Hey Child, ik lees je ook elders en heb grenzeloos respect voor jequote:Op woensdag 19 februari 2025 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed gesprek gehad. Goede gymsessie gehad. Ben nu moe, doch voldaan. Om 14.00 moet ik van mezelf in mijn hobbykamer bezig
Wat lief... je maakt me verlegen. Dank je welquote:Op donderdag 20 februari 2025 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child, ik lees je ook elders en heb grenzeloos respect voor je
Jammer dat de sfeer zo slecht isquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben thuis
Godzijdank twee weken geen schilderclub. Ben die slechte sfeer zo zo zo zat dat ik eigenlijk wil stoppen... Alleen wil geen mensen teleurstellenof dat mensen zich zorgen gaan maken oid... Alleen er hangt zo'n negatieve sfeer. Trek het niet. Wil een extra vrije dag... dus misschien moet ik gewoon ermee stoppen. Alleen dan wordt mijn moeder niet blij en denkt ze dat ik niet genoeg mijn best doen
Wie zou je teleurstellen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben thuis
Godzijdank twee weken geen schilderclub. Ben die slechte sfeer zo zo zo zat dat ik eigenlijk wil stoppen... Alleen wil geen mensen teleurstellenof dat mensen zich zorgen gaan maken oid... Alleen er hangt zo'n negatieve sfeer. Trek het niet. Wil een extra vrije dag... dus misschien moet ik gewoon ermee stoppen. Alleen dan wordt mijn moeder niet blij en denkt ze dat ik niet genoeg mijn best doen
Ze wil het beste voor me en dat ik dingen onderneem. Alleen dit maakt me echt ongelukkigquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jammer dat de sfeer zo slecht is![]()
Je moet keuzes maken die het beste voor jou zijn. En als je moeder echt zo denkt zegt dat meer over haar dan over jou.
Moeder. Begeleiding. Mensen van de club. Iedereen denk ikquote:
Uit je eerdere verhalen haal ik dat je moeder niet altijd een kloppend beeld van de realiteit heeft, die geeft misschien wel wat tegengas, maar daar zou ik proberen niet al te zwaar aan te tillen. Begeleiding heeft als het goed is jouw gezondheid voorop staan, dus als jij aangeeft dat je het echt geprobeerd hebt (en dat heb je!) en dat het in praktijk niet de uitlaatklep is die het had moeten zijn, dan zullen ze daar echt niet teleurgesteld over zijn. Denk eerder zelfs tegenovergesteld, omdat je voor jezelf kiest.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze wil het beste voor me en dat ik dingen onderneem. Alleen dit maakt me echt ongelukkig
Heb genoeg aan mijn hoofd...
Denk dat ik ga kappen
[..]
Moeder. Begeleiding. Mensen van de club. Iedereen denk ik
Ja... je hebt gelijk. Het is gewoon niet leuk meer. En de mensen waar ik graag mee omging zijn allemaal weggegaan ivm de sfeer.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uit je eerdere verhalen haal ik dat je moeder niet altijd een kloppend beeld van de realiteit heeft, die geeft misschien wel wat tegengas, maar daar zou ik proberen niet al te zwaar aan te tillen. Begeleiding heeft als het goed is jouw gezondheid voorop staan, dus als jij aangeeft dat je het echt geprobeerd hebt (en dat heb je!) en dat het in praktijk niet de uitlaatklep is die het had moeten zijn, dan zullen ze daar echt niet teleurgesteld over zijn. Denk eerder zelfs tegenovergesteld, omdat je voor jezelf kiest.
En mensen van de club zou ik me helemaal niet druk om maken, zij zijn immers onderdeel van waarom de sfeer zo slecht is. Betekent ook niet dat je lui waar je wel leuk mee om kan gaan nooit meer zou kunnen contacten ofzo.
Ik ben vlakbij je! Volgens mij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat lief... je maakt me verlegen. Dank je wel
Dat is inderdaad dichtbijquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa was UMCG met m'n schoonmoeder.
Dacht al wat een gezwaai hierquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:47 schreef Donna het volgende:
Ahhhh. Ik heb even gezwaaid, denk CotS woont hier ergens.
Dacht dat bier overdatum kan raken! Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:17 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gisteren tijdens een bijeenkomst van het thuisbrouwersgenootschap 3 oude bieren geproefd. Ze waren tussen de 8 en 15 jaar oud. Bijzonder om te proeven hoe ze veranderd zijn. Een paar gingen meer richting sherry.
Officieel staat er wel een tht op maar dat gaat er meer om dat het tot dan nog smaakt zoals de brouwer bedoelt heeft. Daarna kan de smaak gaan veranderen, en soms is dat positief en soms is dat negatief. En ook nog eens heel persoonlijk of je hem daarna juist lekkerder of minder lekker vindt. Maar ziek wordt je er in ieder geval niet van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht dat bier overdatum kan raken! Weer wat geleerd
Oooooh zit het zo! Ik heb wel eens een verjaardag gevierd (toen ik jong en student was en dacht veel vrienden te hebben). Toen dacht ik dat tien kratjes bier genoeg was (not) en toen heb ik nog twee kratjes van het balkon kunnen trekken met Hertog Jan die een halfjaar over de datum was. Niemand ziek, iedereen tevreden. Dus was ik toch een minder slecht mens dan gedachtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Officieel staat er wel een tht op maar dat gaat er meer om dat het tot dan nog smaakt zoals de brouwer bedoelt heeft. Daarna kan de smaak gaan veranderen, en soms is dat positief en soms is dat negatief. En ook nog eens heel persoonlijk of je hem daarna juist lekkerder of minder lekker vindt. Maar ziek wordt je er in ieder geval niet van.
Klinkt cool!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:49 schreef drakin het volgende:
Deze week drakenogen op glas geschilderd, heb nog geen foto's gemaakt
Helemaal geen slecht persoon, je hebt het gewoon laten rijpen voor extra smaakquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh zit het zo! Ik heb wel eens een verjaardag gevierd (toen ik jong en student was en dacht veel vrienden te hebben). Toen dacht ik dat tien kratjes bier genoeg was (not) en toen heb ik nog twee kratjes van het balkon kunnen trekken met Hertog Jan die een halfjaar over de datum was. Niemand ziek, iedereen tevreden. Dus was ik toch een minder slecht mens dan gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |