Oh shoot! En jullie houden zo van films...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk ook stoppen met het abbonement van Pathe. Het is toch best duur en nu is het parkeren ook opeens betaald geworden.
Gezelligquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:08 schreef Donna het volgende:
Weer een dagje opruimen etc. hier.
Heb een nieuwe JVH puzzel, dus die gaan we straks maken met z'n 3tjes.
Zijn je buik problemen al wel opgehouden of iig verbeterd?quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shoot! En jullie houden zo van films...
Naja op de Pathé-site zijn ze best goedkoop als je even geduld hebt
En je kan dan in etappes kijken (een hele film in een keer zien vind ik nogal een ding, liever over een paar dagen uitgesmeerd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik etappes kijken vind ik ook heerlijk, helaas vindt mijn man dat minder leuk
quote:Op zondag 19 januari 2025 17:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
VerstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik etappes kijken vind ik ook heerlijk, helaas vindt mijn man dat minder leuk
Dat is lastiger aan samen kijken ja!
Nog een argument erbij voor mij als mensen zeuren dat ik een partner moet zoeken![]()
Ja gelukkig wel!quote:Op zondag 19 januari 2025 17:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zijn je buik problemen al wel opgehouden of iig verbeterd?
Fantastisch! Mogguh!quote:Op zondag 19 januari 2025 23:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel!
Ik had vanavond een etentje dus ben blij dat het weer goed is. Uiteraard niet te veel gegeten.
Fijn meid!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:25 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Hier ook geen blue monday.
veel plezier CotS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |