Een mens moet wat. Van de hele dag series kijken wordt een mens ook depressief. Soms voor een dagdeel lekker... maar verder... neequote:Op donderdag 23 januari 2025 09:26 schreef nixxx het volgende:
Mogguh, goed om te zien dat je je lekker bezig houdt. Voel je je ook weer beter?
Jij bent ook lekker bezigquote:Gisteren ontwerpje gemaakt voor een simpele kaart portemonnee voor een collega en stukken uitgesneden.. weer een beetje creatief
Als ik op straat ben, dan ben ik aan het hardlopen, dus nog soort van nuttigquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een mens moet wat. Van de hele dag series kijken wordt een mens ook depressief. Soms voor een dagdeel lekker... maar verder... nee
Ja het gaat weer
Ben alleen nog erg moe ervan. Dat trekt wel weer bij.
Dank je wel voor het vragen
[..]
Jij bent ook lekker bezig
Volgens mij weet jij jezelf ook wel van de straat te houden
Druk. Bijna klaar.quote:
Ja zit even minder in mijn vel. Fok was even teveel moeitequote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Hoi hoi, wat een rust hier, waar is Child, die post normaal wel iedere dag iets?
Ach lieverd toch. Doe maar kalm aanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zit even minder in mijn vel. Fok was even teveel moeite
Volgens mij lukt Fok nu weer
Komt wel weer goedquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach lieverd toch. Doe maar kalm aan
Je voelt zelf wat het beste voor je isquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt wel weer goed
Even met een pen door mijn agenda gegaan en zoveel mogelijk vrije tijd naast mijn clubje en begeleiders
Morgen en maandag sowieso vrij!
En daarna woensdag weer vrij
Fijn van het langer slapen.. balen van het hoesten. Sterktequote:Op zondag 26 januari 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx
Zo vanancht weer eens tot 3.30 geslapen lekker hoor. De afgelopen twee nachten hiervoor al heel vroeg wakker een keer om 0,30 en een keer om 1.45 uur Flink aan het rochelen en hoesten, zit er diep
Op een gegeven moment gaat alles zeer doen
De wereld buiten bed mis je niet veel aan hoorquote:Op zondag 26 januari 2025 10:08 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Geen zin om uit bed te komen
Das ook waarquote:Op zondag 26 januari 2025 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De wereld buiten bed mis je niet veel aan hoor
Vandaag iig
Dat begrijp ik welquote:Op zondag 26 januari 2025 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Das ook waar
Toch maar uit bed gekomen. Wel flink spierpijn van het bierfestival gisteren. Niet meer gewendt om zo lang op 1 plek te staan.
Mogguh Dotje.. 3:30 is ook niks.. maar beter dan 00:30quote:Op zondag 26 januari 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx
Zo vanancht weer eens tot 3.30 geslapen lekker hoor. De afgelopen twee nachten hiervoor al heel vroeg wakker een keer om 0,30 en een keer om 1.45 uur Flink aan het rochelen en hoesten, zit er diep
Op een gegeven moment gaat alles zeer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |