Sorry... de Jumbo is uit mijn routequote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:53 schreef Sarabi het volgende:
Hebben er nog mensen boodschappenzegels van de Jumbo over?
Wil je mij Jumbo boodschappenzegels geven via deze link?
https://www.jumbo.com/zeg(...)45-9310-02443fc41f7c
Over een week heb ik veel AH Eftelingzegels om terug te geven
Ik zit nu heerlijk bij het raam naar de sneeuw te kijken, maar wilde naar de gymquote:Op woensdag 12 februari 2025 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Toch wel genieten van een stukje winter
He bah wat vervelend allemaalquote:Op donderdag 13 februari 2025 08:16 schreef nixxx het volgende:
Dagje thuis werken, heb een hoestje dat ik niet met collega’s wil delen, de kleinste met griep die misschien nog een keer naar de huisarts moet en de grootste die gisteren zijn voet bezeerd heeft met gym die ook misschien naar huisarts moet, gisteren kon hij er niet op staan maar vandaag doet het heel veel minder pijn en kan hij wel lopen
En zo komt het allemaal tegelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:16 schreef nixxx het volgende:
Dagje thuis werken, heb een hoestje dat ik niet met collega’s wil delen, de kleinste met griep die misschien nog een keer naar de huisarts moet en de grootste die gisteren zijn voet bezeerd heeft met gym die ook misschien naar huisarts moet, gisteren kon hij er niet op staan maar vandaag doet het heel veel minder pijn en kan hij wel lopen
Gaat ze vast lekker vinden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:23 schreef nixxx het volgende:
Fijne Valentijnsdag dames![]()
Ligt een mooi chocolade hart op mijn kleine meid te wachten
Ik doe niet aan liefde, overrated gedoequote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat ze vast lekker vinden.
Ik doe nooit aan valentijne, commercieël gedoe
Daar ben ik het dan niet meer eensquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe niet aan liefde, overrated gedoe
Hahaha, ik ben gewoon gelukkig met mezelf zonder partnerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan niet meer eens![]()
Hoe is het nu met je?
O lekker een weekendje weg, en fijn te lezen dat het iets beter met je gaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben gewoon gelukkig met mezelf zonder partner
Wel wat beter. Lekker gesport, een weekje vakantie gehad. Bijna weekend Berlijn met mijn beste vriendin. Dus tja
En met jou dan?
Iets is inderdaad het juiste woord. Ik doe mijn best om zoveel mogelijk goede dingen voor mezelf te doen. En dat helpt welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker een weekendje weg, en fijn te lezen dat het iets beter met je gaat.
Hier hobbelt alles gewoon door. Drukke werk week gehad
Vandaag kleindochter jarig, viert het morgen. Ze wordt alweer 3
Daar mag je zeker je handen bij dicht knijpen dat je zulke fijne mensen om je heen hebt, dat heeft niet iedereen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iets is inderdaad het juiste woord. Ik doe mijn best om zoveel mogelijk goede dingen voor mezelf te doen. En dat helpt welen ik heb hele lieve vrienden en goede hulpverlening
Gefeliciteerd met je kleindochtertje! En veel plezier met vieren
Niet te druk hoop ik? Goed voor jezelf zorgen jij!
Daar ben ik me heel erg van bewust iddquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar mag je zeker je handen bij dicht knijpen dat je zulke fijne mensen om je heen hebt, dat heeft niet iedereen.
En daarna was Fok! offline haha.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo!
Vandaag een leuke dag: Haakclubje, daarna boodschappen (dat moet gewoon even) en dan videobellen met een vriendin
Meer dan genoeg te doen dus
Hadden we onverwachts een dag vrij Donnaquote:
Je bedoelt van die speldjes?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:59 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind het overdreven om er een heel nieuw topic voor aan te maken dus stel ik de vraag hier
Ik begin ondertussen een aardige verzameling pins van de Efteling te hebben maar ze liggen nu allemaal los in een kast. Weet iemand een leuke (eventueel) creatieve oplossing om ze te verzamelen.
Ik heb geen idee, ik ken ze nietquote:Op zondag 16 februari 2025 21:59 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind het overdreven om er een heel nieuw topic voor aan te maken dus stel ik de vraag hier
Ik begin ondertussen een aardige verzameling pins van de Efteling te hebben maar ze liggen nu allemaal los in een kast. Weet iemand een leuke (eventueel) creatieve oplossing om ze te verzamelen.
Bedankt voor de suggesties! Ik ga er eens overnadenkenquote:Op zondag 16 februari 2025 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bedoelt van die speldjes?
Uhm... op een prikbord
Of een speciale eftelingtas maken waar ze op gaan (geen flauw idee hoe groot en zo)
Dartbordjes om ze op thema op te prikken met favoriet in de bullseye
Brede lindjes om ze op te doen als een soort vliegen gordijn (maar ivm veiligheid bij een muur en niet een opening
Eigenlijk een beetje cliché vrees ik... maar ja
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:29 schreef Cygne het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben zo gaar. Zorgafspraken voor beide kinderen, gedoe op school, gedoe met mijn wmo-indicatie. Overal moet wat mee. Wil gewoon cocoonen.
Een grote zonnehoed waar je ze allemaal in kunt prikken?quote:Op maandag 17 februari 2025 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggesties! Ik ga er eens overnadenken
Fijne dag!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe dag met nieuwe kansen
Zo eerst een haakclub en daarna huishouden en daarna mag ik schilderen
Sterktequote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:29 schreef Cygne het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben zo gaar. Zorgafspraken voor beide kinderen, gedoe op school, gedoe met mijn wmo-indicatie. Overal moet wat mee. Wil gewoon cocoonen.
Oe ook een leuk idee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een grote zonnehoed waar je ze allemaal in kunt prikken?![]()
Goedemorgen dames!
Crea! Leukquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:58 schreef Morgane89 het volgende:
@:Sarabi
Mijn moeder heeft vroeger zoiets voor me gemaakt voor mijn Vierdaagsemedailles:
[ afbeelding ]
Het was geen echt kussen, maar een plank met kussenvulling erbovenop en dan stof eromheen. Daar is vast wel iets van te maken in Eftelingstijl.
Ja. En dan heb ik nog geluk met onderdelen en het repareren waardoor ik rond de ¤750 uit kom.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. En dan heb ik nog geluk met onderdelen en het repareren waardoor ik rond de ¤750 uit kom.
Anders was het het dubbele geweest.
Met dat laatste ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:23 schreef Donna het volgende:
Tja.
¤120 verjaardagsboodschappen. Een halve dag taarten bakken, voor de hele familie naar de snacktent en dan ook nog de auto laten repareren voor een godsvermogen.
Ik moet maar wat leuks voor mezelf kopen.
Oef, boel geldquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. En dan heb ik nog geluk met onderdelen en het repareren waardoor ik rond de ¤750 uit kom.
Anders was het het dubbele geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |