord zodat je vakken krijgt waarop je de pinnen lan sorteren. Weet niet of ze sorteerbaar zijn btw
Er gaat een wereld voor me openquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja goed idee!
En ja zeker die gene die ik leuk vind zijn:
*jaar-pinnen
*winter-pinnen
*sprookjesbos-pinnen
Ik had er ook geen idee van tot een jaar geledenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open
Oooh gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:44 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag beetje omrommelen en vanavond taarten maken. Morgen 2x verjaarsdagsvisite!
quote:Op zondag 23 februari 2025 13:30 schreef Donna het volgende:
Dankjewel!
Nu even beentjes omhoog. De vaatwasser draait. M'n meiden zijn lekker aan het make-uppen.
Vanochtend schoonfamilie op bezoek gehad en straks komt m'n eigen familie! Hartstikke gezellig 🥰
Hierper de piep hoeraaaaaaaquote:
Gefeliciteerd jonge blom!quote:
Dan lekker aan de hobbyquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed gesprek gehad. Goede gymsessie gehad. Ben nu moe, doch voldaan. Om 14.00 moet ik van mezelf in mijn hobbykamer bezig
Dat was gisteren en braaf aan de miniatuur gegaanquote:
Oooooh leukquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:49 schreef Donna het volgende:
Ik heb ook 2 miniatuurtjes gekregen op m'n verjaardag!
Zulke?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:49 schreef Donna het volgende:
Ik heb ook 2 miniatuurtjes gekregen op m'n verjaardag!
Ghahaha nee. Dat is m'n broer z'n afdeling.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zulke?
https://www.warhammer.com(...)eb351c7c167a6b669e23
Snoepwinkeltje en de dierenwinkel, beide van Action.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh leukWelke?
En nu alles laten vallen en gaan friemelen dus
Leukquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Snoepwinkeltje en de dierenwinkel, beide van Action.
Ow wat vervelend...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:05 schreef Donna het volgende:
Maar ben steeds 's avonds zo moe joh. Helemaal geen fut meer om te knutselen.
Dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:05 schreef Donna het volgende:
O enig idee hoe dat komt?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:05 schreef Donna het volgende:
Ik slaap niet zo heel best, maar weet eigenlijk niet hoe dat komt. Maar goed, het is wat het is.quote:
Goedemorgen en welterusten nog even!quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:50 schreef RedShoe het volgende:
Ik ga nog maar even slapen. Ik voel me zo moe als een hond..
O dat is wel herkenbaar, hier ook een slechte slaperquote:Op woensdag 26 februari 2025 07:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik slaap niet zo heel best, maar weet eigenlijk niet hoe dat komt. Maar goed, het is wat het is.
Dank je.quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Goedemorgen en welterusten nog even!
Haha was ik ook altijd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:36 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Slapen is het enige waar ik goed in ben
Hey, dat klinkt óók bekend!quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik slaap niet zo heel best, maar weet eigenlijk niet hoe dat komt. Maar goed, het is wat het is.
Lucky youquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:36 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Jij ook al een slechte slapert?quote:
Yup.quote:
Balen.quote:
Hier nog zo eenquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:36 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik wacht nog op uitslagen van bloed.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Dadelijk bloedprikken en dan de hele dag puzzelen. Wil hem graag afkrijgen voor vakantie en vast de randjes uitzoeken van de volgendeWordt leuk, eens zien of ik dat red (verwacht het eigenlijk niet)
Ik sliep altijd prima, maar de laatste weken. Blegh.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Balen.
ZIjn echt veel mensen die slecht slapen.
Ja is niet leuk als je ineens niet meer slapen kanquote:Op donderdag 27 februari 2025 09:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik sliep altijd prima, maar de laatste weken. Blegh.
Nouja, tis niet anders.
Het forum is echt echt traag trouwens, super vervelend.
Ja dat is niet te doen, had ik laatst toen hij een hele dag down was, vlak daarvoor was het niet te doen om mod werk te doen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:48 schreef Donna het volgende:
Ja hopelijk snel een permanente oplossing. Moest vanochtend even wat mod dingetjes doen. Was bijna een uur werk met dit tempo haha!
Dat heb je dan mooi meegenomen Child, ieder nadeeb heeft zijn voordeel zegt menquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat slechte slapen had ik ook, tot ik er een andere antipsychoticum bij kreeg. Haat het spul, maar slaap er goed op
Morguh Nixxxquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:40 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!
Vanavond lekker volleyballen, en qua creativiteit.. Ik ga denk ik een heel aparte sling tas maken waar ik al een patroon van heb gekocht toen het met 50% korting was.. heb het merendeel van de benodigdheden, alleen een rits denk ik nog nodig…
Goed van hem zeg!quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nixxx
Dat deed mijn vader ook altijd volleyballen tot zijn 90ste
Ja tot zijn 94ste ging hij nog naar krachtraining. Eigenlijk tot aan zijn dood gesport.quote:
Ja klopt had ook al rond gekeken maar 27 feb had ze voor het laatst gepostquote:
Morguh Nixxx, zere spiertjesquote:Op zondag 2 maart 2025 10:21 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen! Gisteren CrossFit bootcamp gedaan…dat voel ik nu wel.
Voel je je al wat minder moe Donna?quote:
Ja! Borstspieren en nu allebei mijn bilspieren, had al beetje last van linker bil door hardlopenquote:
Lekker dan, forceer het allemaal maar niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja! Borstspieren en nu allebei mijn bilspieren, had al beetje last van linker bil door hardlopen
Ja mamquote:Op zondag 2 maart 2025 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, forceer het allemaal maar niet.
quote:
En nog drie kleinkinderen ookquote:Op zondag 2 maart 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]Oke heb er een kind bij zo maar uit het niets
![]()
![]()
OOk nog. In een keer een heel gezin er bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |