Wow die ziet er cool uit!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:23 schreef Lovely het volgende:
Ern nieuwe kleurboek gekocht
[ afbeelding ]
Ik gebruik twinmarkers..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow die ziet er cool uit!
Voor alcoholmarkers?
Ziet er aantrekkelijk uit die fotoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik gebruik twinmarkers..
[ afbeelding ]
Zou ik niet weten eigenlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ziet er aantrekkelijk uit die foto
Die markers zijn toch op waterbasis?
Sorry nieuwsgierig
Drukt idd niet door, had er voor de zekerheid een blanco papier er onder gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ze extreem doordrukken alcohol en anders water
Dat scheelt!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Drukt idd niet door, had er voor de zekerheid een blanco papier er onder gedaan
Zwart is doorgaans alcohol. Wit is waterbasis.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ziet er aantrekkelijk uit die foto
Die markers zijn toch op waterbasis?
Sorry nieuwsgierig
Nice!!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:23 schreef Lovely het volgende:
Ern nieuwe kleurboek gekocht
[ afbeelding ]
Oh! Dank je! Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Zwart is doorgaans alcohol. Wit is waterbasis.
Doorgaans he. Volgens mij heeft Ohuhu bijv. beide een witte huls?
Twinmarkers van de Action zijn de witte waterbasis en de zwarte alcohol.
Ik heb die toevallig net van m'n tante gekregen om te proberen.
Een verse baby? Gefeliciteerd!quote:
*checkt de park* nee, is best donker buitenquote:
Goedemorgenquote:
Gefeliciteerd!! Alles goed gegaan met jou ook?quote:
Gefeliciteerd!!quote:
Mijn 16 jarige baby kwam gisteren terug van romereis met school, hoe dan?quote:
Jaaa ging gelukkig goed.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Alles goed gegaan met jou ook?
Leuk!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:45 schreef nixxx het volgende:
[ link | afbeelding ]
Af! Nou nog even vochtig maken en nog wat in vorm brengen. En een band aan de binnenkant lijmen, hij is wat groot voor mij. Mijn zonen hebben allebei grotere hoofdendie passen perfect
Had hetzelfde weer vannacht, hield mezelf wakker met hoesten.. voelt een beetje zoals toen ik COVID had in ‘21quote:Op zondag 30 maart 2025 03:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kan niet slapen
Maar mijn haakwerk schiet zo wel op
Ben bezig met harry potter-mini's. Erg leuk
O dat is niet fijn, hopelijk knap je snel weer opquote:Op zondag 30 maart 2025 08:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Had hetzelfde weer vannacht, hield mezelf wakker met hoesten.. voelt een beetje zoals toen ik COVID had in ‘21blegh
Thanks! Misschien is het ook maar gewoon manfluquote:Op zondag 30 maart 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet fijn, hopelijk knap je snel weer op![]()
Je voelt het zelf, het gaat nog steeds rond corona dus kan maar zo.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
Thanks! Misschien is het ook maar gewoon manflu
Het gaat niet zo lekker he CotSquote:Op zondag 30 maart 2025 03:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kan niet slapen
Maar mijn haakwerk schiet zo wel op
Ben bezig met harry potter-mini's. Erg leuk
Ik ben geen succesnummer op het moment iddquote:Op zondag 30 maart 2025 09:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het gaat niet zo lekker he CotSHopelijk kan je goed terecht bij je begeleiding.
Oh bah! Beterschapquote:Op zondag 30 maart 2025 08:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Had hetzelfde weer vannacht, hield mezelf wakker met hoesten.. voelt een beetje zoals toen ik COVID had in ‘21blegh
Beterschap Child… voor dat andere hebben de dames misschien nog wat tips, dat valt buiten mijn expertisequote:Op woensdag 2 april 2025 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ziek en ongesteld
Voel me zo ellendig
Dank je welquote:Op woensdag 2 april 2025 12:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Beterschap Child… voor dat andere hebben de dames misschien nog wat tips, dat valt buiten mijn expertise
Chocola.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Beterschap Child… voor dat andere hebben de dames misschien nog wat tips, dat valt buiten mijn expertise
Beterschapquote:Op woensdag 2 april 2025 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ziek en ongesteld
Voel me zo ellendig
Misselijk, dus een slecht planquote:
Uit het boek Haakschool voor Potterheads Mini'squote:Op woensdag 2 april 2025 14:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Welke Harry Potter mini's ben je aan het haken?
Volgens mij heb ik die boek ook.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misselijk, dus een slecht plan
Maar het idee is goed
[..]
Uit het boek Haakschool voor Potterheads Mini's
Ron is bijna klaar. Harry is helemaal klaar. Hoofd en armpjes van Hermelien ook
Het "normale " boek Haakschool voor Potterheads heb ik ook (gekregen die) en daar ben ik gebleven bij Sneep
Leuk leuk!quote:Op woensdag 2 april 2025 14:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die boek ook.
Ik ben van plan om zo'n mini te haken in oktober de maand van Halloween.
De mini's boek.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk leuk!
Welke?
Ze haken snel weg hoor
Ook wel eens leuk voor de afwisseling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |