Welterusten Donnaquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, wat een rust heerst hier toch de laatste tijd.
Iedereen druk met zijn eigen ding
Beter toch, dat is altijd beterquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd
Zelf ook minder tijd voor Fok merk ik. Weet mezelf beter bezig te houden op het moment
Ja... Vanaf volgende week ook weer sporten na jaren. Twee clubjes, mijn begeleiders, psycholoog... en verder veel knutselenquote:
Morgen!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, wat een rust heerst hier toch de laatste tijd.
Iedereen druk met zijn eigen ding
Super goed!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd
Zelf ook minder tijd voor Fok merk ik. Weet mezelf beter bezig te houden op het moment
Klinkt allemaal ook erg goed!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:17 schreef Donna het volgende:
Ik ben hier ook minder. Nouja, op Fok! zit ik vooral de wacht te houden als mod in bepaalde topics op SHO haha. Daar ben ik nog best wel druk mee.
Verder probeer ik vooral 's avonds mijn tijd echt bewust te besteden. Dus minder op de telefoon en even bewust serie kijken of crea bezig zijn.
Ja, echt zitten janken.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:33 schreef Donna het volgende:
Hebben jullie gisteren het Afscheid van Eva gezien? De extra uitzending van Over mijn Lijk?
Beter toch 😉quote:Op maandag 10 februari 2025 09:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Morgen!
Ja, werken, hardlopen.. houdt je bezig.
Doe ik ook nog tussen door BB Gc en rls zijn ook druk.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:17 schreef Donna het volgende:
Ik ben hier ook minder. Nouja, op Fok! zit ik vooral de wacht te houden als mod in bepaalde topics op SHO haha. Daar ben ik nog best wel druk mee.
Verder probeer ik vooral 's avonds mijn tijd echt bewust te besteden. Dus minder op de telefoon en even bewust serie kijken of crea bezig zijn.
Hm... dan maar een creatieve rep verzinnenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doenik ook nog tussen door BB Gc en rls zijn ook druk.
Hier is weinig loswerk
Jullie zijn gewoon heel liefquote:Op maandag 10 februari 2025 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... dan maar een creatieve rep verzinnen
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zag je reactie in het andere topic niet als aanval hoorall good
Hier ook steeds zo. Dan zegt CotS dat er veel sneeuw ligt en m'n collega's in Leeuwarden en Drachten zeggen dat ook en ik zit meer naar onderen in Friesland en dan ligt er weer amper wat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:49 schreef Sarabi het volgende:
Zoals zo vaak is er hier helemaal niets gevallen
Haha nee geen sorry hoor, lekker vertellen. Maar het is de laatste tijd wel vaak net om mij heen, helaas!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry @:Donna
Ik wilde je niet de ogen uitsteken
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nee geen sorry hoor, lekker vertellen. Maar het is de laatste tijd wel vaak net om mij heen, helaas!
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben het concept winter zo zat... wil lekker zonnetje en T-shirt en op mijn balkon zitten
Niet met dekentjes en donker...
Februari is altijd mijn minst favoriete maand
Toch wel genieten van een stukje winterquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sneeuw
Lekker bij het raam zitten kijken. Beetje lui, maar zo mooi. Moet maar een keer kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |